۱۳۹۸ فروردین ۱۰, شنبه

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN

پد طراحی گرافیکی اینتوس وکام Pro Small PTH-451 EN
تکنولوژی قلم: رزونانس الکترومغناطیسی
رزولوشن: 5080 lpi

معرفی و بررسی پد گرافیکی اینتوس وکام Pro Small PTH-451 EN

قلم نوری وکام Intuos Pro Small برای نقاشی، طراحی، استفاده از نرم افزار های خاص مانند Adobe Photoshop و طراحان گرافیک در نظر گرفته شده است که راحتی کار را بسیار بالا می برد.
در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی پد گرافیکی اینتوس وکام Pro Small PTH-451 EN خواهیم پرداخت.
این پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN دارای قابلیت چند لمسی است.
معرفی و بررسی پد گرافیکی اینتوس وکام Pro Small PTH-451 EN
به لطف نوآوری هایی که در Intuos Pro به کار برده شده است دقت و کنترل بیشتری بر روی کارهای خود داشته باشید و گردش کار خود را سریع تر کنید همچنین از تمامی ویژگی های مرتبط با حساسیت فشار آن بهره مند شوید.
با قابلیت های بی سیم پیشرفته تبلت و قلم نوری Intuos Pro به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را هر زمان و هر جا که نیاز دارید شکوفا کنید.
در خانه یا در مسیر می توانید کابل را کنار بگذارید و از آزادی و انعطاف پذیری که صفحه نمایش لمسی برای شما فراهم می کند لذت ببرید.

قابلیت و کارایی پد طراحی Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN

 در مورد قابلیت و کارایی پد طراحی Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN باید گفت که سطح حساسیت فشار آن 2048 است و دارای قابلیت تشخیص زاویه می باشد.
بنابراین شما می توانید با دقت و صحت قلم ها و پاکن های سنتی محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنید. شما کاربران می توانید پهنای خط و شفافیت آن را براساس چگونگی فشار قلم بر روی سطح تبلت خود کنترل کنید.
قابلیت و کارایی پد طراحی Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN
ترکیبی از قلم حساس به فشار در کنار پشتیبانی از حرکات لمسی تجربه سیال گونه و لذت بخش تری را در هنگام کار به شما می دهد.
با حرکات لمسی بر روی سطح Intuos Pro به طور طبیعی بر روی صفحه حرکت کنید و به راحتی کارهایی نظیر مقیاس کردن قسمتی از تصویر، بزرگنمایی و غیره را انجام دهید.

مشخصات قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN

در مورد مشخصات قلم نوری وکام  Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN باید گفت که دارای 10 عدد نوک از انواع مختلف می باشد. (5 نوک استاندارد، یک نوک فلکس (flex)، یک نوک استروک (stroke) و 3 نوک فلت (felt))
مشخصات قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN
همچنین قلم نوری بی سیم این محصول از فناوری رزونانس مغناطیسی بهره می برد و بدون باتری مورد استفاده قرار می گیرد.
برای این مدل قلم نوری نگهدارنده قلم در نظر گرفته شده است.

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN

ExpressKeys  و Touch Ring قابل تنظیم در پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN می باشد و امکان دسترسی سریع به نرم افزارهای مورد علاقه کاربر را فراهم می سازد.
تبلت و قلم نوری مدل Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN میانبرهایی را که برای برنامه هایی خاص تعریف کرده اید را شناسایی می کند.
منوی دایره ای بر روی صفحه نمایش و قابلیت Express View به کاربر کمک می کند تا بر روی کار خود متمرکز بماند.
پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN
اندازه جمع و جور این پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN به کاربر توانایی زیادی در مدیریت دسکتاپ های رو میزی با فضایی محدود می دهد.
پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN به اندازه کافی جمع و جور است که به راحتی در یک محافظ لپ تاپ به منظور جا به جایی آسان جا شود.
برای اطلاع از قیمت و خرید پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN می توانید به سایت ایده مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پد طراحی گرافیکی و قلم نوری وکام Wacom Intuos Pro Small PTH-451 EN

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر