۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240


شاید برخی با خود بگویند که با وجود مانیتورهای با کیفیت و پیشرفته امروزی، فناوری ویدئو پروژکتور قدیمی شده و کاربردی ندارد اما با گفت که اینطور نیست با تنوع زیادی که در میان ویدیو پروژکتوروجود دارد، به نظر نمی رسد در آینده نزدیک کنار گذاشته شوند.
تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240
غول ژاپنی سونی که در زمینه فناوری در جهان شناخته شده است، در بخش دیتا ویدئو پروژکتور نیز قدرتمند ظاهر شده و کیفیت آنها زبانزد است.
در این بین دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240 توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند و فروش بیشتری دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور سونی DX240  

برای بیان ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX240 باید گفت این دستگاه ابعاد 325.1*230.5*79.8 میلی متر را دارد و با وزن 2.7 کیلوگرمی خود بسیار سبک است و قابلیت نصب بر روی سقف و یا زمین را داراست.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور سونی DX240
دیتا پروژکتور سونی dx240 در مدارس، سالن های همایش، سمینار و کلاس های درسی کاربرد دارد. البته قیمت دیتا پروژکتور Sony VPL-DX240 نیز باعث شده تا بسیاری به دنبال خرید آن باشند زیرا با هزینه کم می توانید امکانات بسیار خوبی را دریافت کنید.

ویژگی های فنی ویدئو پروژکتور سونی DX240

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240 با وجود شدت روشنایی 2700 لومنی خود به همراه رزولوشن 768 × 1024 پيكسلی می تواند در محیط های روشن نیز تصاویر خوبی را به نمایش بگذارد.
ویژگی های فنی ویدئو پروژکتور سونی DX240
از دیگر ویژگی های فنی ویدئو پروژکتور سونی DX240 دو قابلیت Auto Start برای روشن شدن سریع و Quick Power off برای خاموش شدن سریع است که در زمان صرفه جویی می کند.
لامپ ویدئو پروژکتور سونی Sony در این مدل 215 واتی است که در حالت عادی می تواند تا 3 هزار ساعت عمر کند. البته باید گفت که این عدد در حالت اکو به 10 هزار ساعت نیز می رسد که انتخاب این ویدئو پروژکتور سونی را آسانتر می کند.

جمع بندی

وجود تجهیزاتی مانند دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240 در هر مجموعه، کیفیت کار را به میزان بسیار زیادی افزایش می دهد و قابل اعتماد است.
بنابراین اگر قصد خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور سونی sony تماس بگیرید. 
جمع بندی
همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX240 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر