۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

گوشی موبایل نوکیا Nokia 3


گوشی موبایل نوکیا 3
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 2630 میلی‌ آمپر
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 3

گوشی میان رده نوکیا 3 در سال 2017 توسط شرکت اچ ام دی گلوبال به بازار عرضه شد.
معرفی گوشی موبایل نوکیا 3
گوشی Nokia 3 با امکانات معمولی خود، برای انجام مصارف روزانه مناسب است. گوشی نوکیا Nokia 3 از سری گوشی های برند نوکیاست که از سیستم عامل اندروید بهره می برد.
در این گوشی امکان استفاده از یک یا دو سیمکارت نانو (همزمان یکی فعال) مهیاست. در ادامه به معرفی گوشی نوکیا 3 و بررسی ویژگی ها و قابلیت های آن می پردازیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 3

بدنه مقاوم و کیفیت ساخت مطلوب همواره یکی از مشخصات گوشی های برند نوکیا بوده است.
گوشی موبایل مدل Nokia 3 هم از این قاعده مستثنی نیست و از بدنه با کیفیت و طراحی ظاهری مناسب برای یک گوشی میان رده بهره می برد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 3
پنل پشتی این گوشی موبایل اندروید از پلاستیک نرم ساخته شده که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند. همچنین یک قاب فلزی دور تا دور بدنه را دربرگرفته که بر جذابیت های ظاهری این گوشی اضافه کرده است.
موبایل نوکیا 3 در ابعاد 143.4*71.4*8.5 میلی متر و وزن 140 گرم به بازار عرضه شده که با توجه به این مشخصات، استفاده های طولانی مدت از این گوشی سبب خستگی نخواهد شد. ضمن اینکه لبه های پنل پشتی گوشی دارای انحناست که به راحت تر قرار گرفتن آن در دست کمک می کند.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 3

گوشی موبایل نوکیا 3 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد که از جمله قابلیت های آن می توان به فلش LED و امکان ثبت ویدئو با کیفیت HD اشاره کرد.
در مورد دوربین سلفی گوشی موبایل نوکیا Nokia 3 نیز باید گفت که این دوربین به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز است که با این دوربین نیز می توان به فیلمبرداری با کیفیت HD پرداخت.
صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 3
صفحه نمایش موبایل Nokia 3 از نوع LCD است و از فناوری IPS در آن استفاده شده است.به همین دلیل رنگ ها و جزئیات در این صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت مناسبی به نمایش در می آیند.
رزولوشن صفحه نمایش گوشی Nokia 3 برابر با 720*1280 پیکسل می باشد که تراکمی معادل 294 پیکسل به ازای هر اینچ را ارائه می دهد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 3

گوشی نوکیا 3 از سیستم عامل اندروید 7.0 (نوقا) بهره می برد که قابلیت ارتقای آن به اندروید 9 (پای) نیز مهیاست.
شرکت اچ ام دی گلوبال در گوشی نوکیا 3 از تراشه رده میانی مدیاتکMT6737 استفاده کرده است. این تراشه به یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.3 GHz مجهز می باشد که برای پردازش های معمولی و استفاده های روزانه از موبایل مناسب است.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 3
حافظه داخلی گوشی نوکیا 3 برابر با 16 GB می باشد و از 2 GB حافظه رم نیز بهره می برد. این گوشی برند نوکیا از حافظه جانبی میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 128 GB نیز پشتیبانی می کند.
در رابطه با قدرت سخت افزاری موبایل Nokia 3 می توان گفت که این گوشی قابلیت های زیادی در اجرای همزمان چندین برنامه یا اجرای بازی های گرافیکی ندارد و همانند دیگر گوشی های ارزان قیمت، برای انجام کارهای معمولی مناسب است. اما در مجموع از عملکرد نسبتاً سریع و روانی برخوردار می باشد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 3

باتری تعبیه شده در گوشی نوکیا 3 از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2630 میلی آمپر ساعت است. میزان شارژدهی این باتری برای استفاده های روزمره مناسب می باشد و می توان با یک بار شارژ کامل از آن در طول روز استفاده کرد.
قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 3
از دیگر ویژگی های گوشی موبایل نوکیا 3 می توان به مجهز بودن آن به رادیو، GPS، بلوتوث، جک 3.5 میلی متری، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما و امکان اتصال وای فای اشاره کرد. 

گوشی موبایل نوکیا Nokia 3

گوشی نوکیا 3 از جمله گوشی های میان رده مقرون به صرفه است که به خوبی از عهده وظایف روزمره بر می آید. اما چندان برای انجام کارهای سنگین یا بازی نباید روی آن حساب باز کرد.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 3
طراحی ظاهری، خوش دست بودن و کیفیت ساخت مطلوب از جمله ویژگی های گوشی Nokia 3 است که سبب تمایز آن با دیگر گوشی های هم رده اش می شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گوشی موبایل نوکیا Nokia 3 یا قیمت مدل های دیگر گوشی موبایل می توانید با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر