۱۳۹۸ خرداد ۱۱, شنبه

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1



گوشی موبایل نوکیا 5.1
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 2970 میلی‌ آمپر
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 5.1

شرکت نوکیا بزرگترین و قدیمی‌ترین شرکت در زمینه موبایل در بازار جهانی می باشداین شرکت گوشی موبایل نوکیا 5.1 را روانه بازار کرده است که می توان ان را معجزه تکنولوژی دانست.
کمپانی فنلاندی سری مدل های 2.1، 3.1 و 5.1 نوکیا را طراحی کرده که ما امروز به نقد و بررسی گوشی موبایل نوکیا 5.1 که یک گوشی میان رده است و کاملا مشابه گوشی های 2018 دارای قابهای نازک در ابعاد بزرگتر می باشد خواهیم پرداخت.
معرفی گوشی موبایل نوکیا 5.1
نوکیا Nokia 5.1 دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک است بنابراین یک سیستم فوکوس اتوماتیک قابل اطمینان تر به شما امکان می دهد همه جزئیات را ضبط کنید.
دوربین جلو 8 مگاپیکسلی بوده و میدان دید 84.6 درجه را در اختیار شما می گذارد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 5.1

 درباره طراحی ظاهری موبایل Nokia 5.1 می توان گفت که از یک بلوک آلمینیومی یکپارچه ساخته شده است كه از طريق پردازش دقیق و ماشین کاری شکل نهایی آن بدست می آید.
بدنه این دستگاه همانند نوکیا 5 از آلمنیوم سری 6000 تراشیده شده است که شاهد استحکام بالای ان هستیم و در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 5.1
از گوشه های زیبا و گرد شده گرفته تا قرار گیری کامل آن در دست، همه جزئیات از ساخت و طراحی با کیفیت حکایت دارد.
در کل می توان گفت که nokia 5.1 از بدنه صیقلی و طراحی گوشه های گرد استفاده کرده است تا حس زیبایی و لوکس بودن را القا کند.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 5.1

گوشی موبایل نوکیا 5.1 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی پلاس است که نسبت تصویر آن 18:9 می باشد كه برای تماشای فیلم ها و خواندن متون کاملا مناسب است.
این موبایل با رزولوشن  1080* 2160 پیکسل با پوشش محافظ Corning Gorilla Glass 2.5  وضوح نسبتا بالایی نسبت به نوکیا 5.0 دارد علاوه بر آن توانایی ارائه 16 ملیون رنگ را به همراه دارد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 5.1
 در این محصول یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در بخش عمودی در وسط قاب پشتی جای گرفته است که قابلیت فوکوس خودکار را خواهد داشت.
از  ویژگی های این دو دوربین می توان فلاش LED، پاناروما، HDR و توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نام برد.
دوربین جلوی گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1 برابر با 8 مگاپیکسل بوده و سلفی های بسیار خوبی را به ثبت می رساند و مانند گوشی سابق نوکیا قابلیت فیلم برداری و عکس برداری همزمان با دوربین عقب را دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 5.1

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1 از تراشه MediaTek Helio P18 درکنار پردازنده هشت هسته ای Cortex A-53 با فرکانس 2 گیگاهرتز بهره می برد این پردازنده تولیدی شرکت مدیاتک می باشد.
 این  گوشی موبایل اندروید به حافظه داخلی 32 گیگابایتی برای سیستم عامل و نصب برنامه ها مجهز می باشد که کاربر می تواند با اضافه کردن کارت حافظه تا 128 گیگابایت حافظه گوشی خود را ارتقا دهد.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 5.1
گوشی موبایل Nokia 5.1 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 2970 میلی آمپر پشتیبانی می کند این باتری توانایی شارژ دهی 19 ساعته را به هنگام صحبت کردن در حالت 3G دارد. همچنین کاربران می توانند تا 53 ساعت به موسیقی گوش دهند.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1

امروزه با توجه به نرم افزار های اندرویدی کاربران علاقه مند به استفاده از سیستم های به روز هستند و سیستم عامل Android 8.1 در کنار قابلیت ارتقا نیاز کاربران را در این گوشی برطرف می سازد.
 کیفیت تصویر بالای نوکیا 5.1 وضوح و اندازه بزرگ محتوا را تضمین می کند و این ویژگی وب گردی را لذت بخش تر می کند.
سیم کارت هیبریدی این گوشی نوکیا از نوع نانوسیم و دو سیم کارته می باشد.
قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1
از دیگر امکانات این محصول شرکت نوکیا می توان به داشتن قابلیت رادیو اف ام NFC به همراه بلوتوث 4/2 اشاره کرد و وجود یک سنسور اثر انگشت که در پشت گوشی در زیر دوربین تعبیه شده است برای کاربران راحتی باز کردن قفل گوشی را خواهد داشت.
ابعاد این گوشی موبایل نوکیا 151.1*70.73*8.27 میلی متر و وزن 138 گرم گزارش شده است با توجه به ابعاد بزرگ خود وزن کمی را به خود اختصاص داده که به راحتی به روی دست جای می گیرد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1

گوشی نوکیا 5.1 با توجه به سلیقه کاربر با رنگ های زیبا و جذاب مسی، ابی و مشکی در دسترس قرار گرفته است.
با توجه به انحناهای ظریف به کار رفته در گوشی مدل Nokia 5.1  تاثیر زیادی در زیبایی و جذابی دستگاه داشته است.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1
در یک کلام می توان گفت هر چند موبایل مدل Nokia 5.1 یکیاز گوشی های میان رده بازار می باشد که با توجه به مشخصات و قیمت مقرون به صرفه آن می تواند طیف وسیعی از مخاطبان را در بر بگیرد.
برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی های موبایل می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر