۱۳۹۷ مرداد ۸, دوشنبه

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320

گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGD320
تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320 یک تلفن بی سیم کامل و کم نظیر به لحاظ کارایی می باشد که مورد استقبال بسیاری از مشتریان شرکت پاناسونیک قرار دارد.
با توجه به طراحی بی نظیر این دستگاه، نقصی در مشخصات فنی آن یافت نمی شود.

معرفی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320

در ادامه معرفی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320 باید گفت که این دستگاه از یک گوشی بیسیم به همراه پایه شارژ تشکیل شده است که دارای قابلیت Power Back-Up Operation می باشد.

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD320

گوشی بیسیم Panasonic KX-TGD320 که از انواع تلفن بیسیم پاناسونیک می باشد دارای سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی می باشد. از گوشی این دستگاه می توان به عنوان منبع انرژی پایه استفاده کرد.

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD320

از مشخصات فنی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320 می توان به حافظه ی 50 شماره ای کالر آی دی آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه که دارای منشی تلفنی می باشد امکان مسدود کردن 50 شماره را دارد.

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320

در پایان باید گفت که گوشی تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TGD320 دارای حالت ECO به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و حالت DND می باشد. برد این تلفن پاناسونیک 90 متر داخلی و 300 متر خارجی می باشد.

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD320  می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر