۱۳۹۷ اسفند ۲۰, دوشنبه

تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion

تگ مغناطیسی سنسورماتیک InFuzion
نوع تکنولوژی :RF (قرمز) و AM (خاکستری)
نوع تگ: سخت مغناطیسی
کشور سازنده: سوئیس

معرفی تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک InFuzion

برچسب مغناطیسی InFuzion محصولی از Sensormatic با سهولت در استفاده و برای حفاظت از کالاهای فروش همراه با یک سیستم یکپارچه امن است.
این تگ فروشگاهی با گزینه مقاومت در برابر شکستن طراحی و ساخته شده است. این کار به منظور تامین کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری محصول انجام گرفته که باعث می شود همکاران و فروشندگان وقت آزاد بیشتری برای راهنمایی و کمک به مشتریان داشته باشند.
در ادامه معرفی تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک InFuzion باید گفت که این محصول یک پین یکپارچه است که روند برنامه فروش و حفاظت از کالا را از دو مرحله به یک مرحله کاهش می دهد.
معرفی تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک InFuzion
با این محصول سنسورماتیک شما به راحتی برچسب را بر روی کالاها نصب می کنیدو در لحظه فروش آن را حذف می کنید. علاوه بر این طراحی پین یکپارچه این محصول به حذف هزینه های جایگزینی پین های خراب یا شکسته نیز کمک می کند.
لازم به ذکر است تگ فروشگاهی Sensormatic InFuzion با هر دو نوع فناوری تشخیصی AM و RF موجود می باشد. همچنین این کالای محافظتی به یک پین ظریف مجهز شده که ایمنی لباس های زیبا را نیز در نظر گرفته تا کوچکترین آسیبی به بافت آن ها نرسد.

تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion

تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion زمان و کار مورد نیاز برای اعمال و حذف تگ ها در مقایسه با برچسب های دو مرحله ای سنتی را کاهش می دهد.
همچنین به دلیل اینکه هیچ پین برای از دست دادن وجود ندارد، ایمنی کار را بهبود می بخشد.
تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion
طراحی یکپارچه تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion نیاز به ذخیره و مرتب کردن پین ها و برچسب ها به طور جداگانه را از بین می برد.
این محصول مطابق با دستور العمل ROHS 2011/65 اتحادیه اروپا و REACH به همراه مقررات EC به شماره 2006/1907 و اصلاحات مربوط به هر دو آن ها طراحی و ساخته شده است.
تگ سخت مغناطیسی سنسورماتیک Sensormatic InFuzion

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به مقاله تگ فروشگاهی چیست؟  مراجعه نمایید.
لازم به ذکر است شرکت ایده برتر یکی از مراکز معتبری است که به فروش تگ فروشگاهی می پردازد. جهت دریافت قیمت و خرید محصول می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر