۱۳۹۷ تیر ۲۶, سه‌شنبه

توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل Gmail


گوگل روز سه شنبه در رابطه با حواشی بوجود آمده برای جی میل، مبنی بر اینکه کارکنان یک اپلیکیشن مربوط به فناوری های ابری ایمیل های کاربران می خواند، واکنش نشان داد.
توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل Gmail
در بلاگ مربوطه، گوگل توضیح داده است که چگونه این موضوع در رابطه با برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزارهای سایر شرکت ها عمل می کند. علاوه بر این، تحقیقات گسترده نشان می دهد که اپلیکیشن این شرکت ها صرفا قصد دارند تا تنها اطلاعات مرتبط با توسعه نرم افزار درخواست شده و پاسخ دقیق به آنها بازگردد و اطلاعات اضافه ای از کاربران را دریافت نکنند.

توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل Gmail

گزارش اول هفته در نشریه وال استریت ژورنال با بررسی دقیق این موضوع بیان می کند که صدها توسعه دهنده نرم افزارهای جانبی جیمیل، می توانند از طریق این برنامه ها صندوق ورودی شما را اسکن کنند. (جی میل ماهیانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد) در برخی موارد، توسعه دهندگان به هزاران ایمیل کاربران جی میل دسترسی داشتند.

توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل بعد از جنجال پیش آمده

یکی از شرکت های توسعه دهنده، ریترن پث، یک شرکت بازاریابی است که ابزارهای مدیریت ایمیل را به صورت رایگان در اختیار همه قرار می دهد. این شرکت به کارکنان خود اجازه داد تا برای بهبود توسعه نرم افزار، ایمیل های حدود 8 هزار کاربر را به مدت 2 سال بخوانند.

توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل بعد از جنجال پیش آمده

اپلیکیشن رایگان دیگری، به نام نرم افزار ادیسون، که به کاربران کمک می کند تا ایمیل خود را مدیریت کنند، به کارکنان خود اجازه داد تا برای آموزش ویژگی "پاسخ دادن هوشمند" در اپلیکیشن خودشان، هزاران پیام جی میل را بخوانند.
گوگل در روز سه شنبه همچنین درباره استفاده این شرکت از اطلاعات کاربران شفاف سازی کرد. سال گذشته، اسکن ایمیل های کاربران برای دریافت اطلاعات مفید جهت تبلیغات هدفمند، متوقف شد.
توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل بعد از جنجال پیش آمده
در ادامه توضیحات گوگل درباره حریم خصوصی جی میل بعد از جنجال پیش آمده، پست موجود در بلاگ گوگل بیان می کند: کار بر روی پردازش خودکار باعث شده است تا بصورت اشتباهی گوگل ایمیل های شما را بخواند.
بطور واضح، هیچ کسی در گوگل، اطلاعات جی میل شما را نمی خواند، به جز در موارد بسیار خاص که شما از ما درخواست می کنید و رضایت خود را اعلام می دارید، و یا در جایی که ما برای موارد امنیتی نیاز داریم، مانند کشف باگ و یا سواستفاده های احتمالی.
برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 
منبع: cnet.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر