۱۳۹۷ آبان ۲۸, دوشنبه

رونمایی از گوشی هوشمند شارپ با دو بریدگی در صفحه نمایش

پیش تر اخبار در مورد ساخت نمایشگر OLED صفحه نمایش توسط شرکت شارپ Sharp اخبار منتشر شده بود. همان طور که پیش بینی شده بود، شارپ به حرکت آهسته خود در این عرصه ادامه داده و اقدام به ساخت گوشی هوشمند کرده است.
گوشی هوشمند شارپ که به تازگی معرفی شده، به شکلی خاص و منحصر به فرد طراحی شده به طوری که بر روی صفحه نمایش آن دو بریدگی کوچک، خودنمایی می کند.

گوشی هوشمند شارپ با دو بریدگی در صفحه نمایش رونمایی شد

گوشی هوشمند شارپ با نام Aquos R2 Compact معرفی شده و ویژگی های قابل توجهی دارد.

گوشی هوشمند شارپ با دوبریدگی در صفحه نمایش رونمایی شد

شاید بتوان گفت مهمترین مشخصه این گوشی که در نگاه اول، توجه هر کاربری را به خود جلب می کند، وجود دو بریدگی جدا از هم و نامتقارن بر روی نمایشگر 5.2 اینچی گوشی است.
ممکن است این شیوه طراحی برای گروهی از کاربران چندان جالب نباشد و آنان را به خرید محصول جدید شارپ ترغیب نکند!
اما در دنیای تکنولوژی امروز، کاربران تجهیزات الکترونیکی هوشمند سلایق مختلفی دارند و شرکت های تولید کننده در حال تلاش به پاسخ گویی این سلیقه ها و نیازهای گوناگون هستند.
بریدگی موجود در بالای صفحه نمایش گوشی Aquos R2 Compact برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. رزولوشن این دوربین 8 مگاپیکسل می باشد.

گوشی هوشمند شارپ با دوبریدگی در صفحه نمایش رونمایی شد

بریدگی دیگری که با ظاهر متفاوت در پایین صفحه نمایش موبایل به چشم می خورد، مربوط به حسگر اثر انگشت گوشی R2 Compact می باشد.
گوشی هوشمند شارپ Aquos R2 Compact به نحوی کاملا تخصصی و مدرن طراحی شده تا امکان حداکثر استفاده از بدنه نسبتا کوچک دستگاه فراهم گردد.
برای اشاره به قابلیت ها و ویژگی های سخت افزاری محصول جدید شارپ، باید بگوییم که این گوشی موبایل اندرویدی در میان محصولات مشابه و گروه گوشی های میان رده بازار، یک انتخاب خوب و ایده آل به شمار می آید.
نمایشگر به کار رفته در گوشی شارپ، از نوع IGZO است که تصاویر را با رزولوشن 2280*1080 و فرکانس 120 هرتز نمایش می دهد.

گوشی هوشمند شارپ با دوبریدگی در صفحه نمایش رونمایی شد

شارپ در تولید این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره گرفته، بنابراین می توان عملکرد بالایی را از آن انتظار داشت.
گوشی شارپ R2 Compact، علاوه بر دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، به یک دوربین 22.6 مگاپیکسل نیز مجهز است که دیافراگم ان معادل f/1.9 می باشد.
به علاوه، این محصول دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته امکان افزایش حافظه گوشی از طریق کارت حافظه میکرو SD برای کاربر فراهم شده است.
شارپ در این گوشی اندرویدی یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی قرار داده است. با توجه به ابعاد نسبتا کوچک صفحه نمایش، این باتری می تواند شارژ مورد نیاز دستگاه را به میزان قابل قبولی فراهم کند.

گوشی هوشمند شارپ با دوبریدگی در صفحه نمایش رونمایی شد

پیش بینی می شود که کمپانی شارپ، گوشی هوشمند Aquos R2 Compact را در ژانویه سال 2019 وارد بازار کند.
قیمت این محصول هنوز به صورت قطعی مشخص نشده، اما احتمال می رود که Aquos R2 Compact ابتدا در دسترس کاربران ژاپنی قرار گیرد.
منبع: engadget
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر