۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch

نمایشگر تاچ 65 اینچ سی تاچ
رزولوشن: 2160*3840
ابعاد برد: 65 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد
کنتراست: 12000:1

معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ سی تاچ

مانیتور لمسی وسیله ای است که کاربرد اصلی آن در محیط های آموزشی می باشد و برای استفاده در کلاس های درس و همچنین جلسات اداری و سازمانی عرضه شده است. مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch به عنوان نسل جدید تجهیزات آموزشی محسوب می شود و در واقع جایگزینی برای برد هوشمند و تخته وایت برد و ویدئو پروژکتور به شمار می آید.
مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch یکی از با کیفیت ترین مانیتورهای لمسی موجود در بازار است که به سیستم عامل اندروید 6.0 مجهز می باشد. این دستگاه دارای طول عمری برابر با 50 هزار ساعت می باشد و برای ماه ها و سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
یکی از قابلیت های جالبی که نمایشگر لمسی 65 اینچ سی تاچ در اختیار شما می گذارد، امکان راه اندازی سیستم رأی گیری یا Voting است که یک محیط تعاملی واقعی را در کلاس شما ایجاد می کند. با استفاده از این ویژگی هر یک از دانشجویان قادر به ارسال نظر خود بر روی پنل لمسی و به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران خواهد بود. این سیستم که از پیشرفته ترین سیستم های رأی گیری موجود در مانیتورهای لمسی به شمار می آید، امکان ارائه مطالب آموزشی به شکلی جذاب، مفید و تأثیرگذار را برای شما ایجاد می کند.
معرفی مانیتور تاچ 65 اینچ سی تاچ

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ سی تاچ

مانیتور لمسی سی تاچ 65 اینچی دارای پنل LED است و از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسلی برخوردار می باشد. بنابراین می توانید با استفاده از این مانیتور لمسی از تصاویری با کیفیت فوق العاده 4K بهره مند شوید. میزان روشنایی و نسبت کنتراست عالی این مانیتور باعث شده تا بتوانید از مانیتور تاچ اسکرین سی تاچ 65 اینچ در کلاس های تقریباً پرنور بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کنید.
سرعت پاسخگویی مانیتور تاچ 65 اینچ Seetouch در نمایش تصاویر برابر با 4 میلی ثانیه است و در هنگام نمایش با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن یا کندی عوض شدن تصاویر مواجه نخواهید شد. بر روی بدنه نمایشگر لمسی سی تاچ 65 اینچ پورت های متعددی شامل USB 2.0، USB 3.0، HDMI، VGA، سریال و LAN تعبیه شده و به راحتی می توان آن را به دستگاه های دیگر متصل کرد. 
ضمن اینکه امکان اتصال گوشی موبایل و تبلت به صورت وایرلس از طریق نرم افزار کانکت به مانیتور 65 اینچ سی تاچ و نمایش فایل ها و ویدئوهای آموزشی در آنها در ابعاد بزرگ بر روی مانیتور و حاشیه نویسی بر روی تصاویر وجود دارد. در این حالت می توانید از گوشی خود در نقش یک ویدئو پروژکتور بهره ببرید و دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، تخته وایت برد و نصب آنها و تنظیم تصویر نخواهید داشت. از جمله مزایای این استفاده از این نرم افزار می توان به قابلیت گرفتن عکس با دوربین گوشی و نمایش آنها بر روی مانیتور لمسی به صورت وایرلس در همان لحظه اشاره کرد.
قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 65 اینچ سی تاچ

مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch

از جمله ویژگی های مانیتور تاچ 65 اینچ می توان به سازگاری آن با نرم افزار Note اشاره کرد. این نرم افزار برای تولید و ارائه محتوا در کلاس های نوین امروزی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قالب ها و ابزارهای مختلف برای ارائه درس های متفاوت مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و... می باشد. از دیگر ویژگی های نرم افزار Note باید به قابلیت تشخیص دست خط و اشکال هندسی، امکان وارد کردن ویدئوها و تصاویر آموزشی به محیط نرم افزار، مجهز بودن به زوم و پا کن لمسی و گرفتن خروجی از درس های تدریس شده در قالب پاورپوینت یا ورد اشاره کرد.
زاویه دید مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch برابر با 178 درجه است و مخاطبان در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشند قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی آن خواهند بود. این ویژگی به خصوص در کلاس های دارای فضای محدود کارایی بالایی دارد.
مانیتور 65 اینچ تاچ اسکرین با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید سازگار است و از تکنولوژی اینفرارد برای تشخیص نقاط لمس شده بر روی آن بهره می برد. این مانیتور از سرعت و دقت بالایی در هنگام لمس آن برخوردار است و امکان کار با آن از طریق انگشت، قلم و هر شیء کدر دیگری به صورت لمسی وجود دارد.
 صفحه نمایش لمسی 65 اینچ سی تاچ قابلیت تشخیص 10 لمس به صورت هم زمان را دارد و از سرعت پاسخدهی بسیار مطلوبی بهره می برد که برای مصارف آموزشی بسیار مناسب به نظر می رسد. باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون تاچ اسکرین سی تاچ Seetouch به ماژول PC نیز مجهز است که امکان استفاده از آن را به صورت یک کامپیوتر بدون کیس فراهم می آورد. البته شما می توانید در صورت عدم نیاز به این ماژول آن را از دستگاه جدا نمایید.
شما می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور لمسی سی تاچ 65 و انواع مانیتور صنعتی لمسی را کسب نمایید.
مانیتور لمسی 65 اینچی سی تاچ Seetouch

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر