۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو

صندلی دانشجویی دسته دار شیدکو
رنگ: سرمه ای
دسته: متحرک

مشخصات صندلی دسته دار دانشجویی سه نفره شیدکو

استفاده از صندلی های چند نفره به طور کلی در کلاس های درس بزرگ و دارای دانشجوی زیاد کارایی بیشتری نسبت به صندلی های تک نفره دارد و به نظم بیشتر کلاس کمک زیادی می کند. اگر قصد خرید صندلی دانشجویی سه نفره دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت، با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد!
در ساخت صندلی سه نفره دانشجویی شیدکو اصول ارگونومی تا حد ممکن رعایت شده و استفاده از این صندلی میزان راحتی مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد. قسمت جلویی نشیمن این صندلی دانشجویی به صورت شیب دار طراحی شده و به همین دلیل از وارد آمدن فشار به زانوها و پشت زانوها در حین نشستن جلوگیری می شود. به طور کلی اگر مدت زمان کلاس درسی شما طول بکشد و ناچار به نشستن طولانی مدت بر روی این صندلی دانشجویی شوید، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست نخواهد داد.
مشخصات صندلی دسته دار دانشجویی سه نفره شیدکو
در ساخت صندلی دانشجویی سه نفره شیدکو از مرغوب ترین مواد اولیه بهره برده شده و به همین دلیل خیالتان بابت دوام و طول عمر بالای آن راحت خواهد بود. نشیمن و تکیه گاه این صندلی از فایبرگلاس، اسکلت و پایه ها از فلز و دسته های آن از جنس MDF هستند. ضمن اینکه از پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای بر روی سطح قسمت های فلزی این صندلی دانشجویی استفاده شده و مقاومت بالایی به این قسمت ها در برابر ساییدگی، زنگ زدگی و خوردگی بخشیده است.

صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو

دسته های صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو به صورت متحرک و تاشو طراحی شده اند و به دلیل ضخامت و استحکام بالا در برابر هرگونه فشار، ضربه یا وزن زیاد (بیش از 150 کیلوگرم) مقاوم هستند. همچنین در اسکلت این صندلی از پروفیل های ضخیم و مستحکم بهره برده شده است.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پایه های صندلی دسته دار دانشجویی شیدکو هستند که به صورت قایقی شکل طراحی شده اند. توجه داشته باشید که این مدل از صندلی های دانشجویی شیدکو فاقد رابط بین پایه ها و سبد می باشد.
صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو
صندلی دانشجویی فایبرگلاس سه نفره شیدکو برای استفاده در کلاس های درس دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و آموزشگاه ها انتخاب بسیار مناسبی است و بالاترین کیفیت و دوام را به شما ارائه می دهد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت صندلی دانشجویی فایبرگلاس و نحوه خرید صندلی دانشجویی و یا به طور کلی تجهیزات آموزشی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
صندلی دانشجویی سه نفره فایبرگلاس شیدکو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر