۱۳۹۷ آبان ۲۷, یکشنبه

قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ Google Maps

گوگل Google با جستجوگر قدرتمند خود در سرتاسر دنیا شناخته شده است. این شرکت سرویس ها و محصولات متنوع دیگری را نیز عرضه کرده و در دسترس کاربران بیشماری قرار می دهد.
گوگل اخیرا پروژه جدیدی را در پیش گرفته و قصد دارد که قابلیت های نوینی را به اپلیکیشن گوگل مپس sGoogle Map اضافه نماید. بنابراین گوگل مپ کار ارسال و دریافت پیام به فروشندگان را نیز انجام خواهد داد.

قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ google maps


قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ google maps

گوگل، راهکار تازه خود را با عنوان "پیام رسانی کسب و کارها" معرفی کرده است. پس از عرضه رسمی نسخه جدید گوگل مپ، کاربران می توانند با زدن کلید Messages با کسب و کارهای موجود در گوگل مپ ارتباط برقرار کنند.
آپدیت جدید Google Maps برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس بوده و آنان می توانند از این طریق برای فروشندگان مختلف پیام ارسال کنند.
فروشندگان و افرادی که می خواهند سیستم گوگل مپس، کسب و کارشان را شناسایی کند، باید از تاییدیه  My Business گوگل استفاده نمایند.
برای این کار لازم است اپلیکیشن این برنامه را نصب کنند تا بتوانند اقدام به ارسال یا دریافت پیام ها نمایند.

قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ google maps

گوگل با اصلاح و ارتقاء اپلیکیشن My Business، آن را به فروشگاه کوچکی برای کسب و کارهای کوچک تبدیل کرده و به کاربران خود امکان داده که اطلاعاتشان را به روزرسانی کنند و از طریق چت با مشتریان خود، با آنان در ارتباط باشند.
کارشناسان قابلیت جدید گوگل مپس را از جوانب مختلفی مورد بررسی قرار داده اند.
ویژگی جدید Google Maps قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و از این لحاظ بسیار مفید است.
امکان ارتباط از طریق چت یا پیامک با فروشگاه ها و رستوران های مختلف، طرفداران زیادی خواهد داشت زیرا از سردرگمی مشتریان می کاهد و باعث می شود دفعات کمتری در کار کارمندان اختلال ایجاد شود.

قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ google maps

اما از طرف دیگر، می دانیم که گوگل مپ یک اپلیکیشن مسیریابی است و افزودن قابلیت های متعدد به آن ممکن است فضای برنامه را بیش از حد شلوغ جلوه دهد.
بنابراین ممکن است پیدا کردن موقعیت و جهت های مختلف، به مرور زمان سخت تر و پیچیده تر گردد و کاربر مجبور شود برای یافتن مقصد خود در برنامه، زمان زیادی را میان قابلیت های متعدد و بزرگنمایی های گوناگون صرف نماید.
به همین علت برخی از کارشناسان معتقدند که گوگل با معرفی قابلیت های گوناگون برای اپلیکیشن های خود، ممکن است از هدف اصلی خود دور شده و گروهی از کاربران خود را از دست بدهد.

قابلیت گفتگو با فروشگاه ها در گوگل مپ google maps

گوگل، زمان زیادی را برای طراحی اپلیکیشن های پیام رسانی صرف کرده که اکنون کارایی ندارند. به عنوان مثال می توان به Hangouts یا Allo اشاره کرد.
یا برنامه RCS Chat که هنوز هم در امریکا به طور کامل در دسترس کاربران قرار نگرفته است.
برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.
منبع: theverge
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر