۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

مرکز فروش کارتریج اپسون Epson


via

تقریبا همه حداقل یک بار با پرینتر کار کرده و یا سروکار داشته اند و می دانند وظیف آن چیست اما دارندگان آن با مسائل بیشتری درگیر هستند.

یکی از مهمترین بخش های پرینتر، کارتریج آن است که وظیفه رساندن جوهر، و یا بهتر است بگوییم تونر را به کاغذ دارد.

مرکز فروش کارتریج اپسون Epson

اهمیت فروش کارتریج به همان میزان خود دستگاه بالاست، زیرا بدون کارتریج عملا پرینتر هیچ کارایی نخواهد داشت. شرکت اپسون Epson که از غول های تولید کننده ماشین های اداری است، محصولات لازم برای تجهیزات خود را نیز به بازار عرضه می کند.

اگر به یک مرکز فروش کارتریج مراجعه کنید خواهید دید که برای نمونه کارتریج اپسون Epson با سایر برندها تفاوت هایی دارد.

مرکز فروش کارتریج اپسون Epson

 

برخی از فروشگاه ها به عنوان مرکز فروش کارتریج اپسون عمل کرده و تمرکز خود را روی این برند گذاشته اند و ترجیح می دهند تا بیشتر بر روی کارتریج پرینتر اپسون و مواد مصرفی کارتریج از این برند فعالیت داشته باشند. اما موضوع اینجاست در هر صورتی می بایست از نمونه های اصلی استفاده شود.

مرکز فروش انواع کارتریج اپسون Epson

اگر به مرکز فروش انواع کارتریج اپسون Epson مراجعه کنید، ممکن است با این سوال مواجه شوید که کارتریج طرح یا کارتریج اصل ؟ کدام به صرفه تر است و کدام یک را در چه صورت باید خریداری نمود.

مرکز فروش انواع کارتریج اپسون Epson

همانطور که از نام آن ها شنیده می شود، نمونه های اصلی از نوع فابریک هستند و می توان با اطمینان از آنها استفاده کرد در صورتی که کارتریج های طرح ممکن است توسط شرکت سومی تولید شده باشند که مورد تایید اپسون نیست.

از طرفی فرقی نمی کند که شما به دنبال کارتریج جوهرافشان اپسون باشید و یا کارتریج لیزری اپسون، موضوع مهم تمرکر برای خرید نمونه های فابریک است.

مرکز فروش انواع کارتریج اپسون Epson

 

در استفاده از نمونه های هسچ گونه ضمانتی برای عدم افت کیفیت و یا آسیب نرسیدن به خود دستگاه وجود ندارد.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یک مرکز فروش کارتریج اپسون، با تیکه بر تجربه ی بیش از 15 ساله خود و بکارگیری نیروهای کارشناس و متخصص، تلاش کرده تا با افزایش آگاهی مشتریان خود، کمک شایانی به خرید بهتر آنها کند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر