۱۳۹۸ تیر ۲, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683


دیتا پروژکتور بنکیو TH683
عمر لامپ: 3500 ساعت
وضوح تصویر: 1200*19200  dpi
شدت روشنایی: 3200 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو TH683

  لذت تماشای یک مسابقه فوتبال بر روی پرده نمایش را با کیفیت تصویر و صدای عالیِ بنکیو TH683 چند برابر کنید.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو TH683
ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ TH683 که از تکنولوژی DLP در آن بهره برده شده، برای استفاده جهت نمایش فیلم (سینمای خانگی)، فوتبال، بازی های گرافیکی و استفاده های کاربری عمومی کاملاً مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ TH683

شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور برابر با 3200 لومنز است که باعث شده این پروژکتور برای نمایش تصاویر در اتاق های روشن و حتی در محیط بیرون از اتاق و در هوای آزاد نیز مناسب باشد.
علاوه بر این، ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683 قابلیت نمایش انواع فیلم های بلوری با کیفیت 1080p را داراست و از رزولوشن WUXGA بهره می برد.
این پروژکتور قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ است و کنتراست آن برابر با 10000:1 می باشد. با توجه به این ویژگی ها می توان گفت که ویدیو پروژکتور بنکیو TH683 شما را از تماشای یک فیلم با کیفیت عالی بر روی پرده بی نیاز می کند.
بنکیو در پروژکتور TH683 از تکنولوژی اسمارت اکو استفاده کرده که علاوه بر افزایش طول عمر لامپ و کاهش مصرف انرژی، باعث بهبود کیفیت رنگ مشکی و افزایش کنتراست متن های ریز و جزئیات تصویر در هنگام پخش تصویر در این حالت می شود.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ TH683
همچنین ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683 از یک اسپیکر 10 واتی داخلی بهره می برد که مختص پخش فیلم طراحی شده و بدون نیاز به اسپیکر اضافی دیگری، صدا را با کیفیتی بالا در محیط پخش می کند.
دیتا پروژکتور بنکیو TH683 برای استفاده در اتاق های کوچک نیز کاملاً مناسب است؛ چرا که می توان آن را در فاصلۀ 2.5 متری از پرده نمایش به بزرگی 100 اینچ قرار داد و تصاویر را با کیفیتی عالی بر روی آن به نمایش درآورد. همچنین میزان بزرگنمایی لنز این پروژکتور تا 1.3 برابر اندازۀ اصلی تصویر است. 
یکی از تکنولوژی های به کار رفته در این پروژکتور بنکیو BenQ ، قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر یا Vertical Keystone Correction است که این امکان را به شما می دهد تا از هر زاویه ای در اتاق خود قادر به نمایش تصویر بر روی پرده باشید.   

 دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683 

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو TH683 قابلیت اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها را نیز دارد.
همچنین با توجه به تکنولوژی MHL که در پروژکتور TH683 به کار رفته، شما قادر هستید تا ویدئوها یا تصاویر خود بر روی انواع گوشی های هوشمند یا تبلت را بر روی پرده به نمایش درآورید. برای این منظور کافی است تا گوشی یا تبلت خود را با استفاده از یک کابل MHL به پروژکتور متصل کنید.
 دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683
از جمله مواردی که باید به آن اشاره کنیم، لامپ پروژکتور برای دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683 است که از نوع 210 واتی است و طول عمر آن در سه حالت استاندارد، اقتصادی (اکو) و اسمارت اکو به ترتیب برابر با 3500 ساعت، 5000 ساعت و 7000 ساعت است.
پورت های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور BenQ TH683 نیز کامل است (2 پورت HDMI، یک پورت USB Type A، یک پورت USB Type mini B و پورت های کامپوزیت و کامپوننت).  
برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ و همچنین خرید سایر انواع ویدئو پروژکتور می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ تماس بگیرید.
 دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TH683

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر