۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

خرید دستگاه چاپ حرارتی


via

همان طور که می دانید امروزه چاپ علاوه بر کاغذ، بر روی سطوح دیگری مثل انواع پارچه، شیشه، سرامیک و ... نیز انجام می شود.

دستگاه چاپ حرارتی در ابعاد و مدل های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دستگاه چاپ حرارتی

چاپ حرارتی یکی از بهترین شیوه های چاپ متن یا تصویر بر روی اشیاء می باشد. از این روش معمولا برای چاپ بر روی سطوح صافی مثل کاشی، سرامیک و مانند آن استفاده می شود. چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین از مهمترین ویژگی های این نوع چاپ این است که می توان حتی چاپ در تعداد بسیار کم را نیز با هزینه پایین و مناسب انجام داد.

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ حرارتی

یک دستگاه پرس حرارتی خوب، نیاز به نگهداری و تعمیر در فواصل زمانی منظم دارد. بنابراین لازم است پس از خرید، طبق دستورالعمل کارخانه سازنده از آن نگهداری نمایید و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ حرارتی

در هنگام کار با دستگاه پرس حرارتی باید دمای المنت را بررسی کنید و از تنظیم دقیق ترموستات مطمئن گردید. البته توجه داشته باشید که قبل از هر کاری عملکرد دستگاه پرس را یاد بگیرید و برای پیشگری از بروز مشکل، تماما از دستورات کارخانه سازنده پیروی نمایید.

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ حرارتی

همچنین لازم به ذکر است که یک چاپ حرارتی یا چاپ سابلیمیشن خوب و مناسب، نیازمند ترکیب صحیحی از تنظیمات زمان، دما و فشار می باشد.

در هنگام خرید یک دستگاه پرس حرارتی لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا دستگاهی مناسب و مقرون به صرفه را خریداری کنید. از جمله آیتم های مهم برای خرید دستگاه پرس حرارتی یا دستگاه چاپ سابلیمیشن، می توان به سایز المنت و صفحه، مدل طراحی و توان دستگاه اشاره کرد.

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ حرارتی

برای آشنایی بهتر با ویژگی های پرس حرارتی و خرید دستگاه مناسب بهتر است به یک متخصص مراجعه نمایید. کارشناسان ایده برتر می توانند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کنند و شما را با نکات مهم در خرید دستگاه چاپ حرارتی آشنا نمایند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر