۱۳۹۷ اسفند ۱۳, دوشنبه

درام اچ پی HP 126A

درام اچ پی 126A
رنگ: مشکی
کارکرد: 14000 صفحه سیاه و سفید، 7000 صفحه رنگی
کارتریج سازگار: HP M177fw, HP M175nw, HP M176n, HP M275 MFP, HP CP1025nw

معرفی درام اچ پی 126A

تکنولوژی های چاپ با نور لیزر و نور دیود، چاپی با کیفیت بالا را به ارمغان آورده اند. بر اساس فرآیند مورد استفاده در چاپگر لیزری یک درام حساس به نور برای تولید متن و تصاویر با وضوح بالا مورد استفاده قرار می گیرد. 
معرفی درام اچ پی 126A
نور از یک لیزر یا  یک منبع LED بر روی سطح درام روشن می شود و ویژگی های الکتریکی آن را تغییر می دهد. درام، پودر تونر را جذب می کند و سپس در طی مکانیسم چاپ آن را به ورق کاغذ منتقل می کند تا یک صفحه چاپ شود.
در ادامه برای معرفی درام اچ پی 126A باید بگوییم که حفظ متن و گرافیک واضح، شفاف و تمیز با یک درام تصویری که برای کار با یکپارچه با کارتریج تونر HP LaserJet طراحی شده و همراه فرمول پیشرفته تونر است ممکن خواهد بود.
برای این منظور استفاده از محصولات HP برای داشتن نتایج چاپی با کیفیت حرفه ای لازم است.

درام اچ پی HP 126A

درام اچ پی HP 126A به شما امکان می دهد چاپ خود را با رنگ های پر جنب و جوش برای چاپ تبلیغات اسناد کسب و کار و یا چاپ عکس با کیفیت و گرافیک حرفه ای و با استفاده از منابع که براق و درخشان ارائه شده انجام دهید.
با نگاهی به نتایج متناوب و حرفه ای در طیف گسترده ای از اسناد چاپ شده با تکنولوژی لیزر HP حتما برای داشتن چاپ معتبر و صرفه جویی در زمان و هزینه به سراغ این درام اصل شرکت اچ پی (HP) خواهید رفت.
این دارم را برای چاپ قابل اعتماد و با کیفیت بالا اسناد حرفه ای خود ر انتخاب کنید. با انتخاب HP چاپی قابل اعتماد دارید که از چاپ مجدد جلوگیری کرده و هزینه های تعمیر و تداخل اجناس را کاهش می دهد.
درام اچ پی HP 126A
انتخاب کارتریجی که مخصوص  کار با چاپگر شما طراحی شده عاقلانه ترین انتخاب است که بر روی هر صفحه چاپ شما اثر می گذارد.
با دریافت هشدار در زمانی که تونر کم است، با طراحی ویژه HP که نصب یک کارتریج را با یک حرکت ممکن می سازد جایگزین کردن کارتریج تونر سریع و آسان است. 
HP کمک می کند تا کارتریج های تونر را بازیافت کنید. این امر آسان و رایگان است و با برنامه HP Planet Partners انجام می شود. 
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید درام اچ پی 126A با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید درام اچ پی HP 126A می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر