۱۳۹۸ دی ۱۰, سه‌شنبه

مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

نمایشگر تاچ 86 اینچ آی تری تاچ Excellence E1086 4K
رزولوشن: 2160*3840 پیکسل
ابعاد برد: 86 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: قابلیت نوشتن با انگشت، قلم و هر شئ سخت دیگر
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ آی تری تاچ Excellence E1086 4K

شرکت i3-Technologies یکی از شرکت های خلاق و نوآور در زمینه تولید تجهیزات مناسب برای استفاده در محیط های آموزشی و سالن های برگزاری جلسات در سطح دنیا شناخته می شود. از جمله محصولات این شرکت باید به مانیتورهای لمسی آن موسوم به i3TOUCH اشاره کنیم که یک جایگزین جذاب برای روش های ارائه مطالب قدیمی مانند برد هوشمند، وایت برد و ویدئو پروژکتور به حساب می آیند! این مانیتورهای لمسی در سایزهای مختلفی ارائه شده اند که در این بخش به معرفی مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1086 4K می پردازیم. توجه داشته باشید که این محصول هم به صورت مستقل و هم به صورت کامپیوتر All-In-One قابل ارائه می باشد.
معرفی مانیتور تاچ 86 اینچ آی تری تاچ Excellence E1086 4K

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

ایجاد یک محیط تعاملی و ایده آل

نمایشگر لمسی 86 اینچی آی تری تاچ I3TOUCH E1086 با توجه به ابعادی که دارد، برای استفاده در اتاق ها و سالن های بزرگ کاملاً مناسب است. به طور کلی این مانیتور لمسی برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و شرکتی، محیط های تجاری و نمایشگاه ها یک انتخاب ایده آل محسوب می شود و یک محیط تعاملی و با نشاط را ایجاد می کند.

سرعت بالا همراه با دقت عالی در لمس

شاید بتوان مهم ترین ویژگی مانیتور تاچ ای تری تاچ 86 اینچی I3TOUCH E1086 را سرعت و دقت فوق العاده عالی آن در تشخیص نقاط لمس شده دانست. به طوری که در حین کار با آن با مشکلاتی مانند کُندی در پاسخدهی یا هنگ کردن به هیچ عنوان روبرو نخواهید شد! این سرعت و دقت بالا در نتیجه استفاده از فناوری V-Sense در این مانیتور لمسی است که حتی در صورت نشستن گرد و خاک یا به جا ماندن لکه های چربی بر روی صفحه، قدرت تشخیص لمس انجام شده را به مانیتور لمسی بخشیده است! باید به این نکته اشاره کنیم که برای نوشتن بر روی نمایشگر تاچ 86 اینچی I3TOUCH E1086 و کار با آن نیازی به ابزار یا تنظیمات خاصی ندارد و با انگشت یا قلم به آسانی انجام می شود.

کار کردن هم زمان چند کاربر

مانیتور تاچ اسکرین 86 اینچی آی تری تاچ E1086 قادر به تشخیص 20 لمس هم زمان می باشد و چند کاربر در کنار یکدیگر می توانند با آن کار کنند. به عنوان مثال در یک کلاس درسی چند دانش آموز به صورت هم زمان می توانند مطالب مورد نظر خود را بر روی مانیتور تاچ یادداشت نمایند، تمرینات خود را انجام دهند و به طور کلی مطالب مورد نظرشان را به دیگران ارائه دهند. یا در یک جلسه درون تیمی در شرکت، اعضای تیم با هم می توانند بر روی یک مسأله کار کنند و ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 86 اینچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

تجربه ای لذت بخش از کار با سیستم عامل ویندوز

یکی از مشخصات جالب توجه نمایشگر لمسی تاچ اسکرین آی تری تاچ E1086 مجهز بودن آن به درگاه OPS است که از آخرین نسخه ویندوز برخوردار می باشد. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به منتظر ماندن برای لود سیستم عامل نیست و دستگاه بلافاصله پس از روشن کردن آن، آماده به کار خواهد بود! در واقع از طریق درگاه OPS می توانید مانیتور لمسی خود را به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل کنید و از کار با سیستم عامل ویندوز لذت ببرید! ضمن اینکه امکان اتصال تاچ مانیتور لمسی 86 اینچی I3TOUCH E1086 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل و پورت های موجود بر روی بدنه آن (شامل پورت های HDMI، VGA و USB) وجود دارد.

یادگیری را تعاملی و جذاب کنید

نمایشگر تاچ آی تری تاچ 86 اینچی I3TOUCH E1086 دارای وای فای نیز هست و به آسانی می توانید انواع دستگاه های مجهز به وای فای مانند گوشی موبایل یا تبلت را به آن متصل نمایید. این قابلیت نقش مهمی در تعاملی شدن محیط استفاده از این مانیتور لمسی دارد! به عنوان مثال مخاطبان می توانند فایل ها و ویدئوهای ذخیره شده بر روی گوشی خود را بر روی مانیتور به نمایش درآورده و با دیگران به اشتراک بگذارند.
مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

کیفیت عالی تصویر و رنگ هایی بانشاط

از لحاظ کیفیت ارائه تصاویر نیز مانیتور لمسی آی تری تاچ I3TOUCH E1086 عملکردی عالی دارد و تصاویری با کیفیت 4K را به شما ارائه می دهد. همچنین این مانیتور قادر به نمایش 1070 میلیون رنگ می باشد! پس اگر به دنبال نمایش تصاویری با کیفیت، واضح و دارای رنگ های سرزنده و با نشاط هستید، این مانیتور لمسی تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
مانیتور تاچ اسکرین 86 اینچی آی تری تاچ مدل I3TOUCH E1086 دارای میزان روشنایی و نسبت کنتراست مطلوبی نیز هست و حتی در محیط های پُر نور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. این مانیتور لمسی از نوع ضد انعکاسی است و دارای زاویه دید 178 درجه می باشد. از این جهت محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمامی مخاطبان در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار دارند، قابل مشاهده خواهند بود.

مناسب استفاده مداوم و سنگین

اگر قصد استفاده مداوم از نمایشگر لمسی آی تری تاچ I3TOUCH E1086 برای مصارف سنگین را دارید، این امکان برای شما مهیا است. این مانیتور لمسی قابلیت روشن بودن در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را دارد و برای استفاده در نمایشگاه ها و محیط های تجاری کاملاً مناسب می باشد.
مجهز بودن به دو اسپیکر داخلی 12 واتی با قابلیت پخش صدای استریو و جک 3.5 میلی متری صدا از دیگر امکانات مانیتور تاچ آی تری تاچ 86 اینچی I3TOUCH E1086 است.

کیفیت عالی تصویر و رنگ هایی بانشاط

 

جمع بندی

در مجموع مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ I3TOUCH E1086 با ویژگی هایی مانند ابعاد بزرگ، دقت و سرعت عالی در تشخیص نقاط لمس شده، چند کاربره بودن، کیفیت عالی تصاویر، امکان استفاده از مرورگر و مرور صفحات وب، نمایش فایل های تصویری و عکس و بسیاری قابلیت های دیگر، یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده در جلسات و کلاس های درس می باشد.
شرکت ایده برتر پارسیان انواع تجهیزات آموزشی مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مانیتور لمسی 86 اینچی I3TOUCH E1086 را کسب نمایید.

مانیتور لمسی 86 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1086 4K

مانیتور لمسی 65 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P6510 4K

نمایشگر تاچ 65 اینچ آی تری تاچ P6510 4K
رزولوشن: 2160*3840 پیکسل
ابعاد برد: 65 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: قابلیت نوشتن با انگشت، قلم و هر شئ سخت دیگر
کنتراست: 4000:1

معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ P6510 4K

مانیتورهای لمسی را می توان نسل جدید تجهیزات آموزشی دانست که جایگزینی مهیج و جذاب برای استفاده از وسایلی مانند وایت برد، ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. یکی از شرکت های معتبر در سطح جهانی که در زمینه تولید انواع مانیتورهای لمسی فعالیت می کند، شرکت i3-Technologies می باشد که محصولاتی خلاقانه و با کیفیت را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات این شرکت باید به مانیتور لمسی 65 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P6510 4K اشاره کنیم که در کلاس های آموزشی، جلسات اداری، محیط های تجاری و نمایشگاه ها قابل استفاده می باشد.
معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ P6510 4K

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH P6510 4K

تصاویر را واضح و رنگ ها را طبیعی ببینید!

نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH P6510 دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است و تصاویر ارائه شده توسط آن از کیفیت عالی 4K برخوردارند! بنابراین حتی کوچکترین جزئیات موجود در تصویر نیز برای مخاطبان با وضوح بسیار مناسبی قابل مشاهده خواهد بود. همچنین این مانیتور لمسی توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و تجربه ای بی نظیر از ارائه مطالب به مخاطبان را برایتان رقم می زند.

تصاویر مشخص با زاویه دید وسیع

با توجه به شدت روشنایی بسیار مطلوب مانیتور تاچ 65 اینچ آی تری تاچ P6510 حتی در اتاق های پُر نور نیز می توانید از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید. صفحه این مانیتور از شیشه ضد انعکاس پوشیده شده و به همین دلیل بازتاب تصاویر محیط بر روی آن دیده نمی شود. ضمن اینکه نمایشگر تاچ آی تری تاچ 65 اینچ i3TOUCH P6510 دارای زاویه دید 178 درجه ای است و مخاطبان در هر جایی از اتاق که حضور داشته باشند، قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی صفحه نمایش لمسی خواهند بود.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ i3TOUCH P6510 4K

 

کیفیت صدای عالی!

علاوه بر تصاویر با کیفیت، مانیتور لمسی تاچ اسکرین 65 اینچ i3TOUCH P6510 صدایی قدرتمند و رسا را نیز به شما ارائه می دهد. این مانیتور لمسی دارای دو اسپیکر داخلی با توان خروجی حداکثر 15 وات است و در اتاق های نسبتاً بزرگ نیز می توان بر روی کیفیت صدای آن حساب باز کرد!

تجربه لذت بخش کار با یک تبلت غول پیکر

نمایشگر لمسی تاچ اسکرین 65 اینچ i3TOUCH P6510 دارای سیستم عامل اندروید می باشد و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، امکاناتی مانند پخش فیلم و موسیقی، گشت زدن در اینترنت و مرور صفحات وب، اجرای نرم افزارهای مورد نیاز برای تبدیل مانیتور به برد هوشمند و بسیار قابلیت های دیگر را در اختیار شما می گذارد. در حقیقت می توان این مانیتور لمسی اندرویدی را یک تبلت غول پیکر دانست که محیطی تعاملی و جذاب را برای شما و مخاطبان ایجاد می کند!

کیفیت صدای عالی!

 

مانیتور لمسی 65 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P6510 4K

برخورداری از راه های ارتباطی متنوع

یکی از ویژگی های کاربردی مانیتور تاچ آی تری تاچ 65 اینچ i3TOUCH P6510 مجهز بودن آن به شیار OPS است که از طریق آن می توانید مانیتور خود را به یک کامپیوتر رومیزی دارای ویندوز تبدیل کنید! همچنین این مانیتور لمسی دارای پورت های VGA، HDMI، DP و USB نیز هست که اتصال آن به دستگاه های دیگر را امکان پذیر می کنند. مانیتور 65 اینچ تاچ اسکرین i3TOUCH P6510 با سیستم عامل های مک و لینوکس نیز سازگار است و به آسانی می توان آن را به کامپیوتر و لپ تاپ های مختلف متصل نمود. همراه با این مانیتور لمسی دانگل وای فای نیز ارائه می شود که امکان اتصال آن به صورت وایرلس به دستگاه های دیگر را فراهم می آورد.

دقیق ترین تکنولوژی لمسی

در مانیتور لمسی 65 اینچ i3TOUCH P6510 از تکنولوژی C-Sense که می توان آن را دقیق ترین تکنولوژی لمسی موجود دانست، استفاده شده است. این مانیتور از دقت و سرعت بسیار بالایی در تشخیص نقاط لمس شده برخوردار می باشد و به صورت آنی نسبت به لمس انجام شده واکنش نشان می دهد. لازم به ذکر است که برای نوشتن مطالب یا کار با نمایشگر لمسی آی تری تاچ 65 اینچ P6510 نیاز به تجهیزات و تنظیمات پیچیده ای ندارید و با انگشت، قلم یا هر شئ سخت دیگری می توانید با آن کار کنید!

مانیتور لمسی 65 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P6510 4K

 

تشخیص هم زمان چندین نقطه لمس شده

تاچ مانیتور آی تری تاچ i3TOUCH P6510 قابلیت تشخیص 40 نقطه لمس شده به صورت هم زمان (با سیستم عامل ویندوز) را دارد و بالاترین سرعت در شناسایی مسیر حرکت لمس را به شما ارائه می دهد. این ویژگی امکانی را ایجاد می کند که به عنوان مثال در یک جلسه اداری اعضای تیم بتوانند همگی بر روی مسأله ای خاص تمرکز کرده و با همفکری یکدیگر آن را حل کنند. یا در یک کلاس آموزشی چند دانش آموز در کنار هم بر روی مانیتور تاچ تمرین کنند و مطالب مورد نظرشان را به شما ارائه دهند.

جمع بندی

اگر قصد استفاده از نمایشگر تاچ آی تری تاچ i3TOUCH P6510 را در محیط های تجاری، نمایشگاه ها یا مراکز خرید برای ارائه اطلاعات به مراجعه کنندگان دارید، این امکان نیز برای شما مهیا است. این مانیتور تاچ از قابلیت روشن ماندن در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته برخوردار می باشد و دارای طول عمر فوق العاده بالایی است.
اگر قصد کنار گذاشتن روش های سنتی و قدیمی را دارید و از تکنولوژی های روز در شرکت یا کلاس آموزشی خود بهره ببرید، مانیتور لمسی 65 اینچ آی تری تاچ P6510 برای شما ساخته شده است! با استفاده از این مانیتور لمسی محیطی پویا و جذاب را ایجاد کنید و ارائه مطالب را برای خود و مخاطبانتان لذت بخش تر نمایید!

تشخیص هم زمان چندین نقطه لمس شده
شرکت ایده برتر پارسیان انواع تجهیزات آموزشی را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید مانیتور لمسی را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت نمایشگر لمسی تاچ اسکرین 65 اینچ i3TOUCH P6510 را در اختیار شما بگذارند. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این مانیتور لمسی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

مانیتور لمسی 65 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P6510 4K

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S10 plus با ظرفیت 128 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy S10 با ظرفیت 128 گیگابایت

رنگ : سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد، صورتی، مشکی سرامیکی، سفید سرامیکی، آبی دودی، قرمز
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: هشت گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت
پردازنده: بازار خاورمیانه: هشت هسته ای (2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.31 GHz Cortex-A75 & 4x1.95 GHz Cortex-A55)
سایز صفحه نمایش: 6.4 اینچ

معرفی موبایل سامسونگ +Galaxy S10

در ماه مارس سال 2019 شرکت کره ای سامسونگ از جدیدترین پرچم دار خود، گوشی های گلکسی S10 رونمایی کرد و تمام توجهات را بار دیگر به سمت خود جلب نمود! گوشی های خانواده اس 10 تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند بی نقص را دارند و از این جهت کاربران زیادی در سرتاسر دنیا اقدام به خرید و استفاده از آن کرده اند! یکی از اعضای این خانواده، گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy S10 است که دارای صفحه نمایشی فوق العاده با کیفیت، دوربین سه گانه حرفه ای و کیفیت ساختی عالی می باشد. برای آشنایی با مشخصات این گوشی هوشمند با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی موبایل سامسونگ +Galaxy S10

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل +Samsung Galaxy S10

اوج طراحی در صفحه نمایش

شاید اولین نکته ای که در مواجهه با گوشی سامسونگ مدل +Samsung Galaxy S10 توجه شما را جلب کند، صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن می باشد که حدود 88.9 درصد از سطح پنل جلویی موبایل را در بر گرفته است. این روزها طراحی گوشی های پرچم دار سال به سال به سمت باریک تر کردن حاشیه های صفحه نمایش پیش رفته و سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی +S10 این نوع طراحی را به اوج خود رسانده است!
پنل جلویی موبایل سامسونگ گلکسی +S10 شامل دوربین سلفی دوگانه آن نیز می شود که در روزنه ای به شکل کپسول در قسمت گوشه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این نوع طراحی باعث پیش رفتن هر چه بیشتر صفحه نمایش به سمت مرزهای بالایی بدنه شده و به کم حاشیه تر شدن آن کمک زیادی کرده است. پنل پشتی گوشی سامسونگ +S10 نیز شامل دوربین های سه گانه و فلش آن می شود که در یک خط به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل +Samsung Galaxy S10

 

کیفیت و زیبایی در ساخت

بدنه موبایل گلکسی +S10 مانند دیگر پرچم داران این سال ها از شیشه و قاب دور آن از آلومینیوم ساخته شده است. کیفیت ساخت این گوشی موبایل به اندازه ای مطلوب است که در هنگام در دست گرفتن آن حس خوشایندی به شما دست می دهد! لازم به ذکر است که گوشی گلکسی +S10 سامسونگ با بدنه سرامیکی نیز عرضه شده است.
ابعاد گوشی +S10 برابر با 157.6*74.1*7.8 میلی متر، وزن نسخه معمولی آن 175 گرم و وزن نسخه سرامیکی آن 198 گرم است و به آسانی می توانید آن را در جیب یا کیفتان گذاشته و در تمام طول روز به همراه خود داشته باشید. گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس دارای رنگ بندی بسیار متنوعی نیز هست و شما می توانید گوشی دلخواهتان را از میان رنگ های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد، صورتی، مشکی سرامیکی، سفید سرامیکی، قرمز و آبی دودی انتخاب نمایید.
کیفیت و زیبایی در ساخت

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  +Galaxy S10

تمام عیارترین پرچم دار سامسونگ

کیفیت فوق العاده صفحه نمایش پرچم داران سامسونگ در سال های اخیر بر کسی پوشیده نیست! موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy S10 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک صفحه نمایش حیرت انگیز مجهز می باشد!
صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی از نوع داینامیک امولد بوده و دارای رزولوشن 3040*1440 پیکسل است. این مشخصات تراکم عالی 522 پیکسل در هر اینچ را برای شما به ارمغان می آورد. می توان گفت که صفحه نمایش گوشی +S10 سامسونگ نهایت لذت و هیجان را در تماشای فیلم و عکس برای شما به ارمغان می آورد و تجربه ای بی نظیر از کار با گوشی را برایتان رقم می زند. این صفحه نمایش از استاندارد +HDR10 نیز پشتیبانی می کند و رنگ هایی شاداب، زنده و طبیعی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  +Galaxy S10

 

صفحه نمایش خیره کننده و درخشان

نکته دیگری که باید در رابطه با صفحه نمایش موبایل گلکسی +S10 به آن اشاره کنیم، میزان روشنایی بسیار بالای آن است؛ به طوری که می توان آن را روشن ترین نمایشگر در میان گوشی های پرچم دار دانست! با استفاده از این نمایشگر در مکان های روشن و حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.
صفحه نمایش خیره کننده و درخشان

حرفه ای عکاسی کنید

شرکت سامسونگ در رابطه با دوربین های گوشی گلکسی +S10 ادعا کرده که این دوربین ها «آنچه را می بینند که شما می بینید!». این گوشی اولین پرچم دار سامسونگ است که به دوربین سه گانه مجهز شده و دارای سه لنز واید (12 مگاپیکسل)، تله فوتو (12 مگاپیکسل) و اولترا واید (16 مگاپیکسل) می باشد. این دوربین ها در کنار هم تجربه عکاسی حرفه ای را برای شما امکان پذیر کرده و هم در روشنایی روز و هم در شب، عکس هایی با کیفیت و با وضوحی عالی را ثبت می کنند. از جمله ویژگی های این دوربین ها می توان به فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز، زوم اپتیکال دو برابری، لرزشگر نوری، مجهز بودن به فلش LED، ثبت عکس های پانواراما و HDR به صورت اتوماتیک و فیلمبرداری با کیفیت 4K و صدای استریو اشاره کرد. در مجموع دوربین های گوشی گلکسی اس 10 پلاس تمام انتظارات شما از عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را برآورده می کند و بالاترین کیفیت در ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی تان را به شما هدیه می دهد!
این پرچم دار خوش ساخت سامسونگ برای طرفداران سلفی نیز یک گوشی رؤیایی است! این موبایل به دوربین سلفی دوگانه با لنزهای 10 و 8 مگاپیکسلی مجهز می باشد که لنز 8 مگاپیکسلی آن نقش حسگر عمق را برعهده دارد. این دوربین سلفی از قابلیت هایی مانند فوکوس اتوماتیک، ثبت تصاویر HDR به صورت خودکار و فیلمبرداری 4K بهره می برد و هم در عکاسی و هم در مکالمه های تصویری بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد.

حرفه ای عکاسی کنید

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل +Samsung Galaxy S10

یک همراه همه چیز

مشخصات سخت افزاری گوشی +Samsung Galaxy S10 این اجازه را به شما می دهد تا هر کاری را که دوست داشتید بتوانید با گوشی انجام دهید! با S10 plus جدیدترین بازی های گرافیکی روز را انجام دهید، از تماشای فیلم های با کیفیت لذت ببرید، انواع برنامه ها و نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای را اجرا کنید و کارهای روزمره تان را انجام دهید!
شرکت سامسونگ موبایل گلکسی +S10 را برای بازار چین و آمریکا و بازار خاورمیانه با سخت افزار متفاوتی عرضه کرده است که در این بخش سخت افزار معرفی شده برای بازار خاورمیانه (شامل بازار ایران) را بررسی می کنیم.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل +Samsung Galaxy S10

 

سخت افزاری قدرتمند و ایده آل

در گوشی سامسونگ گلکسی اس ده پلاس از تراشه 8 میلی متری اکسینوس 9820 استفاده شده که جدیدترین و قدرتمندترین تراشه سامسونگ محسوب می شود! این تراشه به گونه ای طراحی شده که هم عملکرد پردازشی و گرافیکی عالی را ارائه دهد و هم مصرف انرژی پایین تری نسبت به نسل های قبلی خود داشته باشد. تراشه اکسینوس 9820 شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با معماری سه خوشه ای و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 است و عملکرد سریع، روان و نرم گوشی حتی در هنگام انجام پردازش های سنگین را تضمین می نماید.

سخت افزاری قدرتمند و ایده آل

موبایل سامسونگ +Samsung S10 از لحاظ حافظه داخلی در سه نسخه 128 گیگا بایتی، 512 گیگا بایتی و حافظه فوق العاده 1 ترابایتی عرضه شده است. حافظه داخلی یک ترابایتی این گوشی فضایی به اندازه هارد یک لپ تاپ را در اختیار شما می گذارد و به شما اجازه می دهد تا هرچه خواستید بر روی گوشی تان ذخیره نمایید!
علاوه بر این، گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy S10 با ظرفیت 128 گیگا بایت از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید حافظه گوشی خود را ارتقا دهید. البته توجه داشته باشید که موبایل +S10 در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته ارائه شده و فقط در نسخه دو سیم کارته آن امکان استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد.

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ +Galaxy S10

 

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ +Galaxy S10

بدون دغدغه شارژ باتری

باتری به کار رفته در گوشی سامسونگ S10 پلاس از نوع لیتیوم یونی است و دارای ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت می باشد. این میزان ظرفیت با توجه به سخت افزار کم مصرف آن به خوبی برای تأمین انرژی گوشی در طول روز کفایت می کند و نیازی به شارژ چند باره آن نخواهید داشت.
شما می توانید با استفاده از یک شارژر 15 واتی از قابلیت فست شارژ موبایل گلکسی اس 10 پلاس استفاده کرده و گوشی خود را با سرعتی عالی شارژ نمایید! همچنین این گوشی اندرویدی از فناوری شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به حمل کابل شارژر با خود ندارید. از جمله ویژگی های قابل توجه گوشی گلکسی +128GB S10 این است که شما می توانید از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ گوشی های دیگر نیز استفاده کنید!

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ +Galaxy S10

 

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S10 plus با ظرفیت 128 گیگابایت

از دیگر امکانات گوشی گلکسی S10 plus باید به مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشار سنج، حسگر ضربان قلب، دستیار صوتی بیکسبی (Bixby)، پورت USB Type-C، قابلیت NFC، GPS، بلوتوث نسخه 5.0، وای فای، جک 3.5 میلی متری و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز محیط اشاره کرد.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S10 plus با ظرفیت 128 گیگابایت

جمع بندی

اگر از طرفداران سامسونگ و کار با سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) هستید و به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندید، گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy S10 با ظرفیت 128 گیگا بایت تمام انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند! اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت گوشی گلکسی +Samsung Galaxy S10 را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با ثبت نظرات خود درباره این گوشی در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب گوشی مورد نظرشان یاری دهید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S10 plus با ظرفیت 128 گیگابایت

کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر

کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام ET-AX28
نوع رابط: AUX
دستگاه سازگار: تمام دستگاه های دارای پورت USB Type-C، تمام دستگاه های دارای ورودی 3.5 میلی متری صدا (مانند موبایل، اسپیکر، تبلت، هدفون و...)

کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر

احتمالاً برایتان پیش آمده که قصد اتصال دستگاه خود به موبایل، هندزفری یا اسپیکر را برای انتقال صدا دارید، اما دستگاه شما به پورت 3.5 میلی متری صدا مجهز نیست. در این شرایط استفاده از کابل های AUX معمولی امکان پذیر نمی باشد. اما باز هم جای نگرانی برای شما وجود ندارد! چرا که می توانید با استفاده از کابل تبدیل USB-C به AUX ارلدام ET-AX28 به هدف خود برسید!
کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر
کابل تبدیل تایپ سی به AUX ارلدام ET-AX28 همان طور که از نامش پیداست در یک سمت دارای رابط USB-C و در سمت دیگر دارای رابط 3.5 میلی متری صدا است. امروزه بسیاری از لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند دارای پورت USB-C هستند. این پورت همان کارکرد پورت های USB معمولی را دارد با این تفاوت که جهت وارد کردن کابل به آن تفاوتی ندارد و به همین دلیل کار با آنها بسیار ساده تر می باشد. به همین دلیل با استفاده از کابل تبدیل Type-C به AUX ارلدام ET-AX28 می توانید لپ تاپ یا گوشی خود را به اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل، ضبط ماشین، هدفون، استریوی خانگی و به طور کلی تمام دستگاه های پخش دارای پورت 3.5 میلی متری صدا متصل نمایید و فایل های موسیقی خود را با آنها پخش کنید.
کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر

یکی از ویژگی های مهم مبدل USB-C به AUX ارلدام ET-AX28 توانایی بالای آن در انتقال صدا میان دو دستگاه بدون افت وضوح و مقاومت بالای آن در برابر نویزها و تداخلات مغناطیسی است. به صورتی که صدا را با همان کیفیت اولیه به دستگاه پخش منتقل می کند و لذت شنیدن موسیقی های محبوبتان را برای شما دو چندان می کند! همچنین با استفاده از کابل رابط با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا روبرو نخواهید شد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی روکش کابل رابط  یو اس بی تایپ سی به آ یو ایکس ارلدام ET-AX28 می باشد که باعث مقاومت بالای این کابل در برابر آسیب های احتمالی مانند پاره شدن، کشیدگی، خمیدگی یا گره خوردن شده است.
کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر
شما می توانید انواع کابل رابط را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت کابل تبدیل USB Type-C به AUX ارلدام Earldom ET-AX28 طول 1 متر را به شما ارائه دهند. همچنین چنانچه در رابطه با کاربردها و ویژگی های این کابل به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر

کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس SWA2527
نوع رابط: AUX
دستگاه سازگار: اسپیکر، استریوی خانگی، تلویزیون و دستگاه های پخش صدای دارای پورت RCA

کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر

دستگاه های دیجیتال اغلب به پورت های 3.5 میلی متری و RCA برای انتقال صدا مجهز هستند و اگر بخواهید یک دستگاه دارای پورت 3.5 میلی متری را به دستگاهی دارای پورت RCA متصل کنید، باید از کابل رابط استفاده کنید.
کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر
کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس SWA2527 یکی از همین کابل ها است که در یک سمت به کانکتور 3.5 میلی متری و در سمت دیگر به دو کانکتور RCA مجهز می باشد. از این کابل برای اتصال گوشی موبایل، تبلت و MP3 پلیر به اسپیکر، استریوی خانگی، تلویزیون و دستگاه های پخش صدای دارای پورت RCA می توان استفاده کرد.
طول مبدل AUX به 2RCA فیلیپس SWA2527 برابر با 1.5 متر است و از این جهت برای اتصال دستگاه های دارای فاصله نسبتاً زیاد از یکدیگر مناسب می باشد. توجه داشته باشید که در ساخت این کابل تبدیل از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل در برابر آسیب هایی مانند پارگی، کشیدگی، قطعی، خمیدگی، گره خوردن و در هم پیچیدن کاملاً مقاوم است. پس اگر قصد خرید یک کابل با دوام و دارای طول عمر بالا را دارید، با خیالی راحت کابل رابط AUX به 2RCA فیلیپس SWA2527 را انتخاب کرده و از آن در محیط ها و شرایط گوناگون به آسانی استفاده کنید.

کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام استفاده از یک کابل تبدیل با مشکلاتی مانند افت وضوح و کیفیت صدا مواجه شده باشید. کابل نقش بسیار مهمی در کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه پخش دارد و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، لذت گوش دادن به موسیقی را از شما می گیرد! برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، ما به شما استفاده از رابط صدا AUX به 2RCA فیلیپس SWA2527 را پیشنهاد می کنیم. این کابل، صدا را با همان کیفیت اولیه بین دو دستگاه منتقل می کند و از سرعت بالایی نیز در انتقال برخوردار است.
کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر
قیمت کابل تبدیل AUX به 2RCA فیلیپس Philips SWA2527 طول 1.5 متر نیز بسیار مناسب بوده و شما می توانید با صرف هزینه ای اندک از یک کابل تبدیل با کیفیت و با دوام بهره مند شوید. برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید کابل رابط AUX با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با کاربرد و ویژگی های این کابل به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.