۱۳۹۷ آبان ۱۲, شنبه

و حالا الکسا به عنوان کنترل هوشمند تلویزیون

امازون یک وسیله جدید خود را که مکعب تلویزیونِ اتش نام گذاری کرده در معرض نمایش همگان قرار داد. همان طور که انتظار دارید مانند ده ها میلیون وسیله دیگری که توسط امازون ساخته شده است، الکسا در ان بکار رفته است و و حالا اکسا به عنوان کنترل هوشمند تلویزیون وارد بازار شده است.
تولید کنندگان به دنبال مشتریانی هستند که خانه های هوشمند دارند.
بسیاری از شرکت ها می خواهند یک centerpiece برای خانه های هوشمند اینده بسازند. آمازون هم دست به کار شده است و در این مسیر شروع خوبی هم دارد.
و حالا الکسا به عنوان کنترل هوشمند تلویزیون

معرفی الکسا به عنوان کنترل هوشمند تلویزیون

الکسا ده ها هزار قابلیت دارد مثلا اضافه کردن یک صدای کمکی به هر مانیتور یا تلویزیونی، می تواند دریافت کننده A/V، کنسول بازی، جعبه کابل و حالا مکعب های TV اتش همه این کار ها را انجام می دهند.
 مکعب تلویزیون اتش از یک همکاری بین اسپیکر های اکو با صدای هندزفری الکسا و تلویزیون اتش با بسیاری ویژگی کامل شده جدید است.

معرفی الکسا به عنوان کنترل هوشمند تلویزیون
این محصول هر کسی را سوپرایز می کند. می تواند هر چیزی را که کنترل های قدیمی اتش انجام می دادند را انجام دهد، اما همچنین می تواند تلویزیون شما را با صدایتان کنترل کند.
مثلا اگر بگویی "الکسا تلویزیون را روشن کن"، ان را روشن می کند. بگویید "الکسا فیلم های 9 تا 5 را اجرا کن"، الکسا کاری را که از او خواسته اید انجام می دهد.

تجربه زندگی بدون ریموت با الکسا به عنوان کنترل هوشمند

تجربه زندگی بدون ریموت با الکسا به عنوان کنترل هوشمند بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بعد از استفاده از این وسیله هرگز به سمت ریموت کنترل نمی روید.

به محض ورود به خانه می گویید " الکسا برق ها را روشن کن" و البته نه به سرعت زدن کلید های قرار گرفته بر روی دیوار ولی این کار را انجام می دهد.

تجربه زندگی بدون ریموت با الکسا به عنوان کنترل هوشمند
سپس دوباره هرگاه شما می خواهید به رخت خواب بروید و کلید برق در سمت دیگر اتاق قرار گرفته است می توانید با دادن دستور لامپ ها را خاموش کن انها را خاموش کنید.
وقتی شما می خواهید تلویزیون تماشا کنید. دو یا سه ضربه برای مکعب تلویزیون اتش نیاز است تا منطبق شود و خواسته های شما را انجام دهد. بنابراین اگر شما به دنبال یک فیلم می گردید تا تماشا کنید، شما می تونید هشت قاب را دریک زمان در این طراحی جدید ببینید کافی است که ار الکسا بخواهید این کار را انجام دهد و در مدت زمان کمی ان را برای شما اجرا می کند.

بسیاری از نرم افزارهای هوش مصنوعی به راحتی نمی فهمند شما چه می گویید. در یک نسخه نمایشی، یک فروشنده امازون از الکسا خواست تا فیلم های درام را نمایش دهد.
الکسا بسیاری از فیلم های "توماس موتور مخزن" را بالا اورد.

تجربه زندگی بدون ریموت با الکسا به عنوان کنترل هوشمند
وقتی من در خانه می خواستم این وسیله را تست کنم، از الکسا خواستم به سی ثانیه عقب تر در یک فیلم برگردد. الکسا یک انتخابی از فیلم هایی با عنوان هایی مانند 30 دقیقه یا کمتر به من نشان داد.
از دید مثبت نرم افزار ها با یک به روز رسانی احتمالا ارتقا خواهند یافت و دوستداران امازون می گویند الکسا همیشه بهترین است.
منبع:
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر