۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe

پرینتر لکسمارک MX826adxe
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 70 برگ یک رو - 42 برگ دو رو در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826adxe

با پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe بالاترین سرعت و کیفیت در چاپ سیاه و سفید را تجربه کنید! این پرینتر لیزری برای کسانی طراحی و عرضه شده که به دنبال یک پرینتر قدرتمند برای انجام چاپ های سنگین در تعداد بالا هستند.
چاپگر چهار کاره لکسمارک MX826adxe یکی از بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید است که از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس بهره می برد. این پرینتر برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری زیاد، محیط های تجاری و مشاغل مربوط به حوزه چاپ و تکثیر یکی از ایده آل ترین گزینه ها به حساب می آید و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می سازد.
معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826adxe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826adxe

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe از قابلیت ها و امکانات متعددی بهره می برد و شاید در نگاه اول کار با آن و اعمال تنظیمات مختلف دشوار به نظر برسد. اما صفحه نمایش بزرگ (10 اینچی) لمسی و تمام رنگی آن کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند. به طوری که در هنگام کار با این پرینتر چند کاره حس کار کردن با گوشی هوشمند یا تبلت به شما دست می دهد!
اگر یک پروژه چاپ و تکثیر به شما واگذار شد و به انجام فوری آن نیاز داشتید، می توانید بر روی پرینتر لیزری لکسمارک مدل Lexmark MX826adxe حساب باز کنید. سرعت کپی و پرینت های متوالی این پرینتر سیاه و سفید در حالت یک رو برابر با 70 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 42 تا 44 برگ در دقیقه می باشد که کاملاً برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد مناسب است.
در حالت کلی پرینتر لیزری چند کاره لکسمارک MX826adxe قادر به انجام 350 هزار پرینت در ماه است و یکی از پرینترهای قدرتمند موجود در بازار محسوب می شود. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 5000 تا 100 هزار پرینت در طول ماه استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در این زمینه مقاله «چگونه عمر پرینتر خود را افزایش دهیم؟» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826adxe

علاوه بر سرعت بالا، چاپگر لیزری لکسمارک MX826adxe از کیفیت چاپ بسیار مطلوبی هم بهره می برد و دارای میزان رزولوشن حداکثر 1200*1200 dpi است. از این جهت می توان از میزان خوانایی، وضوح، شفافیت و کیفیت بالای تصاویر و متون چاپ شده با آن اطمینان کامل داشت. لازم به ذکر است که امکان تنظیم میزان رزولوشن بر روی مقادیر پایین تر به منظور دستیابی به سرعت بالاتر نیز برای شما وجود دارد.
بر روی بدنه پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826adxe سه پورت USB 2.0 نسخه A (دو پورت در پشت بدنه و یک پورت در جلو)، یک پورت USB 2.0 نسخه B و درگاه کارت حافظه تعبیه شده است. از این پورت ها برای اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل می توان بهره برد. همچنین امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه به این دستگاه و پرینت فایل های موجود بر روی آنها وجود دارد. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود.
اگر قصد استفاده از پرینتر لیزری لکسمارک مدل MX826adxe به صورت گروهی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف را دارید، این امکان برای شما مهیا است. چرا که این پرینتر از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند و به راحتی می توان از آن در قالب شبکه بهره برد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826adxe

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826adxe

گنجایش بالای کاغذ یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe است که شما را از متوقف کردن گاه و بیگاه کار و قرار دادن کاغذ در دستگاه بی نیاز می کند. این پرینتر دارای یک سینی بزرگ 2100 برگی، یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و گنجایش کلی 2750 برگ را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که در چاپگر چند کاره لکسمارک MX826adxe امکان استفاده از سینی های اختیاری وجود ندارد.
نوع کاغذ ورودی به چاپگر چهار کاره لکسمارک MX826adxe شامل کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذهای شفاف و پشت چسب دار، کارت پستال و پاکت نامه می شود که متناسب با نیاز خود می توانید از آنها بهره ببرید.
در رابطه با تونر کارتریج پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک MX826adxe نیز باید به این نکته اشاره کنیم که در این پرینتر از یک تونر کارتریج لکسمارک Lexmark با ظرفیت 11000 برگ استفاده شده است. در صورت نیاز به تعویض این تونر، می توانید از تونر کارتریج های مدل های 58D1000، 58D1H00، 58D1X00 و 58D1U00 استفاده کنید که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب برابر با 7500 برگ، 15000 برگ، 35000 برگ . 55000 برگ می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826adxe

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe

همان طور که اشاره شد پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark MX826adxe یک پرینتر لیزری چهار کاره است و یکی از قابلیت های آن تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد می باشد. اسکنر تعبیه شده در چاپگر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX826adxe از نوع تخت بوده و به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 200 برگ مجهز است و تهیه اسکن از اسناد کاغذی، کتاب، کارت های شناسایی و... را برای شما امکان پذیر می کند. نکته قابل ذکر در رابطه با این اسکنر سرعت بالای آن است که برابر با 72 اسکن در دقیقه در حالت یک رو و 144 اسکن در دقیقه در حالت دو رو می باشد. از جمله امکانات اسکنر موجود در پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک MX826adxe می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف مانند XPS، PDF، TIFF، JPEG، PDF رمزگذاری شده و PDF قابل جستجو و همچنین ارسال اتوماتیک آنها به ایمیل، سرور FTP، فولدر موجود در شبکه و فلش مموری اشاره کرد. بنابراین شما با تهیه پرینتر لکسمارک  Lexmark MX826adxe از قابلیت ها و امکانات یک اسکنر رومیزی به طور کامل بهره مند خواهید شد.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe

پرینتر همه کاره لیزری لکسمارک MX826adxe برای ارسال و دریافت فکس نیز قابل استفاده می باشد. مودم فکس تعبیه شده در این دستگاه امکان ارسال فکس با سرعت کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ را به شما می دهد.
در صورتی که قصد خرید پرینتر لیزری را دارید می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری لکسمارک مدل MX826adxe به سایت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات مورد نظر خود را در قسمت نظرات سایت ثبت کنید تا کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826adxe

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر