۱۳۹۷ خرداد ۱۲, شنبه

سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5

ایسر Acer تولید کننده انواع کامپیوتر و لپ تاپ به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است. این شرکت یک لپ تاپ را طراحی و تولید کرده که قدرت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. لپ تاپ جدیدایسر که با نام Acer Swift 5 معرفی شده، بسیار سبک است و در ابعاد 15 اینچی ارائه شده است.
سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5
ایسر اعلام کرده که در ساخت لپ تاپ Swift 5 تغییراتی در مواد سازنده بدنه ایجاد کرده است که موجب شده وزن نهایی آن به شدت کاهش پیدا کند. در بیشتر قسمت های این لپ تاپ آلیاژ لیتیوم منیزیم به کار رفته که وزن بسیار کمی دارد. همچنین برای ساخت قسمتی که دست روی آن قرار میگیرد از آلیاژ منیزیم آلومینیوم استفاده شده تا علاوه بر سبک بودن، استحکام کافی داشته باشد.

سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5

معرفی سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5

برای معرفی سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5 و بیان بهتر مشخصات این محصول باید بگوییم که Swift 5 دارای یک نمایشگر 15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است. پنل این نمایشگر از نوع IPS بوده و به صورت لمسی می باشد. در طراحی صفحه نمایش این لپتاپ، از حاشیه های بسیار باریک استفاده شده که تنها 5.87 میلیمتر طول دارند.
معرفی سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5
این محصول از فناوری های اختصاصی ایسر از جمله Acer Color Intelligence و Acer BluelightShield  پشتیبانی می کند و به کاربر اجازه می دهد از طریق اسکنر اثر انگشت وارد حساب کاربری خود شود.
لپ تاپ Swift 5 ایسر به جدید ترین پردازنده سری Core اینتل مجهز است. همچنین حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 و حافظه داخلی 1 ترابایت دارد. درگاه های ورودی و خروجی Swift 5 شامل پورت USB 3.1 Type-C است که دیتاها را با سرعت 10 گیگا بیت بر ثانیه منتقل می کند و از شارژ و خروجی صفحه نمایش نیز پشتیبانی می نماید.
معرفی سبک ترین لپ تاپ 15 اینچی ایسر Acer Swift 5
علاوه بر این دو پورت USB 3.1 Type-A ، یک پورت HDMI و درگاه مخصوص کارت حافظه SD نیز در آن قرار داده شده است. لازم به ذکر است که لپ تاپ 15 اینچی ایسر با توجه به وزن کم و قابل حمل بودن، مصرف انرژی پایینی دارد و باتری آن با یک بار شارژ کامل، یک روز دوام می آورد.
برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر