۱۳۹۷ اسفند ۱۳, دوشنبه

دوربین مدار بسته دام پلکو Pelco Spectra Enhanced IP PTZ

دوربین مداربسته دام Spectra Enhanced IP PTZ
نوع دوربین : دام
حالت لنز : متحرک
رزولوشن : 1080*1920 dpi
نرخ فریم بر ثانیه: 60 fps

معرفی دوربین مداربسته پلکو Spectra Enhanced IP PTZ

سری Spectra Enhanced محصول شرکت Pelco برای مدت طولانی دوربین های بزرگ زوم اپتیکال Full HD 1080p را با زوم های 20X و 30X تولید می کرد. این دوربین ها حداکثر 60 فریم در ثانیه را اجرا می کردندو از قابلیت 130dB Wide Dynamic Range یا همان محدوده ی دینامیکی گسترده و واقع گرایانه 130dB بهره می برند.
با آخرین تحولات در محصول های Pelco، گزینه جدیدی از دوربین های مداربسته امنیتی دام در رده محصولات این شرکت قرار گرفته استکه قابلیت های مشابه WDR یا همان محدوده دینامیکی گسترده را همانند قبل ارائه می کند.
اما در حال حاضر آخرین فناوری Pelco با نام SureVision 3.0 با نور کم با عملکردی تا 0.03 لوکس به این دوربین مدار بسته اضافه شده است که 20 برابر نسبت به مدله های پایه Spectra بهبود یافته است.
معرفی دوربین مداربسته پلکو Spectra Enhanced IP PTZ
دوربین های جدید SureVision 3.0 در بین مدل هایی با زوم اپتیکال 20X و 30X در دسترس هستند که شما می توانید بر اساس نیاز هر کدام که خواستید خریداری و تهیه کنید.
در ادامه معرفی دوربین مداربسته پلکو Spectra Enhanced IP PTZ باید بگوییم که این محصول از فناوری بسیار مهم SureVision 3.0 بهره می برد.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مدار بسته دام Pelco Spectra Enhanced IP PTZ

فناوری SureVision 3.0 شامل قابلیت هایی مانند محدوده دینامیکی گسترده و واقع گرایانه 130dB، حالت انتخاب نور کم، فناوری Anti-Bloom، فیلتر کردن نویزها و سر و صداهای مزاحم به صورت سه بعدی و ویژگی ارتقا یافته Tone Mapping می باشد.
از دیگر شاخصه های اصلی دوربین مدار بسته دام پلکو Pelco Spectra Enhanced IP PTZ می توان به تصویر برداری با کیفیت Full HD 1080p، ضبط 60 تصویر در هر ثانیه اشاره کرد.
قابلیت ها و کارایی های دوربین مدار بسته دام Pelco Spectra Enhanced IP PTZ
در مورد قابلیت ها و کارایی های دوربین مدار بسته دام Pelco Spectra Enhanced IP PTZ باید گفت که این دستگاه توانایی شارژ شدن به وسیله اتصال اترنت با ولتاژهای 24V را در دو حالت AC و DC را دارد.
دوربین مداربسته پلکو IP PTZ دارای گزینه Three Automatic Defog Options، پایداری عکس های الکترونیک، نرم افزار ارتقا یافته جهت آنالیز به نام Analytics Suite نیز گذر کرد.

دوربین مدار بسته دام پلکو Pelco Spectra Enhanced IP PTZ

دوربین مدار بسته دام پلکو Pelco Spectra Enhanced IP PTZ با تمام محصولات و سیستم های Pelco سازگاری دارد.
فناوری فشرده سازی H.264 و پشتیبانی از فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت به وسیله میکرو SD از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می باشد.
دوربین مدار بسته دام پلکو Pelco Spectra Enhanced IP PTZ
این نوع دوربین مداربسته دام با گارانتی و پشتیبانی سه سال نیز برای جلب اطمینان مشتریان در نظر گرفته شده است.

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته و همچنین خرید بهترین دوربین مدار بسته دام با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر