۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio SL-340VA

ماشین حساب کاسیو SL-340VA
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-340VA

بسیاری از کارمندان ادارات و شرکت ها و همچنین مغازه داران برای محاسبات روزمره خود به ماشین حساب احتیاج دارند. انواع مختلفی از ماشین حساب های رومیزی در بازار موجود است که هر کدام قابلیت ها و امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. اگر به محاسبات مهندسی و پیچیده احتیاجی ندارید، ماشین حساب کاسیو Casio SL-340VA می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-340VA
این ماشین حساب در ابعاد 7.5*70*118.5 میلی متر ارائه شده و از طراحی جمع و جوری بهره می برد. بنابراین می توانید آن را در کیف خود گذاشته و به آسانی حمل کنید.
ماشین حساب ساده کاسیو SL-340VA به دکمه های حافظه، دو صفر، درصد و چهار عمل اصلی مجهز می باشد و امکان انجام محاسبات پایه ای ریاضی و کار با اعداد اعشاری را برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-340VA
یکی از مزیت های ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio نسبت به دیگر ماشین حساب های رومیزی موجود در بازار، صفحه نمایش بزرگ آن است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 14 رقم را دارد و برای کار با اعداد اعشاری و اعداد دارای ارقام زیاد کاملا مناسب است.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-340VA

ماشين حساب کاسیو Casio SL-340VA

بدنه ماشین حساب کاسیو Casio SL-340VA با روکشی فلزی پوشانده شده است. این روکش علاوه بر اینکه دوام بالایی به دستگاه در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و سقوط از ارتفاع بخشیده، باعث شده تا این ماشین حساب در برابر گرد و غبار و به جا ماندن اثر انگشت نیز مقاوم باشد.
ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل SL-340VA دارای دو منبع تغذیه باتری و نور محیط است. این ویژگی به مصرف بسیار کم باتری منجر شده و شما را از تعویض گاه و بیگاه آن در فواصل زمانی کوتاه بی نیاز می کند.
ماشين حساب کاسیو Casio SL-340VA
در پایان معرفی ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-340VA می توان گفت که اگر به دنبال یک ماشین حساب سبک و جمع و جور برای انجام محاسبات معمولی و روزمره هستید و قصد صرف هزینه سنگینی را هم ندارید، این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی را مدنظر داشته باشید.
برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب های فروشگاهی کاسیو می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
ماشين حساب کاسیو Casio SL-340VA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر