۱۳۹۷ اسفند ۲۰, دوشنبه

گیت فروشگاهی سنسورماتیک Sensormatic Ranger Antenna

گیت فروشگاهی سنسورماتیک Ranger Antenna
نوع تکنولوژیAM :
شمارشگر مشتریان : ندارد
پوشش فرکانسی: 3200 متر

معرفی گیت فروشگاهی سنسورماتیک Ranger Antenna

گیت فروشگاهی Ranger Antenna محصولی از شرکت سنسورماتیک است که یک گیرنده کوچک آکوستومغناطیسی AM است که بر روی دیوارها، درها، سطوح شیشه اییا فلز نصب شده تا عبور کالاهای حساس شده با تگ و لیبل را تشخیص دهد.
این گیت فروشگاهی با تمام سیستم های تشخیص سنسورماتیک سازگار بوده و می تواند به جای یک آنتن شناسایی اضافی نصب شود یا در موارد استفاده برای گسترش و تقویت عملکرد تشخیص EAS یک سیستم، در گیت خروجی فروشگاهی اضافه شود.
معرفی گیت فروشگاهی سنسورماتیک Ranger Antenna
در ادامه معرفی گیت فروشگاهی سنسورماتیک Ranger Antenna باید بگوییم اندازه کوچک آنتن تا حد زیادی بر زیبایی خروجی و ورودی شما تاثیر می گذارد و شما به راحتی می توانید آن را در هر جایی که تمایل دارید نصب کرده و حتی با پوششی پنهان کنید.
گیت فروشگاهی سنسورماتیک Sensormatic Ranger Antenna می تواند جایگزین خوبی برای گیت های فروشگاهی که بر روی پایه نصب می شوند باشد.

گیت فروشگاهی سنسورماتیک Sensormatic Ranger Antenna

گیت فروشگاهی سنسورماتیک Sensormatic Ranger Antenna دارای ابعاد 24*3.8*8 سانتی متر و وزن 0.5 کیلوگرم می باشد.
این محصول مطابق با دستورالعمل ROHS 2011/65 اتحادیه اروپا و REACH و به همراه مقررات EC شماره 2006/1907 و اصلاحات مربوط به هر دو آن ها طراحی و ساخته شده است.
گیت فروشگاهی سنسورماتیک Sensormatic Ranger Antenna
این گیت فروشگاهی سنسورماتیک که شمارشگر مشتریان ندارد از پوشش فرکانسی 3200 متر برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی و همچنین تگ فروشگاهی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر