۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H

فیش پرینتر زد ای سی N200H
سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 200 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن زد ای سی N200H

فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H یکی از انواع فیش پرینتر موجود در بازار است که برای کسانی که قصد صرف هزینه سنگین را ندارند و به دنبال یک دستگاه با کیفیت و با دوام هستند، انتخاب بسیار ایده آلی به شمار می آید. این فیش پرینتر به خوبی انتظارات شما در زمینه چاپ فیش، رسید و قبض را برآورده می کند و می توانید از آن در سوپر مارکت، کافی شاپ، باجه بلیط سینما، درمانگاه، رستوران یا هر محیط دیگری که به دریافت پول از مشتری و ارائه رسید نیاز دارد، استفاده کنید.
معرفی فیش زن زد ای سی N200H
فیش زن زد ای سی N200H دارای سرعت چاپ 200 میلی متر بر ثانیه است و از این جهت برای استفاده در حجم کاری متوسط مناسب است. این چاپگر فیش زن به کاتر اتوماتیک با طول عمر یک میلیون برش نیز مجهز می باشد و در ارائه بهتر خدمات توسط شما به مشتریان کمک می کند. با استفاده از فیش پرینتر زد ای سی مدل ZEC N200H رسید یا قبض چاپ شده بلافاصله توسط دستگاه برش می خورد و آماده ارائه به مشتری می شود. در این حالت مشتری شما زمان کمتری را در پای صندوق منتظر می ماند و رضایت او بیشتر جلب می شود. لازم به ذکر است رسید یا فیش چاپ شده توسط دستگاه فیش زن ZEC N200H از قسمت جلویی دستگاه خارج می شود و شما می توانید آن را هم به صورت رومیزی و هم به صورت متصل به دیوار مورد استفاده قرار دهید.
معرفی فیش زن زد ای سی N200H

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی ZEC N200H

از آنجا که پرینتر صدور فیش زد ای سی ZEC N200H دارای ابعاد 195*140*142.5 میلی متر و وزن 1.1 کیلوگرم است، می توان از آن در محیط های کاری دارای فضای محدود نیز به سادگی استفاده کرد. پس اگر بر روی میز یا پیشخوان محل کار خود با کمبود فضا مواجهید، این فیش پرینتر به کار شما خواهد آمد.
در رابطه با مشخصات فنی چاپگر فیش ZEC N200H باید به این نکته اشاره کنیم که این چاپگر در دسته پرینترهای حرارتی جای دارد و از طریق انتقال مستقیم حرارت روی کاغذ عمل چاپ را انجام می دهد. این موضوع به این معنا است که هیچ کارتریج یا جوهری در این پرینتر حرارتی قابل استفاده نیست و شما می توانید تنها با صرف هزینه برای خرید رول کاغذ حرارتی از آن استفاده کنید. در بازار انواع رول حرارتی موجود است که در فیش پرینترهای مختلف قابل استفاده هستند. پرینتر حرارتی زد ای سی N200H با رول کاغذ حرارتی 80 میلی متری سازگار است که برای تهیه آن می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
طراحی پرینتر حرارتی زد ای سی N200H به گونه ای است که دسترسی به رول کاغذ درون دستگاه برای تعویض به سادگی هرچه تمام تر امکان پذیر است. برای این منظور تنها کافیست تا درب کاور دستگاه را از قیمت بالا باز کنید.
قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی ZEC N200H

فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H

قابلیت نصب و راه اندازی آسان یکی دیگر از ویژگی های فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H است. این پرینتر فیش زن با سیستم عامل لینوکس و ویندوز سازگار می باشد و با استفاده از کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه دستگاه، می توانید آن را به کامپیوتر متصل نمایید.
فیش زن رومیزی زد ای سی N200H دارای خروجی کشوی پول نیز هست و می توان آن را به دستگاه های POS فروشگاهی متصل نمود. بنابراین این فیش پرینتر در اکثر محیط های فروشگاهی کاربرد بالایی دارد.
فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H
یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت بالای چاپگر حرارتی ZEC N200H در میان کاربران شده، کیفیت ساخت عالی بدنه و قطعات داخلی آن است. به طوری که این دستگاه از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و در صورت رخ دادن حوادثی مانند وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد، سقوط از ارتفاع کم یا خراشیدگی به آسانی آسیب نخواهد دید.
کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت انواع پرینتر های حرارتی و همچنین نحوه خرید فیش پرینتر هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود در رابطه با ویژگی های این محصول را در بخش کامنت های همین صفحه در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
فیش پرینتر زد ای سی ZEC N200H

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر