۱۳۹۸ آبان ۱, چهارشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B

ماشین حساب کاسیو DS-2B
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2B

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B از نهایت سرعت و دقت در انجام محاسبات خود بهره مند شوید! این ماشین حساب که یکی از انواع ماشین حساب رومیزی تولید برند معتبر کاسیو است، تمام نیازهای شما در انجام محاسبات مالی و فروشگاهی را برآورده می سازد و می توان آن را بهترین ماشین حساب رومیزی در این طیف قیمت دانست.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2B
ماشین حساب فروشگاهی کاسیو Casio DS-2B از نوع 12 رقمی است و از صفحه نمایشی بزرگ و روشن بهره می برد. از جمله امکاناتی که این ماشین حساب کاسیو در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، ذخیره سازی ارقام و محاسبات در حافظه، محاسبه درصد، جذرگیری از اعداد، محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس، میزان مالیات، میزان تخفیف، حاشیه سود و محاسبه قیمت با اعمال خودکار مالیات اشاره کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-2B
علاوه بر موارد ذکر شده این ماشین حساب فروشگاهی به قابلیت تعیین تعداد ارقام اعشاری توسط کاربر و گرد کردن اعداد نیز مجهز است که برای این منظور باید از سوئیچ های تعبیه شده در قسمت پایینی صفحه نمایش بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B

سطح جلویی بدنه ماشین حساب ضد ضربه کاسیو DS-2B با روکشی فلزی پوشانده شده که این امر باعث مقاومت بالای دستگاه در برابر صدمات احتمالی مانند سقوط از ارتفاع، خراشیدگی یا وارد آمدن فشار و ضربه شده است. همچنین دکمه های این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio به صورت ارگونومیک طراحی شده اند و از فاصله مناسبی از یکدیگر برخوردارند. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری ارقام را وارد کرده و محاسبات خود را با درصد خطای پایین تری انجام دهید.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B
این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio از باتری های قرصی (LR44) و پنل نوری برای تأمین انرژی بهره می برد. به این صورت که در صورت کافی بودن نور محیط، انرژی مورد نیاز آن از پنل نوری و در محیط های کم نور انرژی آن از باتری تأمین می شود. همچنین در صورتی که برای مدتی ماشین حساب ساده کاسیو DS-2B در حالت روشن بدون استفاده باقی بماند، به طور اتوماتیک خاموش می شود. تمام این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند تا این ماشین حساب مصرف باتری بسیار پایینی داشته باشد و تا مدت ها خیالتان بابت تعویض باتری آن راحت باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B

ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو مدل Casio DS-2B در ابعاد 189.5 * 140 * 40 میلی متر و وزن 287 گرم ارائه شده و برای مصارف سنگین در فروشگاه ها و محیط های تجاری گزینه قابل اعتنایی به شمار می آید.
برای دریافت قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B می توانید با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورتی که در رابطه با ماشین حساب های کاسیو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق ثبت سؤالات خود در قسمت «نظرات» همین صفحه با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-2B

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر