۱۳۹۷ اسفند ۲۷, دوشنبه

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iX6820

پرینتر چاپ عکس کانن Pixma iX6820
 
قابلیت: چاپ عکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی: 10.4 عکس در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: 14.5 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ رنگی: 2400*9600 dpi
رزولوشن چاپ چاپ مشکی: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: اینچ
Letter A Size  8.5*11
 
 

معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iX6820

پرینتر چاپ عکس کنون مدل Pixma iX6820 چاپگر ایده آل دفتری است که قادر است همه چیز را از اندازه 4*6 اینچ تا 11*17 اینچ صفحه گسترده حتی نمودار های 13*19 اینچ برای ارائه بزرگ را چاپ کند.
برای معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iX6820 باید بگوییم که این چاپگر برای دفتر کار شما و یا کاربری خانگی ایده آل است.
رزولوشن چاپ پرینتر عکس کانن برای چاپ عکس های رنگی معادل 9600*2400 dpi می باشد. بنابراین چاپ را با جزئیات استثنایی ارائه می دهد.
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن iX6820
Pixma iX6820 کمک می کند تا بهره وری خود را با استفاده از قالب های انحصاری، قابل دانلود Solution Templates بهینه سازی کنید.
چاپ بی سیم از هر کامپیوتر فعال Wi-Fi در اطراف شما ممکن است. برنامه چاپی کانن به راحتی به شما امکان می دهد عکس ها یا اسناد را از دستگاه تلفن همراه خود با استفاده از نسخه رایگان کانن 11 چاپ کنید.
لازم به ذکر است که با استفاده از این چاپگر عکس بی سیم، امکان چاپ بی سیم و بدون دردسر از iPhone، iPad یا iPod Touch و بدون نیاز به درایور نیز وجود دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون Pixma iX6820

از ویژگی های ارزشمند Pixma iX6820 نرم افزار My Image Garde است. این نرم افزار ویژگی های چاپی مورد علاقه شما را، مانند فیلترهای ویژه و چاپ فیلم Full HD، در یک نرم افزار کاربردی مناسب ارائه می دهد.
برای توضیح در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون Pixma iX6820 بایدگفت که این دستگاه کمک می کند عکس های خود را با نمایش تقویم و تشخیص چهره سازماندهی کنید.
به علاوه، قالب های خلاقانه در ترکیب رنگ های مختلف و الگوهای متنوع این نرم افزار نیز الهام بخش پروژه های عکس شما خواهد بود.
از طریق این پرینتر چاپ عکس به CREATIVE PARK PREMIUM دسترسی خواهید داشت که در آن می توانید پروژه های خلاقانه و محتوای گوناگون را دانلود کنید.
قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون Pixma iX6820
چاپگر عکس Pixma iX6820 اسناد و صفحات وب را با سرعت 14.5 عکس در دقیقه برای سیاه سفید و 10.4 عکس در هر دقیقه برای چاپ رنگی انجام می دهد.
گزینه Google Cloud Print به کاربران اجازه می دهد از Gmail  و Google Docs  بر روی یک دستگاه تلفن همراه و از مرورگر Google Chrome برای Mac، Windows، Linux و دستگاه های Chromeچاپ کنند.
با استفاده از Google Cloud Print در پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iX6820، می توانید از هر کجا که هستید، از برنامه های کاربردی که هر روز استفاده می کنید، چاپ کنید.
شما حتی می توانید چاپگرهای خانه و کار خود را با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iX6820

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iX6820 شامل 5 عدد جوهر سیاه، سیاه رنگدانه، ارغوانی، زرد و فیروزه ای است.
این سیستم جوهر 5 رنگی با عملکرد بالا از چهار رنگ برای عکس های حرفه ای استفاده می کند.
وجود پنج تانک از مخازن تک جوهر به شما امکان می دهد که تنها رنگ که با آن چاپ اجرا می شود را جایگزین کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Canon Pixma iX6820
جوهر سیاه و سفید مبتنی بر رنگ، متن فوق العاده واضحی را نیز  تولید می کند. در Pixma iX6820 قطرات جوهر به اندازه 1 پیکولیتر، عکس های تیز و فوق العاده دقیق را به چاپ خواهد رساند.
Pixma iX6820 یک سیستم ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته FINE برای چاپ سربرگ با انتخاب عکس اصلی Canon و جوهر برای عکس های زیبا بی حد و حصر دارد که تا 300 سال در آلبوم عکس با کیفیت بایگانی ذخیره می شود.
شما می توانید برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن CANON با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iX6820

پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iX6820 با استفاده از نرم افزار فیلم Full HD Movie تبدیل فیلم های مورد علاقه و HD را با انتخاب دوربین های دیجیتال کانن EOS، دوربین های دیجیتال PowerShot و دوربین های فیلم برداری VIXIA به چاپ هایی زیبا را امکان پذیر می کند.
پرینتر چاپ عکس کانن Canon Pixma iX6820
حالت خودکار روشن خاموش Pixma iX6820 به طور خودکار هر وقت یک عکس یا سند برای چاپ را ارسال می شود چاپگر را روشن می کند.
همچنین حالت آرام اجازه می دهد تا هر زمان و بدون نگرانی در مورد ایجاد مزاحمت برای کسانی که در اطراف شما هستند چاپ کنید.
اتصال اترنت نیز یک رابط LAN سیمی است و به شما امکان اتصال به یک شبکه خانگی یا اداری را نیز می دهد. همچنین برای انتقال اطلاعات خود، می توانید کابل Hi-Speed USB را به کامپیوتر خود نیز وصل کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر