۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220

ماشین حساب کاسیو DJ-220
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DJ-220

ماشین حساب یکی از تجهیزات پرکاربرد در کسب و کار روزانه بسیاری از ما است. پس اگر از نوع بی کیفیت و نامرغوب آن باشد، مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده و باعث می شود تا کارها آن طور که انتظار می رود، انجام نشود.
اگر خواهان انجام سریع و دقیق محاسبات خود هستید، ما به شما توصیه می کنیم تا از ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220 استفاده کنید! این ماشین حساب برای مغازه، منزل، اداره و فروشگاه شما یک گزینه ایده آل محسوب می شود و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی را برآورده می سازد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DJ-220
صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو مدل Casio DJ-220 از نوع 12 رقمی است و برای محاسبات فروشگاهی و اداری کاملاً مناسب می باشد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار بوده و در محیط ها و شرایط مختلف از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.
با استفاده از ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220 می توانید محاسبات معمولی خود را با استفاده از چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، اعداد مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ذخیره کنید و تا 120 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده را با فشردن دکمه AUTO REVIEW مشاهده و در صورت نیاز آنها را با دکمه CORRECT تصحیح کنید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DJ-220
ماشین حساب ساده کاسیو DJ-220 هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. به این صورت که در طول روز و در مکان های دارای نور کافی از میزان ذخیره باتری آن استفاده نمی شود. علاوه بر این، ماشین حساب رومیزی کاسیو DJ-220 در صورت بدون استفاده ماندن به طور اتوماتیک خاموش می شود. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند تا این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220

در قسمت پایین صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220 دو سوئیچ تعبیه شده اند که برای تنظیم تعداد ارقام پس از اعشار و نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو مدل Casio DJ-220 به دکمه های TAX+ و TAX- نیز مجهز می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با آن به محاسبه قیمت اجناس با در نظر گرفتن مالیات یا بدون احتساب مالیات بپردازید. پس این ماشین حساب کاسیو در مصارف فروشگاهی کاربرد بالایی دارد.
ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220
کیفیت ساخت مطلوب یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب فروشگاهی مدل Casio DJ-220 است که باعث شده این دستگاه برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما باشد و به راحتی در برابر آسیب های محیطی صدمه نبیند.
ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220
چنانچه قصد خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی کاسیو Casio DJ-220 را به شما ارائه دهند.
ماشین حساب کاسیو Casio DJ-220

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر