۱۳۹۸ تیر ۲, یکشنبه

ttps://www.ebpnovin.com

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت و رنگ طلایی
رنگ : طلایی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: با ظرفیت 1821 میلی‌ آمپر ساعت
نوع پردازنده: Hexa-core (2x Monsoon + 4x Mistral)
سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8

معرفی گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 64GB
شرکت اپل در سپتامبر سال 2017 از گوشی آیفون 8 با ظرفیت 64 گیگابایت رونمایی کرد.
شاید این گوشی موبایل، که از نسل یازدهم گوشی های آیفون است، در نگاه اول به نسل های قبلی آیفون و به خصوص آیفون 7 شباهت های ظاهری زیادی داشته باشد، اما ویژگی هایی نظیر قدرت سخت افزاری فوق العاده بالا، دوربین باکیفیت و جنس شیشه ای بدنه سبب تمایز آن شده است.
برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و امکانات نسخۀ طلایی رنگ و 64 گیگابایتی گوشی اپل iPhone 8 در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8 64GB
همان طور که اشاره شد، گوشی آیفون 8 اپل از لحاظ ظاهری تغییر چندانی با نسل های قبلی آیفون ندارد.
اما اصلی ترین تمایز آن با سایر مدل های آیفون، در جنس بدنۀ آن است؛ به صورتی که پنل های جلویی و پشتی آن شیشه ای هستند و یک قاب فلزی (از جنس آلومینیوم سری 7000) دور آن را در بر گرفته است.
رنگ طلایی در رنگ بندی ارائه شده توسط اپل برای گوشی آیفون 8، از جذابیت ویژه ای برخوردار می باشد و در کنار فریم فلزی براق آن، سبب شیک تر به نظر رسیدن این موبایل شده است.
گوشی اپل 8 با وزن 148 گرمی خود، امکان استفاده به مدت طولانی بدون ایجاد خستگی را به شما می دهد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل  iPhone 8 64GB
دوربین موبایل آیفون 8 اپل به یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز است و از قابلیت هایی مانند فلش LED چهارگانه، لرزشگیر نوری، پشتیبانی از HDR و زوم دیجیتال (تا 5 برابر) بهره می برد.
این دوربین امکان عکسبرداری و تصویربرداری حرفه ای را برای شما ایجاد می کند و با آن می توان ویدئوهایی با کیفیت 4K تهیه کرد.
همچنین دوربین این گوشی موبایل از قابلیت عکاسی (تا 8 مگاپیکسل) و فیلمبرداری به صورت هم زمان نیز برخوردار است.
دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 7 مگاپیکسلی بهره می برد و از جمله قابلیت های آن می توان به ثبت ویدئوهای فول اچ دی، تشخیص چهره و پشتیبانی از HDR اشاره کرد.
در رابطه با صفحه نمایش گوشی آیفون 8 اپل نیز باید گفت که این گوشی از صفحه نمایشی با رزولوشن 750 x 1334 پیکسل و تراکم 326 پیکسل بر اینچ برخوردار است.
این صفحه نمایش 4.7 اینچی که از نوع IPS LCD می باشد، از شدت روشنایی مطلوبی بهره می برد و در محیط های روشن و فضاهای باز نیز کارایی بالایی دارد.
از دیگر قابلیت های صفحه نمایش موبایل اپل 8 می توان به تکنولوژی True Tone اشاره کرد که باعث تنظیم خودکار صفحه نمایش با توجه به شدت و دمای نور محیط می شود.
لمس سه بعدی و چندلمسه بودن نیز از دیگر ویژگی های صفحه نمایش موبایل Apple iPhone 8 هستند.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone 8 64GB
ظرفیت باتری به کار رفته در گوشی موبایل آیفون 8 برابر با 1821 میلی آمپر ساعت می باشد و برای 12 ساعت استفاده از اینترنت و 13 ساعت پخش ویدئو کفایت می کند.
این باتری از نوع لیتیوم یونی بوده و امکان تعویض ندارد.
اپل در گوشی iPhone 8 از یک تراشۀ قدرتمند به نام A11 Bionic استفاده کرده که باعث شده تا این گوشی از لحاظ عملکرد و کارایی، یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار باشد.
این تراشه از پردازنده ای 6 هسته ای (شامل دو هستۀ قدرتمند با نام Monsoon جهت انجام پردازش های سنگین و چهار هستۀ کم مصرف با نام Mistral) و پردازندۀ گرافیکی سه هسته ای اپل بهره می برد و به شما اجازه اجرای برنامه ها و پردازش های سنگین و بازی های گرافیکی را می دهد.
عملکرد موبایل ایفون 8 به حدی سریع و روان است که کار با آن برای شما دلچسب و آسان خواهد بود. بر روی گوشی آیفون 8 سیستم عامل iOS ورژن 12 نصب است که در صورت دلخواه می توان آن را به ورژن 12.3 ارتقا داد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

قابلیت های گوشی موبایل اپل  iPhone 8 64GB
نرم افزار Siri یکی از مشخصه های گوشی های آیفون است و بر روی گوشی آیفون 8 نیز حضور دارد!
با استفاده از این نرم افزار به صورت صوتی به گوشی خود فرمان دهید و با آن صحبت کنید!
از جمله قابلیت های گوشی آیفون 8 اپل می توان به امکان شارژ وایرلس و شارژ سریع باتری آن اشاره کرد.
شما می توانید با تهیۀ شارژر 18 واتی اپل به صورت جداگانه، از قابلیت شارژ سریع استفاده کنید و گوشی خود را در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.
حافظۀ داخلی این گوشی موبایل iOS، معادل 64 گیگابایت است و لازم به ذکر می باشد که امکان استفاده از حافظۀ جانبی در این گوشی وجود ندارد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ طلایی

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 64GB
در جمع بندی موبایل آیفون 8 باید گفت که اگر از طرفداران سیستم عامل iOS هستید و از کار سریع و روان با آن لذت می برید، گوشی موبایل آیفون Apple iPhone 8 انتخابی کاملاً مناسب برای شماست.
قدرت سخت افزاری گوشی آیفون 8 به حدی است که در هنگام کار با آن به مشخصات ظاهری و طراحی نه چندان متفاوت آن توجهی نخواهید داشت.
برای کسب اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره در رابطه با نحوۀ خرید گوشی آیفون 8 اپل رنگ طلایی (نسخۀ 64 گیگابایتی) با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 64GB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر