۱۳۹۷ آبان ۲۸, دوشنبه

صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66

صندلی کارمندی راحتیران R66
مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 8 سانتی
نوع چرخ: Pu بی صدا

معرفی صندلی کارمندی راحتیران R66

صندلی کارمندی راحتیران R66 از محصولات پر فروش شرکت راحتیران می باشد و دارای طراحی با ارگونومی مناسبی می باشد. چرخ های این صندلی کارمندی از نوع بی صدا می باشد و با یک لایه Pu پوشیده شده است.
معرفی صندلی کارمندی راحتیران R66
در ادامه معرفی صندلی کارمندی راحتیران R66 باید گفت که قسمت تکیه گاه این صندلی راحتیران از جنس انتگرال می باشد که باعث می شود تا در هنگام تکیه دادن آرنج دچار مشکل نشود.
مکانیزم این صندلی چرخ دار کارمندی از نوع سینکرون می باشد.
طراحی و کیفیت صندلی کارمندی راحتیران R66
صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66 جز صندلی های کارمندی می باشد که دارای دسته های ثابت است. این دسته ها که دارای طراحی بسیار زیبا می باشند از جنس فلز انتگرال ساخته شده اند.
طراحی و کیفیت صندلی کارمندی راحتیران R66
در مورد طراحی و کیفیت صندلی کارمندی راحتیران R66 باید بگوییم که روکش های این صندلی بسیار مقاوم می باشد که با مواد شوینده به راحتی قابل شستشو است.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66

جک استفاده شده در صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66 از نوع کورس 8 سانتی متری می باشد که برای تتنظیم ارتفاع صتدلی تعبیه شده است.
این صندلی اداری دارای 5 پایه است که از جنس فلز می باشد و با یک لایه پلاستیک پوشیده شده است که پایه را پلاستیکی و مشکی نشان می دهد.
صندلی کارمندی راحتیران Rahatiran R66

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت صندلی اداری ارزان و خرید صندلی کارمندی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر