۱۳۹۸ آذر ۱۳, چهارشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DR-1212LA

ماشین حساب کاسیو DR-1212LA
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: آداپتور AC (برق شهری)
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-1212LA

انجام محاسبات مالی و حسابداری از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و یک اشتباه کوچک در یادداشت ارقام می تواند ضرر هنگفتی را به کسب و کار شما وارد کند. بنابراین بهتر است تا به جای یادداشت دستی محاسبات و نتایج آنها بر روی کاغذ، از ماشین حساب کاسیو Casio DR-1212LA استفاده کنید! این ماشین حساب به پرینتر مجهز بوده و بلافاصله پس از اتمام محاسبات، آنها را در دو رنگ مشکی (نتایج مثبت) و قرمز (نتایج منفی) چاپ می کند و خیال شما را بابت خطاهای احتمالی در یادداشت ارقام به طور کامل راحت می کند.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-1212LA
پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب کاسیو مدل Casio DR-1212LA قابلیت چاپ با سرعت 3.5 خط در ثانیه را دارد و از جمله پرینترهای سریع در این زمینه به شمار می آید. همچنین دسترسی به رول کاغذ این پرینتر جهت تعویض بسیار آسان است.
ماشین حساب چاپگردار کاسیو DR-1212LA در ابعاد 330*230*80 میلی متر و وزن 970 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار می باشد. منبع تغذیه این ماشین حساب کاسیو برق شهری است و جهت استفاده از آن باید از آداپتور AC استفاده کنید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-1212LA
مورد قابل ذکر در رابطه با ماشین حساب ساده کاسیو مدل DR-1212LA صفحه نمایش 12 رقمی آن است که ارقام را با وضوحی عالی به نمایش در می آورد. این صفحه نمایش دارای میزان روشنایی بسیار مطلوبی است و توانایی نمایش اعداد با استفاده از جداکننده سه تایی را داراست.

ماشين حساب کاسیو Casio DR-1212LA

ماشین حساب کاسیو Casio DR-1212LA برای انجام محاسبات مالی و حسابداری معمولی گزینه بسیار ایده آلی است و توقعات شما را به خوبی برآورده می سازد. با استفاده از این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio قادر به انجام محاسبات ریاضی با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و میانگین خواهید بود. همچنین ماشین حساب کاسیو DR-1212LA دارای چهار کلید حافظه می باشد که با استفاده از آنها می توانید ارقام و نتایج محاسبات انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید.
ماشين حساب کاسیو Casio DR-1212LA
امکان تنظیم تعداد ارقام پس از ممیز و تعیین نحوه گرد کردن اعداد از قابلیت های دیگر ماشین حساب با چاپگر کاسیو DR-1212LA به شمار می آیند. برای این منظور باید از سوئیچ های موجود در قسمت پایینی صفحه نمایش استفاده کنید. همچنین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio دارای دکمه های دو صفر و سه صفر است که به سریع تر انجام شدن محاسبات شما کمک زیادی می کند.
دکمه های ماشین حساب حسابداری کاسیو DR-1212LA به صورت کاملا برآمده طراحی شده اند و دارای فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند. بنابراین در هنگام کار با آنها با کمترین میزان خطا روبرو خواهید شد و کارهایتان با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام وارد کردن ارقام حس کار با یک ماشین تایپ به شما دست خواهد داد!
ماشين حساب کاسیو Casio DR-1212LA
محصولات شرکت کاسیو همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند و برای چند سال می توان از آنها استفاده کرد. ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DR-1212LA نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای طول عمر و دوام بالایی می باشد. به طوری که در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی به آسانی صدمه نخواهد دید.
شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی کاسیو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
ماشين حساب کاسیو Casio DR-1212LA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر