۱۳۹۷ اسفند ۱۵, چهارشنبه

پرینتر چاپ عکس کانن Canon IVY

پرینتر چاپ عکس (جیبی) کانن IVY
 
قابلیت: چاپ عکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ:
ZINK
سرعت چاپ رنگی: 50 ثانیه
رزولوشن چاپ: 400*314 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 2*3 اینچ
 

معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن IVY

چاپگر تک کاره Canon Mini Photo Printer به شما امکان می دهد که چه در شب زیر نورمهتاب و چه در خانه و زیر نور چلچراغ، عکس هایی از بهترین خاطرات و تجربه های خود را ثبت نمایید.
از طریق این پرینتر چاپ عکس جیبی در ثانیه ای به طور مستقیم از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود به چاپگر عکس IVY با اتصال بلوتوث بفرستید و چاپ کنید.
معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن IVY
در ادامه معرفی و بررسی پرینتر چاپ عکس کانن IVY باید گفت که با چاپگر عکس بی سیم ساخت شرکت کانن چاپ تصاویر به یادماندنی شما به معنای واقعی کلمه فقط چند ثانیه طول می کشد.
چاپگر تک کاره Canon Mini Photo Printer امکان بزرگ کردن، کوچک کردن و چاپ کاشی وار عکس های شما را نیز در نظر گرفته است.
شما می توانید از حالت های چاپ کاشی برای تقسیم عکس خود به کاشی های چهار یا نه بخشی استفاده کنید، و حتی عکس های خود را می توانید در اندازه بزرگتر برای چاپ بیاورید تا بتوانید پس از چاپ جداگانه هر بخش، دوباره آن ها را به هم متصل کنید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون IVY

همانطور که بیان شد Canon Mini Photo Printer یک چاپگر جیبی عکس با اتصال بلوتوث است که امکان چاپ از طریق تلفن همراه و یا تبلت هوشمند را برای شما ایجاد می کند.
گزینه اتصال قوی این محصول کانن به شما امکان می دهد در کسری از ثانیه عکس را برای چاپ ارسال کنید و تنها در چند ثانیه عکس چاپ شده را در دستان خود بگیرد.
قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون IVY
در ادامه توضیح قابلیت ها و کارایی های پرینتر چاپ عکس کنون IVY باید بگوییم که با چاپگر بدون جوهر Canon Mini Photo Printer شما می توانید عکس های مورد علاقه خود را ویرایش نیز بکنید.
این چاپگر عکس جیبی به شما امکن می دهد که دور تصویر قاب بیاندازید، آن را مرتب کنید و یا برچسب های مختلفی روی آن قرار دهید.

مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس جیبی کانن IVY

برای اشاره به مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس جیبی کانن IVY باید گفت که چاپ با چاپگر بدون جوهر Canon Mini Photo Printer بدون هیچ جوهری و فقط با تکنولوژی ZINK صورت می گیرد.
با این پرینتر چاپ عکس، هیچ جوهر برای چاپ عکس های مورد علاقه خود نیازی ندارید.
مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس جیبی کانن IVY
به عبارت بهتر این پرینتر، یک چاپگر قابل حمل است و با استفاده از کاغذ  ZINK 3 در 2 اینچی که با کریستال های رنگی که وقتی توسط چاپگر گرم می شوند ذوب شده و بر روی کاغذ تزریق می شود، تصویر چاپ شده ی درخشانی، با رنگ های روشن را ارائه می دهد.

پرینتر چاپ عکس کانن Canon IVY

پرینتر چاپ عکس کانن Canon IVY چاپگری در اندازه جیبی است که با برنامه مینی چاپگر کانن کار می کند.
این نرم افزار مجموعه ای کامل از فریم ها، emoji، فیلتر ها، متن ها و برچسب ها را ارائه می دهد تا بتوانید قبل از چاپ با آنها تصاویر خود را آن طور که دوست دارید، مرتب و ویرایش کنید.
کاغذ عکس ZINK انعطاف پذیری نیت اما  مقاوم در برابر آب است و می تواند یک کاغذ برچسبی با پوسته چرب روی آن باشد، بنابراین شما می توانید بر روی آن به عنوان یک برچسب چاپ بگیرید و برچسب های چاپ شده ای از تصاویر خود ایجاد کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر