۱۳۹۷ تیر ۲, شنبه

صندلی مدیریتی راد سیستم Rad System M332B

صندلی مدیریتی راد سیستم M332B
مکانیزم: کلاجی
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 8 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی راد سیستم M332B

صندلی مدیریتی M332B یکی از محصولات شرکت راد سیستم در زمینه مبلمان اداری می باشد. این صندلی کاملا استاندارد و متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده که نشان دهنده ی اهمیت سلامتی کاربران از نظر طراحان و مدیریت شرکت راد سیستم می باشد.
معرفی صندلی مدیریتی راد سیستم M332B
در ادامه معرفی صندلی مدیریتی راد سیستم M332B باید بگوییم که مکانیزم ساخت این صندلی مدیریتی از نوع کلاجی می باشد و کفی آن از چوب چند لایه ساخته شده است.
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی راد سیستم M332B
دسته های صندلی مدیریتی راد سیستم Rad System M332B به صورت ثابت می باشد. این دسته ها تماما با پد بهداشتی انتگرال پوشانده شده اند تا کاربر هنگام استراحت و قرار دادن آرنجها، احساس راحتی داشته باشد.
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی راد سیستم M332B
در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی راد سیستم M332B باید گفت که پایه های این صندلی اداری از جنس فلز با روکش نیکل کروم است که ظاهری زیبایی به صندلی داده است. جک به کار رفته در این صندلی از نوع کورس 8 سانتی است که ارتفاع مناسب را نسبت به میز تنظیم می نماید.

صندلی مدیریتی راد سیستم Rad System M332B

صندلی مدیریتی راد سیستم Rad System M332B دارای روکش قابل شستشو می باشد. این روکش ها کاملا مقاوم بوده در برابر سایش های مکرر یا مواد شوینده مختلف، فرسوده نمی شوند.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی M332B با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرن به صرفه است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر