۱۳۹۷ آبان ۲۲, سه‌شنبه

تحلیل و بررسی اسکنر ای ویژن Avision AD250f


via

در دنیای امروز که کامپیوترها در حال گسترش هستند، اسکنر جایگاه ویژه ای دارد. با استفاده از این دستگاه می توان نسخه های چاپی هر سندی را اسکن کرده و به فایل کامپیوتری تبدیل نمود.

اسکنر ای ویژن از نمونه های موفق در این بخش است که در کشورهای مختلفی به فروش می رسد.

این برند انواع مختلفی را تولید کرده است که اسکنر ای ویژن Avision AD250f از نمونه های برتر و پرفروش آن محسوب می شود.

 

تحلیل و بررسی اسکنر ای ویژن Avision AD250f

 

در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل و بررسی اسکنر ای ویژن Avision AD250f بپردازیم.

مشخصات کلی و ظاهری اسکنر ای ویژن Avision AD250f

برای اشاره به مشخصات کلی و ظاهری اسکنر ای ویژن Avision AD250f باید بگوییم این دستگاه با ابعاد 809 × 323 × 330 میلی‌متری خود و وزن 9.1 کیلوگرمی که دارد، از فناوری ها و نوآوری های مختص به خود استفاده می کند.

اسکنر ای ویژن AD250f مناسب افراد و اداراتی است که سرعت، فاکتور مهمی برای آنهاست. این دستگاه می تواند بصورت رنگی و دورو اسکن کرده و با توجه به امکاناتی که دارد، فضای کمتری را اشغال می کند.

منبع تغذیه اسکنر ای ویژن AD250 بصورت ADF خودکار است و می تواند تا با استفاده از فناوری محافظت از کاغذ، اسناد شما را از پارگی و چروکیدگی محافظت نماید.

 

مشخصات کلی و ظاهری اسکنر ای ویژن Avision AD250f

 

در این بخش اگر دستگاه با بخشی از کاغذ مواجه شود که تا خورده است، فرایند اسکن را متوقف خواهد کرد.

با این که اسکنر ای ویژن مدل ad250f قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد، با محیط زیست سازگار است، بصورتی که مدت زمان کمی نیاز دارد تا با مصرف کم برق و بدون تولید گازهای سمی، دستگاه را به مرحله آماده سازی برساند.

مشخصات فنی اسکنر Avision AD250f

خرید اسکنر ای ویژن Avision AD250f مزایای بسیاری دارد که بنظر می رسد با توجه به این امکانات، ارزش خرید بالایی داشته باشد.

اگر قیمت اسکنر Avision AD250f را با خدماتی که ارائه می دهد و کیفیتی که دارد، مقایسه کنید، این موضوع کاملا اثبات خواهد شد.

این دستگاه قادر است تا کاغذهایی با اندازه A4 را اسکن کند که رزولوشن آن نیز به 600dpi می رسد. سرعت آن نیز در دو حالت رنگی و یا سیاه و سفید، 50 برگه دورو خواهد بود که با رزولوشن 300 dpi گرفته شوند.

 

مشخصات فنی اسکنر Avision AD250f

 

مشخصات فنی اسکنر Avision AD250f شامل ظرفیت سینی کاغذ 100 برگی است که و تا حدود 10 هزار برگه را می تواند در روز اسکن کند.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر ای ویژن avision توانسته لیست دقیقی از امکانات این محصول تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

جمع بندی

با توجه به تحلیل و بررسی اسکنر ای ویژن Avision AD250f بنظر می رسد که این محصول از نظر ارزش خرید و کیفیت، جزو محصولات برتر است.

تنها لازم است تا این محصول را از مراکز معتبر و مجاز خریداری کنید که کیفیت آن تضمین شده باشد و از نظر قیمت نیز، آسوده خاطر شوید.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ای ویژن Avision در تهران و سایر شهرستان ها، توانسته فروشگاهی را ایجاد کند که مشتریان بتوانند به سادگی محصول مورد نیاز خود را یافته و خرید نمایند.

برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر اسکنر ای ویژن Avision AD250f به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: اسکنر ای ویژن Avision AD250f

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر