۱۳۹۷ تیر ۱۰, یکشنبه

نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام (1)


via

اینستاگرام Instagram به تازگی از پلتفرم جدید خود به نام IGTV رونمایی کرده است. این پلتفرم به کاربران اینستاگرام امکان می دهد که بتوانند ویدئوهایی تا سقف 1 ساعت را آپلود کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام (1)

IGTV مخصوص ویدئوهای عمودی، با کیفیت بالا و طولانی تر از 60 ثانیه طراحی شده است. پیش بینی می شود که IGTV  مورد استقبال طیف وسیعی از کاربران قرار گیرد. این افزونه علاوه بر محیط اپلیکیشن اینستاگرام، قابلیت این را دارد که به عنوان یک برنامه مستقل در سیستم عامل اندروید یا IOS نیز فعالیت نماید.

نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام (1)

در حال حاضر برنامه IGTV در فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی قرار دارد. البته اگر اینستاگرام گوشی هوشمند خود را طبق آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنید، آیتم جدید IGTV را در صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

حتما بخوانید: چگونه از ریپورت یا بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

آموزش نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام

در ادامه به آموزش نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام می پردازیم:

1-در صورتی که از برنامه اصلی اینستاگرام استفاده می کنید، نیازی به یک اکانت جداگانه برای IGTV نخواهید داشت. تنها کافی است در صفحه خودتان، روی دکمه IGTV کلیک کنید و Continue را بزنید.

آموزش نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام

2-در اینجا شما به صفحه زیر مواجه خواهید شد. این برنامه به صورت خودکار ویدئوهایی را در تب For You به شما نشان می دهد که حدس می زند به آنها علاقه مند باشید.

آموزش نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام

3-در تب Following می توانید ویدئوهای افرادی را ببینید که پیش از این در اینستاگرام آنها را فالو کرده اید.

4-تب Popular نیز ویدئوهای محبوب از کاربرانی را به شما نشان می دهد که شما آن ها را فالو نکرده اید. به عبارت دیگر می توان گفت که این تب شبیه Explore در اینستاگرام است که از طریق آن شما می توانید افرادی را که بیشتر با سلیقه و علایق شما هماهنگ هستند پیدا کنید.

آموزش نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام

پس از یافتن ویدئوی مورد نظر خود، روی آن ضربه بزنید تا آیکون های اضافی حذف شوند و فیلم به صورت تمام صفحه به نمایش در بیاید.

نکات تکمیلی در رابطه با IGTV را در بخش های بعدی این آموزش بیان خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر