۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M3820DW

پرینتر سامسونگ SL-M3820DW
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 40 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M3820DW

پرینتر یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در محیط های شرکتی و اداری محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار، باید به پرینتر سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-M3820DW اشاره کنیم که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. این پرینتر برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت را برآورده می سازد.
معرفی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M3820DW

قابلیت ها و مشخصات فنی چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ ProXpress SL-M3820DW

بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید!

اولین نکته ای که در رابطه با پرینتر تک کاره سامسونگ SL-M3820DW باید به آن اشاره کنیم، کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری سامسونگ samsung دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملاً مطلوب به چاپ می رساند. چاپگر سامسونگ SL-M3820DW در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید کارایی بالایی دارد و بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهد.
قابلیت ها و مشخصات فنی چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ ProXpress SL-M3820DW

سرعت بالا در کنار کیفیت عالی

مشخصه دیگر پرینتر سامسونگ SL-M3820DW سرعت مناسب آن در ارائه پرینت است. این چاپگر اولین خروجی را در عرض 6.5 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 40 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملاً قابل قبول است و باعث شده تا بتوان پرینتر سامسونگ SL-M3820DW را یک پرینتر سریع دانست.

پرینت سریع تر و راحت تر از طریق وای فای

اتصال چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ SL-M3820DW به دستگاه های دیگر هم به صورت بی سیم و هم به صورت باسیم امکان پذیر است. این پرینتر لیزری به وای فای داخلی مجهز می باشد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید به آسانی انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را به صورت وایرلس به دستگاه متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را به صورت مستقیم پرینت بگیرید. همچنین پرینتر وایرلس سامسونگ SL-M3820DW را می توان از طریق کابل و پورت USB به کامپیوتر متصل نمود.
سرعت بالا در کنار کیفیت عالی

پشتیبانی از قابلیت پرینت از راه دور!

با استفاده از پرینتر لیزری سامسونگ SL-M3820DW قادر خواهید بود تا در هر جایی که حضور دارید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید! این پرینتر با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria سازگار است که با ثبت دستگاه خود در آنها، قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل ها را به آن ارسال و دستور چاپشان را صادر نمایید. علاوه بر این، چاپگر لیزری سامسونگ SL-M3820DW از اپلیکیشن Samsung Mobile Print نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با انواع گوشی های اندرویدی و iOS سازگار است و قابلیت کنترل پرینتر از طریق گوشی را به شما می دهد.

پشتیبانی از قابلیت پرینت از راه دور!

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M3820DW

سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت

در پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-M3820DW یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده می باشد. این پرینتر با تونر کارتریج های MLT-D203S (با ظرفیت 3000 برگ)، MLT-D203L (با ظرفیت 5000 برگ) و MLT-D203E (با ظرفیت 10000 برگ) سازگار است که برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.
بر روی بدنه پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M3820DW دکمه ای تحت عنوان دکمه Eco تعبیه شده که در صورت فشردن آن پرینتر میزان کمتری از تونر را برای چاپ مصرف می کند. این ویژگی به دوام بیشتر تونر و صرفه جویی در هزینه های شما منجر می شود. برای این منظور از نرم افزار Easy Eco Driver نیز می توانید استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا با تغییر تنظیمات فرمت تصاویر، حذف متن های اضافی از فایل ورودی و چاپ چند صفحه بر روی یک برگ، تا 20 درصد مصرف تونر دستگاه را کاهش دهید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M3820DW

قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ

سینی اصلی پرینتر تک کاره سامسونگ SL-M3820DW گنجایش قرارگیری 250 کاغذ و سینی چند منظوره آن گنجایش 50 برگ کاغذ را دارد. شما قادر هستید تا متناسب با نیاز خود از انواع کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذهای آرشیوی، بازیافتی، ضخیم، نازک، از پیش چاپ شده، مقوای نازک، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید. در صورت نیاز به کاغذ بیشتر، امکان یک سینی 520 برگی دیگر به صورت اختیاری نیز در پرینتر سامسونگ SL-M3820DW برای شما وجود دارد.
قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ

کارایی پرینتر تک کاره سامسونگ ProXpress SL-M3820DW

پشتیبانی از شبکه های کابلی یکی دیگر از ویژگی های پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-M3820DW است که اجازه استفاده گروهی از آن را به شما می دهد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان می توان به پرینتر دسترسی داشت و با آن کار کرد.
در چاپگر تک کاره سامسونگ SL-M3820DW سخت افزار مناسبی نیز به کار رفته که باعث می شود تا این پرینتر در حین استفاده با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن مواجه نشود. این سخت افزار شامل پردازنده Cortex-A5 با سرعت 600 MHz و حافظه رم 128  مگابایت می شود که عملکردی سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورند.

کارایی پرینتر تک کاره سامسونگ ProXpress SL-M3820DW

 

جمع بندی

پرینتر تک کاره سامسونگ SL-M3820DW با ویژگی هایی مانند امکان چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، کیفیت و سرعت مطلوب چاپ، مجهز بودن به وای فای و پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب یکی از پرینترهای مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی است. پس اگر به دنبال دستگاهی با دوام و خوش ساخت هستید و کیفیت چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M3820DW انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری سامسونگ SL-M3820DW را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری تک کاره را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت، می توانید کاربران دیگر را در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان راهنمایی کنید.
سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر