۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی

موبایل اپل Apple iPhone 8
رنگ: طلایی
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی‌ آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی با کارایی و سرعت بالا از جمله گوشی های مناسب برای انجام پردازش های پیچیده و اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی است.
معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB
این گوشی موبایل با توجه به سخت افزار قدرتمند به کار رفته در آن، تجربه ای لذت بخش از کار کردن با گوشی را به شما هدیه می دهد.
شرکت اپل گوشی iPhone 8 را در سه رنگ و در دو نسخه به بازار عرضه کرده که در ادامه به بررسی و معرفی نسخه 256 گیگابایتی رنگ طلایی آن خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

در ساخت گوشی ایفون 8 از ترکیبی از شیشه و فلز استفاده شده است. جنس پنل های پشتی و جلویی این گوشی برخلاف مدل های قبلی آیفون، از شیشه است و دور تا دور بدنه را یک قاب فلزی براق احاطه کرده است.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8
ابعاد کم و وزن 148 گرمی گوشی موبایل اپل iPhone 8، سبب شده تا این گوشی بسیار خوش دست باشد و در استفاده طولانی مدت در طول روز باعث ایجاد خستگی نشود.
رنگ طلایی و جنس شیشه ای بدنه، ظاهری جذاب به گوشی آیفون 8 بخشیده است، اما این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت هایی با مدل های قبلی آیفون دارد که از جمله این شباهت ها می توان به دوربین برآمده، گوشه های نیم دایره ای شکل و حاشیه های بالا و پایین پنل جلویی اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

از جمله ویژگی های صفحه نمایش 4.7 اینچی گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 می توان به قابلیت چندلمسی و لمس سه بعدی آن اشاره کرد. این صفحه نمایش که از نوع LCD است، مات می باشد و در انعکاس نور محیط عملکرد قابل قبولی دارد.
همچنین شدت روشنایی صفحه نمایش موبایل آیفون 8 بسیار قابل توجه است که سبب شده تا از این گوشی بتوان در زیر نور آفتاب نیز به آسانی استفاده کرد.
در ساخت این صفحه نمایش که از رزولوشنی معادل با 1334*750 پیکسل برخوردار است، به منظور هرچه طبیعی تر نمایش دادن رنگ ها از تکنولوژی IPS بهره برده شده است.
قابلیت True Tone از دیگر ویژگی های صفحه نمایش گوشی آیفون 8 است. با در نظر گرفتن این قابلیت، گوشی با توجه به شدت نور محیط بهترین تنظیمات نمایش را به صورت خودکار انتخاب می کند.
صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8
دوربین موبایل Apple iPhone 8 نیز از قابلیت هایی مانند پشتیبانی از HDR در هر دو حالت تصویربرداری به صورت معمولی و پانوراما، لرزشگیر اپتیکال و فلش چهارگانه LED مجهز به تکنولوژی True Toneبهره می برد.
این دوربین 12 مگاپیکسلی یکی از کامل ترین و باکیفیت ترین دوربین های گوشی های هوشمند است که شما را قادر می سازد تا به صورت حرفه ای به ثبت تصاویر بپردازید.
ویدئوهای ثبت شده با دوربین گوشی iPhone 8 کیفیت 4K دارند و می توانید به صورت هم زمان از این دوربین برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده کنید. دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی گوشی موبایل اپل آیفون 8 نیز از امکاناتی مانند تشخیص چهره و پشتیبانی از HDR برخوردار است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8

همان طور که اشاره شد گوشی اپل iPhone 8 از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد.
تراشه به کار رفته در این مدل آیفون A11 بایونیک نام دارد که به یک پردازنده 6 هسته ای شامل دو هسته قدرتمند با نام Monsoon جهت انجام پردازش های سنگین و چهار هسته کم مصرف با نامMistral و پردازنده گرافیکی سه هسته ای مجهز است.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8
این تراشه که از بهترین چیپ های موجود در بازار در زمینه کارایی به شمار می آید که باعث عملکرد بسیار روان و سریع گوشی شده است و به راحتی می توان بازی ها و برنامه های سنگین را با آن اجرا کرد.
حافظه داخلی گوشی موبایل اپل آیفون 8 برابر با 256 گیگابایت است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این گوشی موبایل ios از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. اپل در موبایل آیفون 8 از سیستم عامل iOS 12 بهره برده که قابلیت ارتقای آن به ورژن 12.3 نیز وجود دارد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

در رابطه با باتری گوشی اپل iPhone 8 باید گفت که این باتری از ظرفیتی معادل با 1821 میلی آمپر ساعت برخوردار است که این میزان ظرفیت، انرژی مورد نیاز برای 13 ساعت پخش ویدئو و 40 ساعت پخش موسیقی را تامین می کند.
iphone-8-گوشی
گوشی موبایل اپل 8 از امکان شارژ وایرلس بهره می برد و باتری آن در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می شود. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از امکان شارژ سریع، باید شارژر مخصوص اپل را به صورت جداگانه تهیه کنید.
گوشی موبایل آیفون 8 به حسگر اثر انگشت، ژیروسکوپ، فشارسنج و شتاب سنج نیز مجهز است. همچنین امکان کار با گوشی به صورت صوتی با استفاده از نرم افزار Siri در این مدل آیفون هم وجود دارد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی

در بازار رقابتی امروز گوشی های هوشمند، کارایی گوشی یکی از معیارهای مهم انتخاب آن به شمار می آید.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی با مشخصاتی مانند قدرت پردازشی بالا و سخت افزار قدرتمند، عملکرد سریع، دوربین حرفه ای و با امکانات و کیفیت ساخت مطلوب از جمله گوشی های پرطرفدار موجود در بازار است و برای کسانی که مدت زمان زیادی در طول روز به کار با گوشی مشغول هستند، انتخاب ایده آلی است.
کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان از طریق شماره تماس 73027-021 آماده راهنمایی شما جهت خرید گوشی موبایل Apple iPhone 8 هستند.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ طلایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر