۱۳۹۸ تیر ۲, یکشنبه

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ خاکستری

موبایل اپل Apple iPhone 8 256GB
رنگ: خاکستری
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی‌ آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB

شرکت اپل در سال 2017 از گوشی آیفون 8 در دو نسخۀ 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی رونمایی کرد.
این گوشی که از نسل یازدهم آیفون می باشد، از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل های قبلی آیفون (به خصوص آیفون 7) ندارد؛ اما از لحاظ قدرت سخت افزاری و عملکرد پیشرفت قابل توجهی نسبت به آنها داشته است.
معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB
از دیگر ویژگی هایی که سبب تمایز Apple iPhone 8 شده می توان به دوربین حرفه ای و کیفیت ساخت آن اشاره کرد. در این بخش به معرفی نسخۀ 256 گیگابایتی گوشی آیفون 8 اپل رنگ خاکستری تیره خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8 256GB

بدنه شیشه ای یکی از موارد تفاوت گوشی آیفون 8 اپل با مدل های قبلی آیفون است.
همچنین یک قاب فلزی (از جنس آلومینیوم سری 7000) دور پنل های جلویی و پشتی گوشی را دربرگرفته است.
با وجود شیشه ای بودن بدنه، گوشی آیفون 8 اپل از مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه، فشار، خراشیدگی و دیگر صدمات احتمالی برخوردار می باشد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8 256GB
گوشی Apple iPhone 8 با ابعاد و وزن کم، قابلیت استفادۀ مداوم و طولانی مدت در طول روز بدون احساس خستگی را به شما می دهد.
دیگر مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8 256GB اپل شامل حاشیه های موجود در قسمت های بالا و پایین پنل جلویی، دوربین برآمده و گوشه های گرد، به مدل های قبلی آیفون شبیه است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل  iPhone 8 256GB

اگر از طرفداران عکاسی و تصویربرداری هستید و مدام از دوربین گوشی خود استفاده می کنید، دوربین گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 می تواند امکانات موردنیاز شما را برایتان فراهم کند.
دوربین اصلی این گوشی موبایل از سنسوری 12 مگاپیکسلی بهره می برد و از جمله قابلیت های آن می توان به پشتیبانی از HDR، فلش LED چهارگانه با امکان True Tone، لرزشگیر اپتیکال و زوم دیجیتال اشاره کرد.
شما با استفاده از دوربین قادر به ثبت ویدئوهایی با کیفیت 4K و عکاسی و فیلمبرداری همزمان خواهید بود. گوشی موبایل اپل آیفون 8 به یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با قابلیت های ثبت ویدئو با کیفیت فول اچ دی، تشخیص چهره و پشتیبانی از HDR نیز مجهز است.
صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل  iPhone 8 256GB
در رابطه با صفحه نمایش گوشی Apple iPhone 8 باید گفت که این صفحه نمایش از شدت روشنایی بسیار مطلوبی برخوردار است و کیفیت و وضوح تصاویر و رنگ های آن حتی در زیر نور آفتاب نیز افت نمی کند.
از جمله ویژگی های این صفحه نمایش 4.7 اینچی، باید به قابلیت های لمس سه بعدی و True Tone (انتخاب خودکار تنظیمات صفحه نمایش با توجه به میزان نور محیط) اشاره کرد. صفحه نمایش آیفون 8 اپل از نوع IPS LCD است و رنگ ها را طبیعی و زنده به نمایش در می آورد.
رزولوشن صفحه نمایش گوشی آیفون 8 اپل 750* 1334 پیکسل و تراکم آن 326 پیکسل بر اینچ است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8 256GB

در گوشی موبایل آیفون 8 اپل از یک باتری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت استفاده شده است.
این باتری که از نوع لیتیوم یونی است، انرژی موردنیاز برای 13 ساعت پخش ویدئو، 12 ساعت استفاده از اینترنت، 14 ساعت مکالمه و 40 ساعت پخش موسیقی را تأمین می کند.
اما همان طور که اشاره شد، مشخصۀ اصلی گوشی موبایل iPhone 8 اپل در قدرت پردازشی آن است.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8 256GB
این موضوع به دلیل تراشۀ بسیار قدرتمند A11 Bionic می باشد که از یک پردازندۀ 6 هسته ای (شامل دو هستۀ قدرتمند با نام Monsoon جهت انجام پردازش های سنگین و چهار هستۀ کم مصرف با نام Mistral جهت بالا بردن کارایی) و پردازندۀ گرافیکی سه هسته ای اپل بهره می برد.
با توجه به این ویژگی ها، باید گفت که گوشی موبایل آیفون 8 اپل از جمله قدرتمندترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در زمینۀ اجرای برنامه و بازی گرافیکی است.
عملکرد سریع و روان این گوشی موبایل ios می تواند تجربه ای لذت بخش از کار با آن را برای طرفداران سیستم عامل iOS به همراه داشته باشد. آیفون 8 256 گیگابایت از ورژن 12 سیستم عامل iOS بهره می برد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB

حافظۀ داخلی گوشی آیفون اپل 8 رنگ خاکستری تیره، 256 گیگابایت ظرفیت دارد.
ذکر این نکته لازم است که امکان استفاده از حافظۀ جانبی در این گوشی وجود ندارد.
بدنۀ شیشه ای گوشی موبایل iPhone 8 قابلیت شارژ وایرلس باتری را به این گوشی داده است و شما می توانید بدون نیاز به کابل گوشی خود را شارژ کنید.
قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8 256GB
همچنین امکان شارژ سریع باتری نیز برای این گوشی مهیاست که برای بهره بردن از آن باید آداپتور مخصوص اپل را به صورت جداگانه تهیه کنید.
از دیگر امکانات موبایل آیفون 8 اپل می توان به فشارسنج، شتاب سنج، حسگر اثر انگشت و امکان کار صوتی با گوشی از طریق نرم افزار Siri اشاره کرد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ خاکستری

گوشی آیفون 8 اپل از جمله گوشی های قدرتمند در زمینۀ عملکرد و اجرای برنامه ها و پردازش های پیچیده است و می توان گفت که اگر این گوشی از صفحه نمایشی باکیفیت تر و طراحی ظاهری جذاب تری برخوردار بود، به یکی از کامل ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل می شد.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ خاکستری
با این وجود گوشی آیفون 8 اپل از چنان کارایی و عملکرد سریعی برخوردار است که توجه شما در هنگام کار با آن به موضوعاتی از قبیل ظاهر گوشی جلب نخواهد شد.
برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع گوشی موبایل آیفون و همچنین نحوۀ خرید نسخۀ 256 گیگابایتی گوشی Apple iPhone 8 در رنگ خاکستری تیره با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. هم چنین شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت شرکت ثبت کنید.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ خاکستری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر