۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

ماشین حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK

ماشین حساب کاسیو HR-8RC-BK
تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: باتری و آداپتور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو HR-8RC-BK

شاید برایتان پیش آمده که پس از انجام محاسبات حسابداری نیاز به استفاده از نتایج آنها در گزارش ها و اسناد اداری خود داشته باشید. یک راه حل یادداشت اعداد ارقام بر روی کاغذ به روش دستی است. این روش هم زمان زیادی را از شما می گیرد و هم احتمال خطای آن بسیار بالاست. روش دیگر استفاده از ماشین حساب Casio HR-8RC-BK محصول شرکت کاسیو است! این ماشین حساب به پرینتر مجهز می باشد و بلافاصله پس از انجام محاسبات نتایج آنها را به صورت چاپ شده به شما ارائه می دهد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو HR-8RC-BK
پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK قادر به چاپ سیاه و سفید اعداد با سرعت 2 خط در ثانیه است و برای استفاده در مغازه، فروشگاه یا اداره کارایی بالایی دارد. این ماشین حساب کاسیو به دکمه REPRINT نیز مجهز می باشد که با فشردن آن از محاسبات چاپ شده، مجدداً پرینت گرفته می شود.
صفحه نمایش ماشین حساب ساده کاسیو HR-8RC-BK از نوع 12 رقمی است و اعداد را در ابعادی مناسب و بزرگ به نمایش در می آورد. این ماشین حساب قادر به نمایش محاسبات قبلی انجام شده تا 150 مرحله است که در صورت نیاز می توانید آنها را ویرایش کنید. برای این منظور از دکمه های CHECK و CORRECT باید استفاده کنید.
مجهز بودن به دکمه های نرم و با دوام، طراحی ظاهری زیبا و دسترسی آسان به رول کاغذ پرینتر جهت تعویض بخشی دیگر از ویژگی های ماشین حساب چاپگردار مدل Casio HR-8RC-BK هستند که باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو HR-8RC-BK

ماشين حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK

ماشین حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK برای انجام محاسبات مالی و فروشگاهی بسیار مناسب است. این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio به دکمه های COST، SELL و MAR مجهز می باشد و امکان محاسبه هزینه های جاری، قیمت خرید یا فروش اجناس و میزان حاشیه سود را به شما می دهد. همچنین با استفاده از دکمه های TAX+ و TAX- قادر خواهید بود تا مقدار مالیات را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آن در محاسبات مالی خود استفاده کنید.
ماشين حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK
از جمله ویژگی های دیگر ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio HR-8RC-BK باید به مجهز بودن آن به دکمه های حافظه (M+، M- و MRC) اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را با سرعت بسیار بیشتری انجام دهید.
ماشین حساب حسابداری کاسیو Casio HR-8RC-BK در ابعاد 208.5*102*42 میلی متر و وزن 345 گرم به بازار عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب فروشگاهی رومیزی به حساب می آید.
ماشين حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK
برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio و کسب اطلاعات لارم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل HR-8RC-BK به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود و ویژگی های آن به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
ماشين حساب کاسیو Casio HR-8RC-BK

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر