۱۳۹۷ آبان ۱۳, یکشنبه

دستگاه تست اسکناس پروتون Proton D-106

دستگاه تست اسکناس پروتون D-106
نوع دستگاه: اتوماتیک
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی دستگاه تست اسکناس Proton D-106

تست اسکناس D-106 که یکی از انواع دستگاه تست اسکناس است قابلیت تشخیص دلار، یورو، پوند، ین، دلار کانادا، دلار هنگ کنگ و ... را دارد محصول شرکت پروتون می باشد. از مزایای این دستگاه تست اسکناس می توان به صفحه نمایش LCD با نور پشت صفحه آن اشاره کرد.
معرفی دستگاه تست اسکناس Proton D-106
درباره معرفی دستگاه تست اسکناس Ptroton D-106 باید گفت که این دستگاه دارای سنسور تجزیه طیفی جوهر چاپ و کنترل میدان مغناطیسی می باشد. یکی از امکانات دستگاه تست اسکناس Proton D-106 وجود بوق آگاه کننده در صورت عبور اسکناس های جعلی به همراه برگرداندن آن با دقت و سرعت زیاد می باشد.

دستگاه تست اسکناس پروتون Proton D-106

دستگاه تست اسکناس پروتون Proton D-106 دارای سنسورهای تشخیص مبلغ انواع اسکناسها، نمایش جمع کل و تعداد، کنترل امواج ماوراء بنفش جهت تشخیص نوع و جنس کاغذ می باشد. در این دستگاه تست اسکناس پروتون Proton D-106 امکان تنظیم حساسیت سنسورها ازکم تا زیاد وجود دارد.
دستگاه تست اسکناس پروتون Proton D-106
از نظر کارشناسان ایده برتر دستگاه تشخیص اصالت اسکناس پروتون D-106 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی دستگاه تست اسکناس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر