۱۳۹۷ آذر ۵, دوشنبه

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

همان طور در اخبار روز تکنولوژی گفته شده، کمپانی ال جی LG از مدت ها قبل کار تولید مانیتورهای انعطاف پذیر را آغاز کرده و محصولاتی را نیز در این عرصه ارائه کرده است.
ال جی در حوزه تولید نمایشگر بسیار قدرتمند ظاهر شده و محصولات با کیفیتی را عرضه کرده است.
به طوری که بسیاری از تولید کنندگان مطرح گوشی هوشمند تمایل دارند از نمایشگر های ساخت ال جی در محصولات خود استفاده نمایند.

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

 

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

مطابق با آخرین اخبار منتشر شده، ال جی دیسپلی LG Display قصد دارد به زودی پروژه مشترکی را با شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند آغاز نماید.
ظاهرا این شرکت ها در میانشان نام هواوی، شیائومی و لنوو نیز به چشم می خورد، تمایل دارند که برای ساخت گوشی های هوشمند تاشدنی از نمایشگرهای منعطف ال جی دیسپلی استفاده کنند.
به عنوان مثال هواوی قصد دارد یک مانیتور انعطاف پذیر را با همکاری ال جی تولید نماید. طبق گزارش منابع آگاه این مونیتور در ابعاد 6 اینچی طراحی شده و قابلیت تا شدن به سمت بیرون را دارد.

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

این ویژگی جالب باعث می شود که کاربر با تا کردن گوشی هوشمند خود یک نمایشگر دو تکه در اختیار داشته باشد که نیمی از آن در جلوی دستگاه و نیم دیگر در پشت گوشی قرار گرفته است.
لنوو تصمیم گرفته که گوشی هوشمند تا شدنی خود را با خصوصیات متمایزی طراحی کند البته باز هم در ساخت نمایشگر تاشدنی این دستگاه، رد پای ال جی به چشم می خورد.
طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی انعطاف پذیر لنوو طوری طراحی شده که به سمت داخل خم شود. به این ترتیب بخش بیرونی دستگاه فاقد صفحه نمایش خواهد بود.
تبلت تاشدنی لنوو به یک صفحه نمایش 13.6 اینچی مجهز شده که تصاویر را با رزولوشن 2560*1600 پیکسل نمایش می دهد.

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

این شرکت طراحی خاصی را برای محصول جدید خود در نظر گرفته که با تا شدن گوشی، کاربر به بخشی از نمایشگر زیرین دسترسی داشته و به طور مثال می تواند ساعت و تاریخ را مشاهده کند و یا به برخی از اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد.
با توجه به ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول، پیش بینی می شود که لنوو قصد دارد بازار تبلت های اندرویدی را با عرضه یک محصول جدید و فوق العاده احیا نماید.
شرکت ال جی برای تامین نمایشگرهای مورد نیاز هواوی و لنوو، سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است.

ال جی برای هواوی و لنوو نمایشگر منعطف می سازد

LG Chem که واحد مواد شیمیایی کمپانی ال جی است قصد دارد سرمایه زیادی را در کارخانه مستقر در چئونگ جو انجام دهد و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت نمایشگر انعطاف پذیر در تعداد انبوه را تامین نماید.
منبع: androidheadlines
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر