۱۳۹۷ مرداد ۹, سه‌شنبه

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان


via

گسترش استفاده از انواع تجهیزات فروشگاهی نشان از اهمیت این تجهیزات و افزایش آگاهی صاحبان کسب و کار دارد. فروش تجهیزات فروشگاهی در بخش های مختلفی انجام گرفته و محصولات مختلفی را در بر دارد.

بطور کلی هر تجهیزی که فروشگاه شما را مکانیزه کرده و امکان آسان تر شدن مدیریت فروشگاه را فراهم می آورد جزو تجهیزات فروشگاهی می شود.

 

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

 

شرکت ایده برتر پارسیان علاوه بر فروش تجهزات فروشگاهی در تهران، توانسته با سرمایه گذاری خود، فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان را نیز آغاز کند و به مشتریان خود در این استان نیز خدمات دهی کند.

 

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

 

این تجهیزات می توان شامل هر موردی باشد، برای نمونه بارکد خوان ها که وظیفه خواندن و ثبت اطلاعات محصولات را دارند، صندوق فروشگاهی که وظیفه اصلی آن مدیریت پول و حسابرسی خرید و فروش است و بسیاری از این تجهیزات که در هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی به چشمتان خواهد خورد. البته هر کدام از این موارد توسط شرکت متفاوتی طراحی و تولید می شوند که بنابراین انواع مختلفی را در بازار خواهید دید.

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

موضوع فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان البته تنها به مواردی که بصورت مستقیم با بخش خرید فروشگاه ارتباط دارند، منتهی نخواهد شد و برخی از آنها بصورت غیر مستقیم جزو این موارد هستند. برای مثال گیت های فروشگاهی نیز از این قبیل تجهیزات بشمار می رود که بصورت غیر مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

 

شاید بدون آنها فروشگاه همچنان کار خود را انجام دهد اما در این مسیر دشواری های زیادی را خواهد داشت که برای نمونه می توان به دغدغه عدم سرقت محصولات اشاره نمود.

بنابراین هر یک از این تجهیزات در جایگاه خود وظیفه ای را به عهده دارند که بخشی از بار فروشگاه را به دوش خواهند کشید. شرکت ایده برتر پارسیان که مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان را افتتاح کرده است، انواع این تجهیزات را به فروش می رساند.

 

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

 

این شرکت تلاش کرده تا قیمت تجهیزات فروشگاهی در همه جای ایران بصورت یکسان عرضه شده و تفاوتی دیده نشود. در ادامه باید اشاره کنیم که کلیه تجهیزات عرضه شده توسط این مجموعه دارای گارانتی اصلی می باشند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD


via

فناوری مانیتور روز به روز پیشرفته تر شده و امکانات جدید زیادی وارد آن می شود. مانیتورها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام می توانند برای قسمتی کارایی داشته باشند.

برخی ترجیح می دهند تا از مانیتور 20 اینچ به بالا استفاده کنند تا جزییات را به خوبی بتوانند مشاهده کنند. البته مانیتورهای 20 اینچ نیز تفاوت های بسیاری دارند.

 

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

 

برای نمونه اگر قرار است از مانیتور در جایی استفاده شود که نیازمند امکانات زیاد، کیفیت بالا و مقاوت بیشتری است، مانیتور صنعتی 20 اینچ انتخاب مناسب تری خواهد بود .

 

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

 

اما اگر قرار است تا در جهت تماشای فیلم، بازی های رایانه ای و کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار گیرد، مانیتور Full HD می تواند نیاز شما را برطرف کند.

بنابراین شما با خرید یکی از انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD قادر هستید تا با کیفیت بالاتری به کارهای خود بپردازید.

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

همانطور که می دانید، هر چه اندازه مانیتور افزایش یابد، کیفیت تصویر و یا همان رزولوشن نیز بهتر است افزایش پیدا کند تا جزییات به دقت نمایش داده شود.

بنابراین رزولوشن فول اچ دی را می توان بهترین رزولوشن برای مانیتور 20 اینچ دانست زیرا علاوه بر اندازه مناسب، کیفیت خوبی نیز خواهد داشت.

 

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

 

البته با ظهور فناوری 4K، رزولوشن فول اچ دی شاید کمی قدیمی بنظر برسد اما بسیاری ترجیح می دهند تا از انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD استفاده کنند زیرا به اندازه کافی کیفیت داشته و نیاز به هزینه بالایی ندارد.

 

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

 

کیفیت فول اچ دی شاید در مانیتورهای معمولی کیفیت چندان بالایی نباشد اما در انواع سایز مانیتور صنعتی فول اچ دی اهمیت ویژه ای دارد زیرا موارد استفاده از نمونه های صنعتی با انواع مانیتور خانگی و اداری متفاوت است.

در همین خصوص شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD قادر است تا این ویژگی ها را در انواع مختلفی از مانیتور به شما عرضه کند تا بهترین سازگاری را با کسب و کار شما داشته باشد.

هندزفری بادیگاردی حنجره ای


via

فناوری های ارتباطی یکی از مهمترین فناوری های امروزی بوده که به سرعت در حال پیشرفت است. بیسیم یکی از این تجهیزات است که به ظاهر پیشرفت چندانی نداشته و همانند قبل ساده بنظر می رسد اما کارایی آن بسیار زیاد بوده و تاکنون جزو بهترین تجهیزات ارتباطی بشمار می رود.

به دلیل اینکه بی سیم بصورت واکی تاکی عمل می کند، هندزفری بیسیم به اینکه بتوان راحت تر با آن کار کرد بسیار مناسب است.

 

هندزفری بادیگاردی حنجره ای

 

انواع هندزفری هندزفری بیسیم وجود دارد که می توان هر کدام را در جایی استفاده کرد. هندزفری بیسیم بادیگاردی از پرکاربردترین هاست، زیرا نیاز به استفاده مداوم از دستان خود برای برقراری ارتباط ندارید و همه کار را می توان با همان هندزفری انجام داد و در ارتباط بود.

 

هندزفری بادیگاردی حنجره ای

 

در این بین هندزفری بادیگاردی حنجره ای مخاطبان بسیاری دارد. در این مدل قسمت اصلی دستگاه دور گردن قرار می گیرد و گوشی فنری دارد که درون گوش فرو می رود. با خرید هندزفری حنجره ای می توانید به سادگی با آن کار کرده و مزاحم فعالیت های شما نمی شود.

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

شاید نام بیسیم بادیگاردی اینطور وانمود کند که مخصوص بادیگاردهاست اما باید گفت خرید بیسیم بادیگاردی و هندزفری آن صرفا برای یک کاربری ساخته نشده است و می تواند در هر کاری مورد استفاده قرار بگیرد.

فرقی ندارد که شما از بیسیم که استفاده ای دارید، با خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای می توانید آزادانه به کارهای خود پرداخته و از طرفی حواسان به بی سیم باشد.

 

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

 

در این حالت شما نیاز دارید تا بی سیم و هندزفری مناسب را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. یک مهندس ساختمان و یا متخصص کار در تونل و پروژه های ساختمانی که همیشه نیاز به ارتباط با بی سیم دارد، می تواند از هندزفری بادیگاردی حنجره ای استفاده کرده و دیگر نیاز نباشد تا بی سیم را با دستان خود حمل کند.

 

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

 

شرکت ایده برتر پارسیان نظر به اینکه بایستی از بی سیم های مجاز و تجهیزات مورد تایید استفاده شود، تمامی تجهیزات را با مجوزهای رسمی و قانونی ارائه می کند که شامل گارانتی می باشند.

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp


via

همانطور که می دانید، مواد مصرفی اصلی دستگاه کپی و پرینترها همان تونر است که وظیفه ایجاد رنگ و چاپ بر روی کاغذ را دارند. تونر دستگاه کپی جایگزین جوهرهای قدیمی شده و از ترکیبات جدیدتری استفاده می کند.

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp

این ترکیبات با استفاده از لیزر به ذرات ریزتری تبدیل شده و بر روی کاغذ می چسبند که دقت چاپ بالاتر می رود. دستگاه کپی شارپ نیز همانند بقیه برندها از همین مواد استفاده می کند اما همانطور که از نام آن پیداست، مواد مصرفی است که پس از مدتی به اتمام می رسد و نیاز به شارژ مجدد دارد.

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp

 

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ و سایر دستگاه به مدل کارتریج و دستگاه وابسته است. کارتریج همان مخزنی است که وظیفه رساندن تونر را به کاغذ دارد.

بنابراین برای این که تونر دستگاه کپی شارپ خود را شارژ کنید، باید ابتدا از نوع کارتریج و مدل آن اطمینان حاصل کنید. معمولا برای شارژ تونر، کارتریج و سایر بخش های مرتبط را نیز سرویس کرده تا به نظافت دستگاه نیز رسیدگی شود.

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp

همانطور که بیان شد نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ و سایر دستگاه از برندهای دیگر بسته به نوع و مدل کارتریج است. به همین خاطر می بایست با نحوه باز شدن شارژ مجدد آن آشنایی داشت.

به دلیل این که این تجهیزات از قطعات مختلفی ساخته شده اند و برای شارژ و یا سرویس آن می بایست تخصص لازم را داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است به کارتریج و یا خود دستگاه آسیب وارد شود و یا پس از شارژ دچار افت کیفیت شوید.

 

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp

 

بنابراین اگر تخصص این کار را ندارید، بهتر است با متخصص این کار مشورت کرده و کار را به او بسپارید. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز فروش دستگاه کپی شارپ Sharp انواع مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ را با بالاترین کیفیت در اختیار دارد.

نحوه شارژ تونر دستگاه کپی شارپ Sharp

 

این شرکت با بکارگیری متخصصین بسیاری در این زمینه می توانند در بخش خرید و یا شارژ تونر راهنمایی های لازم را ارائه کنند تا نه تنها آسیبی به دستگاه وارد نشود بلکه دچار افت کیفیت نیز نشوید.

انواع پرینتر سه بعدی فلز


via

در میان مدل های متنوع پرینتر سه بعدی، پرینترهای سه بعدی فلز، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تولید کنندگان مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین و موثرترین راه برای چاپ سه بعدی فلز هستند.

معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز

در ادامه به معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز می پردازیم. برخی از روش های به کار رفته در ساخت پرینتر سه بعدی فلزات عبارتند از:  

 

معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز

 

اس ال ام Selective Laser Melting

اس ال ام، یکی از روش های چاپ سه بعدی فلز است که در آن با استفاده از لیزر و ذوب شدن پودر ترکیبی، فلز تولید می شود. شیوه SLM برای چینش آلیاژها کنار هم مناسب است.

اس ال ام، شباهت زیادی به لیزر فلز رسوبی دارد. هر دو روش با لیزر طیف وسیعی از آلیاژ ها را پوشش می دهند.

 

معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز

 

این مطلب را از دست ندهید: انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی

 

اس ال اس  Selective Laser Sintering

اس ال اس یکی از راه های چاپ سه بعدی است که بیشتر برای ساخت پلاستیک استفاده می شود اما برای چاپ انواع خاصی از فلزات نیز به کار می رود. SLS نسبت به SLM گستره وسیع تری از آلیاژهای مختلف را در بر می گیرد. به همین دلیل می تواند تراکم های متفاوتی را در سطوح مختلف ایجاد نماید.

روبوکستینگ Robocasting

روش روبوکستینگ برای ساخت مدل های سرامیکی و یا لایه های نازک جوهری استفاده می شود. کاربرد این روش بسیار کم می باشد.

 

معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز

 

روش Binder Jetting and Inkjet 3D Printing

این شیوه مانند اس ال اس با پودر کار می کند با این تفاوت که به جای لیزر از عامل انعقادی برای چاپ فلز استفاده می نماید. فرایند چاپ سه بعدی آن لایه لایه است. روش Binder Jetting پرینت سه بعدی فلز را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد و باقی مانده مواد بعد از پردازش قابلیت استفاده مجدد دارد. همچنین می توان در حین عملیات چاپ از دو نوع متریال مختلف استفاده نمود.  

سیستم Magnetojet Printing

این سیستم جوهر فلزی را به سمت پایین اسپری می کند. این جوهر بعد از مغناطیسه شدن، باعث می شود اشکال مختلف با سرعت بسیار بالا شکل بگیرند.

 

معرفی انواع پرینتر سه بعدی فلز

 

دی ای دی Directed Energy Deposition

روش دی ای دی شامل طیف وسیعی از تولیدات افزودنی از جمله لیزر مهندسی شده شکل دادن خالص، ساخت نور مستقیم، رسوب فلز مستقیم و روکش فلزی 3D لیزر می باشد. DED برای تعمیرات پیچیده و یا افزودن حجمی به حجم دیگر استفاده می شود. البته متریال مورد استفاده آن تنوع کمی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: xprinter3d

چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی


یکی از روش های تبلیغاتی نوین که برای شرکت ها وجود دارد و یکی از مواردی که به عنوان هدیه به افراد می توان انتخاب کرد چاپ عکس روی لیوان است .
چاپ بر روی لیوان به دلیل خلاقیت و جذابیتی که دارد بیشتر بین مردم شناخته تر شده است و برای مناسب های مختلفی مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز معلم، روز پدر، روز مادر وو غیره می توان سفارش داد.

چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی

علاوه بر این برخی از شرکت ها هم برای تبلیغات برند خود تعدادی از این لیوان ها را که لوگوی شرکت بر روی آنها چاپ شده است  را به مشتریان و یا کارمندان خود هدیه می دهند.

چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی


چاپ عکس روی لیوان که می تواند هدیه ای ماندگار و جالب برای فرد به حساب بیاید از طریق دستگاه پرس حرارتی انجام می شود.

چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی

چاپ عکس روی لیوان به روش چاپ سابلیمیشن یا پرس حرارتی سریع است و تقریبا به مدت 10 دقیقه زمان می برد و در مقایسه با روش چاپ مستقیم کیفیت بیشتر و زمان کمتری دارد.
نوع دستگاه پرس برای این نوع چاپ از نوع دستگاه پرس حرارتی 6 کاره است که انواع مختلف لیوان مانند سرامیکی سفید، سرامیکی سیاه، سرامیکی جادویی و لیوان داخل رنگی را برای چاپ می توان انتخاب کرد.

چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی


فرآیند چاپ روی لیوان به این صورت است که طرح را روی لیوان می چسبانیم و آن را جای مخصوصی که در دستگاه پرس حرارتی دارد قرار می دهیم. سپس تنظیمات فشار و دما را به درستی انجام می دهیم تا طرح مورد نظر از طریق جوهر سابلیمیشن چاپ شود.
چاپ عکس روی لیوان با دستگاه پرس حرارتی

کیفیت چاپ عکس بر روی لیوان سرامیکی به مواردی از جمله جوهر چاپ، جنس کاغذ، نوع بستر چاپ و کیفیت دستگاه هیت پرس بستگی دارد و از موارد لازم برای داشتن چاپ با کیفیت هم کاغذ سابلیمیشن، لیوان، دستگاه پرس حرارتی چند کاره با جوهر سابلیمیشن و تنظیمات مناسب دما و فشار است.
منبع: recordsd.com

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان


گسترش استفاده از انواع تجهیزات فروشگاهی نشان از اهمیت این تجهیزات و افزایش آگاهی صاحبان کسب و کار دارد. فروش تجهیزات فروشگاهی در بخش های مختلفی انجام گرفته و محصولات مختلفی را در بر دارد.
بطور کلی هر تجهیزی که فروشگاه شما را مکانیزه کرده و امکان آسان تر شدن مدیریت فروشگاه را فراهم می آورد جزو تجهیزات فروشگاهی می شود.

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

شرکت ایده برتر پارسیان علاوه بر فروش تجهزات فروشگاهی در تهران، توانسته با سرمایه گذاری خود، فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان را نیز آغاز کند و به مشتریان خود در این استان نیز خدمات دهی کند.

فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

این تجهیزات می توان شامل هر موردی باشد، برای نمونه بارکد خوان ها که وظیفه خواندن و ثبت اطلاعات محصولات را دارند، صندوق فروشگاهی که وظیفه اصلی آن مدیریت پول و حسابرسی خرید و فروش است و بسیاری از این تجهیزات که در هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی به چشمتان خواهد خورد. البته هر کدام از این موارد توسط شرکت متفاوتی طراحی و تولید می شوند که بنابراین انواع مختلفی را در بازار خواهید دید.

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

موضوع فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان البته تنها به مواردی که بصورت مستقیم با بخش خرید فروشگاه ارتباط دارند، منتهی نخواهد شد و برخی از آنها بصورت غیر مستقیم جزو این موارد هستند. برای مثال گیت های فروشگاهی نیز از این قبیل تجهیزات بشمار می رود که بصورت غیر مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند. 

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

شاید بدون آنها فروشگاه همچنان کار خود را انجام دهد اما در این مسیر دشواری های زیادی را خواهد داشت که برای نمونه می توان به دغدغه عدم سرقت محصولات اشاره نمود.
بنابراین هر یک از این تجهیزات در جایگاه خود وظیفه ای را به عهده دارند که بخشی از بار فروشگاه را به دوش خواهند کشید. شرکت ایده برتر پارسیان که مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان را افتتاح کرده است، انواع این تجهیزات را به فروش می رساند.

مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در اصفهان

این شرکت تلاش کرده تا قیمت تجهیزات فروشگاهی در همه جای ایران بصورت یکسان عرضه شده و تفاوتی دیده نشود. در ادامه باید اشاره کنیم که کلیه تجهیزات عرضه شده توسط این مجموعه دارای گارانتی اصلی می باشند.
برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هندزفری بادیگاردی حنجره ای

فناوری های ارتباطی یکی از مهمترین فناوری های امروزی بوده که به سرعت در حال پیشرفت است. بیسیم یکی از این تجهیزات است که به ظاهر پیشرفت چندانی نداشته و همانند قبل ساده بنظر می رسد اما کارایی آن بسیار زیاد بوده و تاکنون جزو بهترین تجهیزات ارتباطی بشمار می رود.
به دلیل اینکه بی سیم بصورت واکی تاکی عمل می کند، هندزفری بیسیم به اینکه بتوان راحت تر با آن کار کرد بسیار مناسب است.

هندزفری بادیگاردی حنجره ای

انواع هندزفری هندزفری بیسیم وجود دارد که می توان هر کدام را در جایی استفاده کرد. هندزفری بیسیم بادیگاردی از پرکاربردترین هاست، زیرا نیاز به استفاده مداوم از دستان خود برای برقراری ارتباط ندارید و همه کار را می توان با همان هندزفری انجام داد و در ارتباط بود.

هندزفری بادیگاردی حنجره ای

در این بین هندزفری بادیگاردی حنجره ای مخاطبان بسیاری دارد. در این مدل قسمت اصلی دستگاه دور گردن قرار می گیرد و گوشی فنری دارد که درون گوش فرو می رود. با خرید هندزفری حنجره ای می توانید به سادگی با آن کار کرده و مزاحم فعالیت های شما نمی شود.

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

شاید نام بیسیم بادیگاردی اینطور وانمود کند که مخصوص بادیگاردهاست اما باید گفت خرید بیسیم بادیگاردی و هندزفری آن صرفا برای یک کاربری ساخته نشده است و می تواند در هر کاری مورد استفاده قرار بگیرد.
فرقی ندارد که شما از بیسیم که استفاده ای دارید، با خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای می توانید آزادانه به کارهای خود پرداخته و از طرفی حواسان به بی سیم باشد.

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

در این حالت شما نیاز دارید تا بی سیم و هندزفری مناسب را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. یک مهندس ساختمان و یا متخصص کار در تونل و پروژه های ساختمانی که همیشه نیاز به ارتباط با بی سیم دارد، می تواند از هندزفری بادیگاردی حنجره ای استفاده کرده و دیگر نیاز نباشد تا بی سیم را با دستان خود حمل کند.

خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای

شرکت ایده برتر پارسیان نظر به اینکه بایستی از بی سیم های مجاز و تجهیزات مورد تایید استفاده شود، تمامی تجهیزات را با مجوزهای رسمی و قانونی ارائه می کند که شامل گارانتی می باشند

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

فناوری مانیتور روز به روز پیشرفته تر شده و امکانات جدید زیادی وارد آن می شود. مانیتورها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام می توانند برای قسمتی کارایی داشته باشند.
برخی ترجیح می دهند تا از مانیتور 20 اینچ به بالا استفاده کنند تا جزییات را به خوبی بتوانند مشاهده کنند. البته مانیتورهای 20 اینچ نیز تفاوت های بسیاری دارند.

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

برای نمونه اگر قرار است از مانیتور در جایی استفاده شود که نیازمند امکانات زیاد، کیفیت بالا و مقاوت بیشتری است، مانیتور صنعتی 20 اینچ انتخاب مناسب تری خواهد بود .

انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

اما اگر قرار است تا در جهت تماشای فیلم، بازی های رایانه ای و کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار گیرد، مانیتور Full HD می تواند نیاز شما را برطرف کند.
بنابراین شما با خرید یکی از انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD قادر هستید تا با کیفیت بالاتری به کارهای خود بپردازید.

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

همانطور که می دانید، هر چه اندازه مانیتور افزایش یابد، کیفیت تصویر و یا همان رزولوشن نیز بهتر است افزایش پیدا کند تا جزییات به دقت نمایش داده شود.
بنابراین رزولوشن فول اچ دی را می توان بهترین رزولوشن برای مانیتور 20 اینچ دانست زیرا علاوه بر اندازه مناسب، کیفیت خوبی نیز خواهد داشت.

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

البته با ظهور فناوری 4K، رزولوشن فول اچ دی شاید کمی قدیمی بنظر برسد اما بسیاری ترجیح می دهند تا از انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD استفاده کنند زیرا به اندازه کافی کیفیت داشته و نیاز به هزینه بالایی ندارد.

مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD

کیفیت فول اچ دی شاید در مانیتورهای معمولی کیفیت چندان بالایی نباشد اما در انواع سایز مانیتور صنعتی فول اچ دی اهمیت ویژه ای دارد زیرا موارد استفاده از نمونه های صنعتی با انواع مانیتور خانگی و اداری متفاوت است.
در همین خصوص شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز فروش انواع مانیتور 20 اینچ فول اچ دی Full HD قادر است تا این ویژگی ها را در انواع مختلفی از مانیتور به شما عرضه کند تا بهترین سازگاری را با کسب و کار شما داشته باشد

مشخصات هارد جدید باراکودا سیگیت Seagate BarraCuda


Seagate  هارد SSD جدیدی را به لیست محصولات  خود اضافه می کند که با SSD BarraCuda، ارتقا دهندگان کامپیوتر را هدف قرار می دهد که از سرعت کنونی راضی نبوده ولی لزوما دارای بودجه های نجومی هم نیستند. درایو جدید 2.5 اینچی تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD را ارائه می دهد.
هارد SSD جدید باراکودا سیگیت فاش شد: مشخصات، قیمت و سرعت. بطور کلی چهار نسخه از SSD BarraCuda ارائه خواهد شد. مقرون به صرفه ترین آنها 250 گیگابایت فضا دارد، و در ادامه نسخه های 500 گیگابایتی و در نهایت، بزرگترین آنها 2 ترابایتی است.

هارد SSD جدید باراکودا سیگیت فاش شد: مشخصات، قیمت و سرعت


هر سه محصول با ضمانت 5 ساله، 1.8 میلیون ساعت MTBG و حداکثر 1092 TBW با پشتیبانی 24 ساعته جهانی پشتیبانی می شوند. آنها از یک اتصال SATA 6 گیگابایت / ثانیه استفاده می کنند، هرچند با پورت SATA 3 Gb / s نیز سازگار هستند.
در حالی که Seagate به صراحت انتظار دارد تا صاحبان کامپیوترهای رومیزی به این تجهیزات علاقه مند شوند، SSD BarraCuda در حال هدف قرار دادن صاحبان کامپیوترهای all-in-One است تا آنها را به خرید برخی از این هاردهای سریع تر ترغیب کنند و از طرفی صاحبان لپ تاپ ها نیز مایل به افزایش کارایی خود باشند.

هارد SSD جدید باراکودا سیگیت فاش شد: مشخصات، قیمت و سرعت

در کنار این موارد، سرورهای خانگی نیز می توانند از دسترسی سریع به ویدئو Ultra HD و پوشه های عکس خود از این هاردها بهره مند شوند.
سرعت دقیق این هاردها به مدل آن بستگی دارد، اما Seagate سرعت 540 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و تا 520 مگابایت بر ثانیه در نرخ نوشتن در نظر گرفته است.

هارد SSD جدید باراکودا سیگیت فاش شد: مشخصات، قیمت و سرعت


با این حال یک تابع flash-speed وجود دارد که تا 560 مگابایت بر ثانیه و 90K IOP را پشتیبانی می کند. مصرف برق هنوز رتبه دهی نشده است، اما Seagate می گوید که درایو های جدید دارای یک حالت "ultra-low power mode" هستند تا میزان تخلیه باتری خود را کاهش دهند.
سوال بزرگ این است که اکثر علاقه مندان به این موضوع فکر می کنند که چقدر هارد درایو هزینه خواهد داشت: کسانی که نیاز به بیشترین عملکرد هارد دارند، به تدریج به درایو های NVMe روی آورده اند و در جنگ هزینه ها، درایوهای SATA را رها خواهند کرد.

هارد SSD جدید باراکودا سیگیت فاش شد: مشخصات، قیمت و سرعت

 Seagate بیان می کند که همزمان با روز Amazon Prime، اطلاعات دقیق را در 16-ژوئیه فاش می کند. در واقع SSD ها در ابتدا در سایت آمازون دردسترس خواهند بود و Seagate می گوید که در ماه سپتامبر در خرده فروشی های دیگر در دسترس خواهند بود.
برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 
منبع: slashgear