۱۳۹۷ خرداد ۱۳, یکشنبه

تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری


via

روش های متداول آموزش روز به روز جای خود را به شیوه های جدید آموزشی می دهند. این اتفاق به بهبود یادگیری، درک سریع و بهتر دانش آموزان کمک فراوانی می کند که امروزه با نام هوشمند سازی شناخته می شود. بطور کلی هوشمند سازی مدارس فرآیندی است که در آن، تجهیزات الکترونیکی جایگزین تخته سیاه و یا وایت برد می شوند.

تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری

تجهیزات هوشمند سازی مدارس شامل ویدیو پروژکتور که وظیفه انتقال و نمایش تصاویر و فیلم های آموزشی را بر روی برد هوشمند دارد، برد هوشمند که علاوه بر استفاده در حالت نمایشگر، می توان بر روی تصاویر و فیلم ها تغییرات اعمال کرد و سایر تجهیزات ارتباطی و کامپیتور می باشند.

کارشناسان در بخش آموزش، پس از تحقیقات و بررسی های مختلف تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری را بسیار گسترده و مثبت می دانند و در تلاش هستند که با افزایش آگاه سازی، مدارس را به این هوشمندسازی مدارس سوق دهند.

تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری دانش آموزان

تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری دانش آموزان

امروزه در تمام دنیا سعی می شود تا همه محیط های آموزشی به سمت مدرسه هوشمند حرکت کنند تا سطح یادگیری افزایش یابد. به دلیل اهمیت آموزش در پایه های ابتدایی، هوشمند سازی مدارس ابتدایی اولویت زیادی دارد. هنگام پیاده سازی سیستم هوشمندسازی، می توان با ابزار جید، فیلم های آموزشی و بسیاری از محتوای جدید به دانش آموزان مهارت های لازم را آموخت که در سیستم گذشته چنین شانسی وجود نداشت.

در گذشته صرفا یک تخته و چند گچ یا ماژیک در اختیار معلم قرار می گرفت و او می بایست تمام موارد را با این ابزار محدود به دانش آموزان منتقل می کرد که با مقایشه همین موضوع تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری دانش آموزان را متوجه خواهید شد.

تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری دانش آموزان

سخن گفتن از فواید هوشمند سازی مدارس بسیار زیاد است و شرکت ایده برتر پارسیان با اطلاع از تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری، سعی در گسترش این فناوری ها دارد. ب

برای دسترسی به سایت هوشمند سازی مدارس، سوال درباره موضوعات پیرامون هوشمند سازی مدارس و تهیه تجهیزات لازم، می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر