۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

موبایل اپل Apple iPhone XR
رنگ : قرمز
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: با ظرفیت 2942 میلی‌ آمپر ساعت
نوع پردازنده: Hexa-core

سایز صفحه نمایش: 6.1 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone XR

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ قرمز در سپتامبر سال 2018 توسط کمپانی اپل به بازار عرضه شد.
معرفی گوشی موبایل اپل iPhone XR
قدرت سخت افزاری بالا، کیفیت مطلوب ساخت بدنه، دوربین حرفه ای و صفحه نمایش با روشنایی مطلوب از جمله ویژگی های گوشی اپل iPhone XR به شمار می آید.
در ادامه به معرفی مدل قرمز رنگ این گوشی موبایل که به صورت آیفون تن آر نیز تلفظ می شود، خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR

رنگ قرمز گوشی موبایل اپل iPhone XR از طراحی ظاهری جذاب و جوان پسندی برخوردار است. البته شاید موبایل اپل آیفون XR با وزن 194 گرمی خود، کمی نسبت به سایر گوشی های هوشمند روز، سنگین به نظر آید، اما با توجه به بدنه آن که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراشیدگی دارد، می توان از این مورد چشم پوشی کرد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR
اپل در طراحی و ساخت بدنه گوشی iPhone XR از ترکیب فلز و شیشه بهره برده، به صورتی که جنس بدنه از شیشه می باشد و دور تا دور آن را یک قاب آلومینیومی احاطه کرده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR

موبایل iPhone XR از یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد که از جمله ویژگی های آن می توان به قابلیت فوکوس خودکار، لرزشگیر نوری و فلش LED چهارگانه اشاره کرد.
دوربین سلفی گوشی آیفون تن آر نیز 7 مگاپیکسل کیفیت دارد. اما در رابطه با صفحه نمایش این موبایل باید گفت که کمپانی اپل در آن از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع لیکویید رتینا با رزولوشن1792*828 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ بهره برده است.
صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR
صفحه نمایش گوشی آیفون  XRاز نوع LCD است و از قابلیت چند لمسی نیز برخوردار است. اما ویژگی مهم نمایشگر موبایل اپل آیفون XR در شدت روشنایی آن است که حداکثر برابر با 625 cd/m2 می باشد.
با توجه به این ویژگی ها، می توان گفت که صفحه نمایش گوشی اپل iPhone XR کیفیت و وضوح نسبتا مناسبی از رنگ ها را حتی در محیط های روشن و فضاهای باز برای شما به ارمغان می آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone XR

بر روی گوشی اپل iPhone XR سیستم عامل iOS 12 نصب است که می توان آن را به ورژن 12.3 نیز ارتقا داد.
در گوشی آیفون تن آر اپل از تراشه A12 بایونیک که مجهز به یک پردازنده شش هسته ای که دو هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز می باشد، استفاده شده است.
این تراشه یکی از قدرتمندترین چیپ های موجود در بازار به شمار می آید و به همین دلیل می توان گوشی اپل آیفون XR را یک گوشی مناسب برای اجرای بازی ها و برنامه های سنگین دانست.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone XR
همچنین گوشی iPhone XR از پردازنده گرافیکیِ چهار هسته ای اپل بهره می برد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و شما تنها می توانید از حافظه داخلیِ 128 گیگابایتی آن برای ذخیره فایل ها و برنامه های خود استفاده کنید.
باتری گوشی موبایل Apple iPhone XR، 2942 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از قابلیت شارژ وایرلس نیز برخوردار است. توجه داشته باشید که امکان تعویض این باتری وجود ندارد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR

برنامه Siri شاید یکی از جذابیت های گوشی های آیفون باشد. این برنامه بر روی موبایل اپل iPhone XR نیز نصب است و شما با استفاده از آن می توانید به صورت صوتی به گوشی خود فرمان دهید.
قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR
یکی از قابلیت های گوشی موبایل آیفون XR، امکان شارژ سریع باتری است. این باتری در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می شود. همچنین میزان شارژدهی این گوشی به اندازه 25 ساعت مکالمه و 65 ساعت پخش موسیقی مداوم است.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ قرمز

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ قرمز، علاوه بر ظاهری جذاب و زیبا و از قدرت سخت افزاری بالایی نیز برخوردار است.
اگر در نگاه اول ضخامت و وزن نسبتا زیاد گوشی ایفون ایکس آر توجه شما را به خود جلب کرده، باید بگوییم که این مورد اصلا در هنگام کار با این گوشی موبایل ios به چشم شما نخواهد آمد. چرا که موبایل آیفون XR از چنان کارایی و سرعت بالایی در هنگام اجرای برنامه ها برخوردار است که شما را تا حد زیادی راضی خواهد کرد.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ قرمز
البته اگر از صفحه نمایشی با کیفیت بهتر در گوشی اپل iPhone XR استفاده می شد، می توانست این گوشی را به یک گوشی کامل تر تبدیل کند.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل با کارشناسان ایده برتر در واحد فروش به شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ قرمز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر