۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma P

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Azma P
نوع صفحه نمایش: LED
ظرفیت: 50 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma P

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma P برای استفاده در مغازه ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه های کوچک عرضه شده و برای کسانی طراحی شده که به قابلیت های یک ترازوی فروشگاهی حرفه ای نیاز ندارند. این ترازوی دیجیتال قابلیت وزن کردن حداکثر 50 کیلوگرم را دارد و از دقتی بین 5 تا 10 گرم بهره می برد. بنابراین می توان آن را یکی از ترازوهای نسبتاً دقیق موجود در بازار دانست که نیازهای شما در کسب و کارتان را به خوبی برآورده می سازد و از قابلیت ارائه خدمات به 3 مشتری به صورت هم زمان بهره می برد.
ترازو دیجیتال فروشگاهی توزین صدر Azma P یک ترازوی پرینتر دار است و امکان چاپ رسید مشتری را به شما می دهد. توجه داشته باشید که این ترازو از قابلیت هایی مانند چاپ لیبل یا بارکد برخوردار نیست.
مورد قابل ذکر در رابطه با ترازوی فروشگاهی دیجیتال توزین صدر Azma P طول عمر و دوام بالای آن است. بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده نشکن ساخته شده و به سادگی در برابر آسیب هایی مانند وارد آمدن ضربه، خراشیدگی یا فشار آسیب نخواهد دید. همچنین سینی ترازوی پرینتردار توزین صدر Azma P از جنس استیل بوده و به صورت لبه دار طراحی شده است. این سینی با ابعاد 48*35 سانتی متر، فضای کافی برای قرار دادن کالا بر روی آن جهت توزین را برای شما فراهم می آورد.
معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma P
صفحه نمایش ترازو توزین صدر Azma P دارای سه بخش وزن (تا 6 رقم)، قیمت کالا (تا 6 رقم) و قیمت کل (تا 7 رقم) است و از نوع LED می باشد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار بوده و از وضوح نمایش آن در شرایط مختلف از لحاظ نور محیطی کاسته نمی شود. باید به این نکته اشاره کنیم که پایه این صفحه نمایش از قابلیت تنظیم ارتفاع و جهت برخوردار است.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma P

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma P از 56 حافظه مستقیم و غیرمستقیم برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات کالاها و اجناس پرفروش خود را در آن ذخیره کنید تا در هنگام توزین و محاسبه فاکتور، بتوانید با سرعت بیشتری به کار مشتریانتان رسیدگی کنید.
منبع تغذیه اصلی ترازو پرینتر دار توزین صدر Azma P برق شهری است اما این ترازو فروشگاهی به باتری داخلی قابل شارژ نیز مجهز است که در مواقع قطعی برق انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می کند.
از دیگر ویژگی های ترازوی فروشگاهی مدل Azma P Tozin Sadr می توان به امکان گزارش گیری، اتصال به کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات و مجهز بودن به یک لودسل (از برند ZEMIC) اشاره کرد که باعث افزایش کارایی این دستگاه در محیط های فروشگاهی شده است.
شما می توانید برای دریافت قیمت ترازوی دیجیتال مغازه و همچنین نحوه خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی توزین صدر Azma P با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.
ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma P

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر