۱۳۹۸ تیر ۱, شنبه

میز جلو مبلی اداری یونیک راما Rama Unique

میز جلو مبلی راما مدل Unique
جنس : ملامینه
شکل هندسی: مستطیل 
جنس صفحه mdf

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama Unique


میزهای جلو مبلی یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون اتاق هستند که استفاده از آنها نه تنها باعث زیبایی و از یکنواختی درآمدن اتاق می شود، بلکه باعث کامل شدن طراحی داخلی مبلمان شما نیز می شود.
شرکت ایرانی راما چوب یکی از شرکت هایی است که در عرصه تولید مبلمان اداری و صندلی اداری فعالیت می کند و میز جلو مبلی یونیک از جمله محصولات آن به شمار می آید.
این میز جلو مبلی Rama Unique با ابعاد یک متر طول، 50 سانتی متر عرض و 45 سانتی متر ارتفاع و به صورت دو رنگ ارائه شده و یکی از میزهای جلو مبلی با کیفیت موجود در بازار محسوب می شود. 
طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama Unique
برای میز جلو مبلی ام دی اف اداری راما مدل Unique به شکل مستطیل و تماماً از جنس ام دی اف با روکش ملامینه ساخته شده و یک طبقه نیز در قسمت کف میز جلو مبلی راما مدل Unique تعبیه شده است. 
یک نوار غیر همرنگ با بدنه بر روی صفحه این جلو مبلی اداری راما Rama Unique دیده می شود که باعث شده تا ظاهر میز جلو مبلی یونیک راما یکنواخت به نظر نیاید. 

میز جلو مبلی اداری راما Rama Unique

 ام دی اف به کار رفته در میز جلو مبلی اداری مدل Rama Unique که از نوع MDF مرغوب ایرانی می باشد، PVC، الیت و یراق آلاتی محصول کشور ترکیه و چسب PVC محصول کشور اسپانیا در ساخت آن به کار برده شده است.
میزهای جلو مبلی معمولاً آسیب پذیری بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه دارند؛ اما میز جلو مبلی اداری راما Rama Unique از این قاعده مستثنی است و در برابر صدمات احتمالی دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد.
میز جلو مبلی چوبی مدرن با طراحی ظاهری شیک، رنگ بندی زیبا و کیفیت ساخت بالا برای استفاده در اتاق های مدیران در شرکت ها، کارخانجات و ادارات کاملاً مناسب است.
لازم به ذکر است که این میز مدیریتی از قابلیت تنظیم ارتفاع پایه و امکان باز شدن برخوردار نیست.
شما می توانید برای ثبت سفارش خود جهت خرید میز جلو مبلی ام دی اف Rama Unique از طریق سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید و یا جهت کسب اطلاع در رابطه با قیمت و نحوه خرید میز اداری  با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
میز جلو مبلی اداری راما Rama Unique

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر