۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

فریمور Frimware برای پرینتر چیست ؟


via

فریمور firmware نوعی سیستم عامل است که به صورت پیش فرض روی پرینترها نصب شده است. این سیستم عامل مشابه سیستم عامل ویندوز یا اندروید عمل می کند.

فریمور Frimware برای پرینتر چیست ؟

در حقیقت کاربرد این میان افزار در پرینتر برای برطرف کردن ایرادها و ارورهایی است که معمولا در هنگام کار با دستگاه رخ می دهد.

به همین دلیل سازندگان پرینتر فریمور محصولات تولیدی خود را بررسی می کنند تا در صورت دریافت گزارش خطا، از طریق به روزرسانی فریمور ایرادهای به وجود آمده را برطرف کنند.

معرفی فریمور Frimware پرینتر

یکی دیگر از علل ضروری بودن آپدیت فریمور پرینتر این است که با پیشرفت تکنولوژی ممکن است نرم افزار پرینتر، به یک نسخه قدیمی تبدیل شود و در هنگام کار، برای کاربران مشکلاتی را ایجاد نماید.

معرفی فریمور Frimware پرینتر

حتما بخوانید: نحوه پاک کردن حافظه پرینتر

در ادامه معرفی فریمور Frimware پرینتر باید گفت که در بیشتر مواقع که فریمور چاپگر نیاز به به روزرسانی دارد، کاربر با خطای 49 یا 79 روبرو می شود.

درست است که بروز این خطاها تماما به فریمور مربوط نیست اما با آپدیت آن به جدید ترین نسخه موجود، مشکل برطرف می شود.

معرفی فریمور Frimware پرینتر

ممکن است گاهی اوقات با به روزرسانی firmware، دستگاه همچنان خطا را نمایش دهد. در این مواقع احتمالا اشکال از سمت ویندوز یا کامپیوتر است.

بهترین و راحت ترین راه برای برطرف کردن این خطا این است که پرینتر را روی یک کامپیوتر دیگر نصب کنید و یا اینکه ویندوز کامپیوتر اول را عوض کنید و دستگاه را مجددا تست نمایید.

اگر همچنان خطاهای قبلی را مشاهده کردید، احتمال می رود که مشکل از سمت پرینتر و برد آن باشد. در این صورت لازم است پرینتر خود را به یک مرکز معتبر و مجاز برای تعمیر منتقل کنید.

معرفی فریمور Frimware پرینتر

حال این سوال پیش می آید که فریمور firmware پرینتر چگونه آپدیت می شود. آیا این کار به صورت اتوماتیک انجام شده و یا اینکه شما باید به صورت دستی آن را به روزرسانی کنید.

باید به شما اطمینان دهیم که آپدیت firmware اصلا کار پیچیده ای نیست اما توصیه ما این است که اگر به روند کار مسلط نیستید، آن را انجام ندهید زیرا ممکن است در صورت بروز اشتباه، قطع شدن ارتباط پرینتر با کامپیوتر و یا حتی قطع اتفاقی برق، فریمور ناقص دانلود شود و پرینتر شما دچار ایرادات اساسی گردد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر