۱۳۹۸ آبان ۸, چهارشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

ماشین حساب کاسیو SL-300NC
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC

برای بسیاری از ما پیش آمده که در انجام کارهای روزمره خود به انجام محاسبات ریاضی به ماشین حساب نیاز پیدا کرده ایم. در واقع ماشین حساب یکی از وسایل پرکاربرد در کسب و کار بسیاری از ما به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، می تواند باعث ایجاد وقفه یا کند پیش رفتن کارها شود. ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC یکی از ماشین حساب های اقتصادی و با کیفیت است که به خوبی نیازهای شما را در انجام محاسبات معمولی برآورده می سازد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC
ارائه در رنگ بندی متفاوت و جذاب یکی از ویژگی های ماشین حساب ساده کاسیو SL-300NC است که باعث شده تا استفاده از آن جلوه ای زیبا و شاداب به میز محل کار شما ببخشد. این ماشین حساب جیبی در ابعاد 118.5 * 70 * 8 میلی متر عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC
از ماشین حساب فروشگاهی کاسیو SL-300NC می توان برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، گرفتن جذر اعداد، محاسبه درصد و ذخیره سازی ارقام در حافظه استفاده کرد. علاوه بر این ماشین حساب ساده کاسیو SL-300NC به دکمه های TAX+ و TAX- مجهز می باشد که امکان محاسبه مالیات و تخفیف را به شما می دهد. بنابراین این ماشین حساب در مغازه ها و فروشگاه های کوچک نیز قابل استفاده می باشد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC
از دیگر امکاناتی که ماشین حساب کاسیو مدل Casio SL-300NC در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان محاسبه دقیق زمان و کار با ساعت، دقیقه و ثانیه اشاره کرد. برای این منظور از دکمه H/M/S می توانید استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

این ماشین حساب جیبی کاسیو بیشتر برای کار با اعداد نه چندان بزرگ و محاسبات سبک طراحی شده و صفحه نمایش آن از نوع 8 رقمی است. این صفحه نمایش از میزان روشنایی بسیار مطلوبی بهره می برد و اعداد را در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط به شکلی کاملاً واضح به نمایش در می آورد.
ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC
منبع تغذیه ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC هم باتری و هم نور محیط است و به همین دلیل مصرف باتری آن بسیار کم می باشد. با توجه به این ویژگی انرژی مورد نیاز دستگاه در طول روز و محیط های روشن از نور محیط تأمین می شود و به این ترتیب در مصرف باتری صرفه جویی می شود.
ماشین حساب ساده کوچک کاسیو SL-300NC از کلیدهای پلاستیکی نرم و مقاومی برخوردار است و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود. بنابراین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب کاسیو مدل SL-300NC را کسب نمایید.
ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

ماشین حساب کاسیو Casio MH-14

ماشین حساب کاسیو MH-14
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MH-14

اگر به یک ماشین حساب رومیزی دارای صفحه نمایش بزرگ برای استفاده در کسب و کار خود احتیاج دارید، ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio MH-14 را توصیه می کنیم. این ماشین حساب به یک صفحه نمایش بزرگ 14 رقمی مجهز است و کاملا برای استفاده در مغازه، فروشگاه، اداره و مصارف شخصی مناسب می باشد.
این ماشین حساب کاسیو برای کسانی طراحی شده که به محاسبات پیشرفته مهندسی و علمی نیازی ندارند و یک ماشین حساب ساده نیز کار آنها را راه می اندازد. این ماشین حساب انجام محاسبات ساده ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و گرفتن جذر از اعداد را برای شما امکان پذیر می کند.
از جمله امکانات ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MH-14 می توان به مجهز بودن آن به دکمه های کاربردی مخصوص کار با حافظه (M+، M-، MR و MC) است که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را سریع تر به پیش ببرید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MH-14
منبع تغذیه ماشین حساب رومیزی کاسیو MH-14 باتری قرصی (LR44) است. اما این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد و به این ترتیب نیازی به تعویض گاه و بیگاه باتری آن پیدا نمی کنید. از جمله ویژگی های ماشین حساب کاسیو MH-14 در این زمینه می توان به مجهز بودن آن به پنل خورشیدی اشاره کنیم که باعث می شود تا در طول روز و محیط های روشن انرژی دستگاه از نور محیط تأمین شود. همچنین اگر برای مدتی از این ماشین حساب استفاده نکنید، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و به این صورت در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

ماشين حساب کاسیو Casio MH-14

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio MH-14 از بالاترین کیفیت ساخت بهره مند شوید! از آنجا که این ماشین حساب یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید، احتمال رخ دادن اتفاقاتی مانند سقوط از روی میز، وارد آمدن ضربه های ناگهانی یا خراشیدگی برای آن وجود دارد. اما با توجه به بدنه و دکمه های با کیفیت آن، می توانید از مقاومت بالای این دستگاه در برابر این آسیب ها اطمینان کامل داشته باشید.
دکمه های ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل Casio MH-14 دارای ابعاد بزرگی هستند و در هنگام کار با آنها کمتر دچار اشتباه خواهید شد. بنابراین اگر به وارد کردن سریع ارقام به ماشین حساب عادت دارید، این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio برای شما کاملا مناسب است و می توانید با کمترین میزان خطا محاسبات روزمره خود را با آن انجام دهید.
ماشين حساب کاسیو Casio MH-14
در جمع بندی معرفی ماشین حساب ساده کاسیو MH-14 باید به این نکته اشاره کنیم که این ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه، اداره و منزل شما یک گزینه ایده آل به شمار می آید و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات عادی را برطرف می کند.
شما می توانید برای خرید ماشین حساب و دریافت قیمت ماشین حساب ساده کاسیو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین سؤالات خود در رابطه با ماشین حساب Casio MH-14 را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما به آن ها رسیدگی کنند.
ماشين حساب کاسیو Casio MH-14

ماشین حساب کاسیو Casio fx-82EX

ماشین حساب کاسیو fx-82EX
تعداد ارقام: 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-82EX

ماشین حساب کاسیو Casio fx-82EX از جمله انواع ماشین حساب رومیزی می باشد که برای مصارف علمی و مهندسی طراحی شده است. این ماشین حساب با قابلیت نمایش فرمول ها و توابع ریاضی همانند کتاب های درسی، یکی از تجهیزات مهم در راستای یادگیری بهتر مطالب توسط دانش آموزان و دانشجویان به شمار می آید.
اگر قصد خرید ماشین حساب مهندسی رومیزی را دارید و در عین حال قصد پرداخت هزینه سنگین برای این منظور را ندارید، ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-82EX مناسب شما خواهد بود و می توانید با پرداخت هزینه معقول از قابلیت های آن بهره مند شوید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-82EX
از جمله امکاناتی که ماشین حساب حرفه ای کاسیو fx-82EX در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات ریاضی، مثلثاتی، آماری، کسری، جایگشت و ترکیبیات، کار با اعداد نمایی، محاسبه لگاریتم، جذر، ریشه n ام اعداد، درصد، فاکتوریل و ایجاد جدول اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب کاسیو دارای 274 تابع از پیش تعریف شده است که باعث سریع تر انجام شدن محاسبات شما می شود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-82EX
از آنجا که ابعاد این ماشین حساب کاسیو برابر با 165*80*10 میلی متر و وزن آن 134 گرم می باشد، می توان از این دستگاه علاوه بر استفاده رومیزی، به صورت قابل حمل نیز بهره برد و آن را به آسانی با خود به کلاس های درس یا کتابخانه برد.

ماشين حساب کاسیو Casio fx-82EX

صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو Casio fx-82EX از نوع دو خطی است. به این صورت که در خط اول توابع، فرمول ها و ارقام وارد شده و در خط دوم نتیجه نهایی محاسبه به نمایش در می آید. به طور کلی امکان نمایش 10 رقم اصلی و دو رقم نمایی بر روی این صفحه نمایش وجود دارد که برای استفاده های آموزشی و محاسبات درسی مناسب به نظر می رسد.
انرژی مورد نیاز ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل Casio fx-82EX از باتری قلمی تأمین می شود. این ماشین حساب مهندسی رومیزی به منظور صرفه جویی در میزان مصرف باتری به قابلیت خاموش شدن خودکار مجهز شده و در صورت بدون استفاده ماندن به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
ماشين حساب کاسیو Casio fx-82EX
کیفیت ساخت مطلوب یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو fx-82EX می باشد که باعث طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی شده است. همچنین این ماشین حساب پیشرفته مهندسی به درپوش کشویی نیز مجهز است که از آن در مقابل گرد و غبار، ضربه یا خراشیدگی محافظت می کند.
برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی کاسیو و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio fx-82EX، می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
ماشين حساب کاسیو Casio fx-82EX

ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B

ماشین حساب کاسیو DS-3B
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-3B

اکثر کسانی که در محیط های فروشگاهی، انبارها و مغازه ها کار می کنند برای پیش بردن کسب و کار خود به ماشین حساب احتیاج دارند. اگر بخواهیم در رابطه با بهترین ماشین حساب رومیزی موجود در بازار صحبت کنیم، حتماً باید ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B را مدنظر داشته باشیم. این ماشین حساب به خوبی از پس وظایف سنگین مالی و فروشگاهی برمی آید و می توان بر روی آن در کارهای روزمره حساب کرد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DS-3B
صفحه نمایش بزرگ و 14 رقمی یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio DS-3B است که امکان کار با اعداد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. این صفحه نمایش از قابلیت هایی مانند نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده با استفاده از جدا کننده سه تایی برخوردار بوده و از میزان روشنایی مطلوبی بهره می برد.
در رابطه با امکاناتی که این ماشین حساب کاسیو در اختیار شما می گذارد باید به انجام محاسبات ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، گرفتن جذر اعداد، ذخیره سازی ارقام در حافظه و محاسبات مالی مانند قیمت خرید یا فروش اجناس، میزان مالیات، میزان تخفیف، حاشیه سود و محاسبه قیمت با اعمال اتوماتیک مالیات با استفاده از دکمه های TAX+ و TAX- اشاره کرد.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B

ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B در ابعاد 189.5 * 140 * 40 میلی متر و وزن 287 گرم در بازار موجود است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قسمت جلویی بدنه این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی با یک روکش فلزی محافظت شده و مقاومت بالایی به دستگاه در برابر آسیب های احتمالی بخشیده است.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم طراحی نرم و راحت دکمه های ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو DS-3B است که باعث سریع تر پیش رفتن وارد کردن ارقام و محاسبات می شود. این دکمه ها فاصله بسیار مناسبی با یکدیگر دارند و در هنگام کار با آنها کمتر مرتکب اشتباه خواهید شد. همچنین دکمه های این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio دارای روکش بوده و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B
در این ماشین حساب فروشگاهی باید از باتری های قرصی شکل (LR44) استفاده کنید. همچنین این ماشین حساب به پنل نوری نیز مجهز است و در محیط های روشن انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. این ویژگی باعث مصرف بسیار کم باتری و طول عمر بالای آن می شود. ضمن اینکه اگر برای مدتی از ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-3B استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده و از هدر رفتن باتری جلوگیری می کند.
جهت دریافت قیمت انواع ماشین حساب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کاسیو DS-3B با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
ماشین حساب کاسیو Casio DS-3B

گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6
رنگ : مشکی، خاکستری، قرمز، آبی
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده:  چهار هسته ای Cortex A-53 1.4GHz​
سایز صفحه نمایش: 6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6

بازار گوشی های میان رده همیشه داغ بوده و کسانی که قصد صرف هزینه سنگین برای خرید گوشی را ندارند اما به دنبال گوشی هایی با کیفیت هستند، همواره آن را رصد می کنند! شرکت سامسونگ یکی از برندهای همیشه فعال در این بازار است و گوشی های اقتصادی و باکیفیت متنوعی را به آن عرضه کرده است. گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 یکی از همین گوشی های سامسونگ می باشد که در سال 2018 از آن رونمایی شده است. صفحه نمایش بزرگ، دوربین دوگانه و قدرت پردازشی مناسب بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای گوشی +Samsung Galaxy J6 در بازار شده است.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل +Samsung Galaxy J6

گوشی سامسونگ +Galaxy J6 در ابعاد 161.4*76.9*7.9 میلی متر و وزن 178 گرم ارائه شده و بیشتر برای کسانی که به گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند، مناسب است. صفحه نمایش این موبایل حدود 73.6 درصد از سطح قسمت جلویی گوشی را پوشانده و میزان حاشیه ها به خصوص در کناره های آن بسیار کم است. این نوع طراحی برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب بوده و باعث می شود تا بتوانید به طور کامل بر روی صفحه نمایش متمرکز شوید.
قسمت پشتی گوشی نیز شامل دوربین های دوگانه است که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته اند، چراغ فلش LED و آرم سامسونگ می باشد و از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد. بدنه گوشی موبایل سامسونگ +J6 دارای رنگ بندی متنوعی است و شما می توانید رنگ دلخواه خود را از میان رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز و آبی انتخاب نمایید.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل +Samsung Galaxy J6

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  +Galaxy J6

شاید بتوان دوربین های گوشی +Galaxy J6 را یکی از نقاط قوت آن دانست. همان طور که اشاره شد این گوشی سامسونگ به یک دوبین دوگانه با لنزهای 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی مجهز است و امکان ثبت تصاویر به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را به شما می دهد. سنسور اصلی دوربین گوشی گلکسی +J6 به قابلیت هایی مانند فوکوس اتوماتیک و عکاسی به صورت واید (عریض) مجهز است و اگر از طرفداران عکاسی با گوشی هستید، انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده می کند. ضمن اینکه سنسور 5 مگاپیکسلی آن وظیفه عمق دادن به تصاویر را بر عهده دارد و به طبیعی تر شدن و با کیفیت تر شدن عکس های شما کمک می کند.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  +Galaxy J6

دوربین سلفی موبایل سامسونگ +Galaxy J6 نیز دارای لنزی 8 مگاپیکسلی است و عملکرد مناسبی در ثبت عکس ها و فیلم های سلفی شما از خود نشان می دهد. این دوربین در محیط هایی با نور مناسب عکس هایی با کیفیت ثبت می کند، اما با افت نور محیط وضوح عکس های ثبت شده با آن نیز کم می شود. البته به طور کلی این دوربین عملکرد قابل قبولی به شما ارائه می دهد و اگر به ثبت عکس های سلفی و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی عادت دارید، از کیفیت آن راضی خواهید بود!
در گوشی +J6 سامسونگ از یک صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی استفاده شده که دارای رزولوشن 720*1480 پیکسل است. این صفحه نمایش برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب بوده و در انجام کارهای روزمره و کاربری های عادی می توان بر روی آن حساب باز کرد. اما اگر خواهان نمایش شفاف و درخشان عکس ها و ویدئوهای خود با بالاترین کیفیت هستید، بهتر است تا به سراغ گوشی های پرچمدار بروید!

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  +Galaxy J6

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل +Samsung Galaxy J6

بر روی گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت از سیستم عامل اندروید 8.1 (اوریو) استفاده شده که یکی از نسخه های جدید اندروید است. همچنین امکان ارتقای ورژن آن به اندروید 9.0 موسوم به پای (Pie) نیز وجود دارد و شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی معمولی، از امکانات جدیدترین نسخه اندروید بر روی آن بهره مند شوید!
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل +Samsung Galaxy J6
مجموعه سخت افزار به کار رفته در گوشی سامسونگ جی 6 پلاس برای انجام کارهای روزمره مانند گوش دادن به موسیقی، گشت زدن در فضای اینترنت، اجرای برنامه های عادی مانند آفیس، سر زدن به شبکه های اجتماعی و مکالمه و ارسال SMS بسیار مناسب است. بنابراین اگر چندان اهل انجام بازی های گرافیکی با گوشی نیستید و به اجرای برنامه های تخصصی و حرفه ای احتیاجی ندارید، گوشی موبایل سامسونگ مدل +Samsung Galaxy J6 کاملاً برای شما مناسب است.
برای کسانی که به دنبال اطلاعات دقیق تری در رابطه با سخت افزار گوشی گلکسی J6 پلاس هستند، باید بگوییم که در این گوشی موبایل از تراشه میان رده و 28 نانومتری اسنپ دراگون 425 استفاده شده است. این تراشه به پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز (از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی آدرنو 308 مجهز می باشد و عملکرد نرم و روانی در کار با سیستم عامل اندروید و کاربری های عادی از گوشی از خود نشان می دهد.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل +Samsung Galaxy J6

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6

گلکسی J6 پلاس سامسونگ در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 گیگابایت (با 3 گیگابایت رم) و 64 گیگابایت (با 4 گیگابایت رم) ارائه شده است. اگر این میزان فضا برای ذخیره فایل های شما کافی نبود، می توانید از کارت حافظه جانبی microSD با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت در گوشی خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در همین رابطه به مقاله «جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی» سر بزنید.
موبایل سامسونگ +Galaxy J6 در دو مدل تک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و استفاده از سیمکارت هایی در اندازه نانو در آن امکان پذیر است. نکته قابل ذکر در این باره این است که برای کارت حافظه در این گوشی موبایل اندروید شیار اختصاصی در نظر گرفته شده و برخلاف بسیاری از گوشی های میان رده، شما می توانید از دو سیمکارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در گوشی خود بهره ببرید.
قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6

گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

باتری به کار رفته در گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت از سری باتری های لیتیوم یونی است و 3300 میلی آمپر ظرفیت دارد. میزان شارژدهی این باتری برای فعالیت های روزمره شما کافی است و نیازی به شارژ چند باره آن در طول روز نخواهید داشت.
مجهز بودن به حسگر اثر انگشت (موجود بر روی کناره بدنه)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، رادیو، NFC (در برخی مدل ها)، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، امکان هات اسپات و ورودی 3.5 میلی متری صدا با قابلیت پشتیبانی از صدای Dolby Atoms از دیگر امکانات گوشی موبایل سامسونگ +Galaxy J6 هستند.
گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت گوشی موبایل و همچنین نحوه خرید گوشی سامسونگ galaxy J6 plus را کسب نمایید. همچنین اگر در انتخاب گوشی مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، مقاله «راهنمای خرید گوشی موبایل» را مطالعه کنید یا سؤالات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.
گوشی موبایل سامسونگ +Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

موبایل سامسونگ Galaxy J6
رنگ : مشکی، آبی، طلایی
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Octa core Cortex-A53  ​
سایز صفحه نمایش: 5.6 اینچ

معرفی موبایل سامسونگ Galaxy J6

بازار گوشی های میان رده همیشه داغ بوده و شرکت های مختلف سعی دارند تا با ارائه گوشی های ارزان تر نسبت به گوشی های پرچمدار خود، کاربران معمولی را نیز راضی نگه دارند. کمپانی بزرگ سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی جهان همواره حضوری فعال در این بازار داشته و گوشی های میان رده و اقتصادی آن نیز از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردارند.
معرفی موبایل سامسونگ Galaxy J6
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 یکی از همین گوشی های میان رده می باشد که در سال 2018 روانه بازار شد و خیلی زود توانست با قیمت ارزان و قابلیت های خود طرفداران زیادی پیدا کند. این گوشی موبایل برای کاربران معمولی و کسانی که به دنبال یک گوشی با کیفیت برای انجام کارهای روزانه خود هستند، گزینه ایده آلی محسوب می شود. برای آشنایی با مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy J6 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J6 

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ظاهری گوشی Samsung Galaxy J6 را صفحه نمایش نسبتاً بزرگ و حذف دکمه Home از پنل جلویی آن دانست که باعث کم شدن میزان حاشیه ها در اطراف آن شده است. این صفحه نمایش حدود 76.5 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و تمرکز شما را به طور کامل به محتوای درحال نمایش جلب می کند.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J6
موبایل سامسونگ Galaxy J6 در ابعاد 149.3*70.2*8.2 میلی متر و وزن 154 گرم ارائه شده و به آسانی در دست قرار می گیرد. البته ضخامت نسبتاً زیاد این موبایل شاید برای علاقه مندان به گوشی های باریک و ظریف چندان جالب به نظر نرسد.
بدنه گوشی گلکسی J6 از پلاستیک و به صورت یکپارچه ساخته شده و مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش و ضربه دارد. این گوشی موبایل در رنگ های مشکی، آبی و طلایی ارائه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J6

به طور کلی از یک گوشی اقتصادی و میان رده نباید انتظار صفحه نمایشی با کیفیت و درخشان را داشت. گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 نیز از این قاعده مستثنی نیست و صفحه نمایش آن برای انجام فعالیت های روزمره و کاربری های عادی مناسب است. این صفحه نمایش 5.6 اینچی دارای رزولوشن HD است و در محیط هایی با نور معمولی کارایی بالایی دارد. اما در فضاهای باز و زیر نور خورشید ممکن است از وضوح نمایش آن کاسته شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J6

می توان دوربین این گوشی موبایل اندروید را یکی از نقاط قوت آن دانست که به شما امکان ثبت عکس های با کیفیت را می دهد. دوربین این گوشی موبایل دارای لنزی 13 مگاپیکسلی از نوع واید است که مجهز به فلش LED بوده و از قابلیت های ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. این دوربین تمام انتظارات شما در عکاسی آماتور را برآورده می سازد اما نباید از آن انتظار ثبت عکس های حرفه ای و دارای جزئیات فراوان را داشته باشید.
گوشی گلکسی جی 6 به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز مجهز است که انتظارات علاقه مندان به ثبت عکس های سلفی و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی را برآورده می سازد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J6

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J6 

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy J6 برای استفاده های روزمره و معمولی طراحی شده است. به همین دلیل از سخت افزار چندان قدرتمندی در آن بهره برده نشده و به عنوان مثال اجرای برنامه های تخصصی و بازی های گرافیکی روز با آن امکان پذیر نیست. در عوض این گوشی در انجام کارهای عادی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، گشت زدن در فضای اینترنت و اجرای برنامه هایی مانند آفیس عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J6
با نگاه دقیق تر به مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ J6 باید بگوییم که در این گوشی از تراشه اگزینوس 7870 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.6 GHz از نوع Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T830 مجهز بوده و عملکرد مناسبی از خود در کار با سیستم عامل گوشی (اندروید 8.0 موسوم به اوریو) نشان می دهد.
نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی گوشی J6 سامسونگ است. در صورت نیاز به میزان حافظه بیشتر برای ذخیره سازی فایل های خود می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی استفاده نمایید.

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy J6

باتری به کار رفته در گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. میزان شارژدهی این باتری برای 21 ساعت مکالمه و 76 ساعت پخش موسیقی به طور مداوم کفایت می کند و شما را از شارژ چند باره باتری در طول روز بی نیاز می کند.
قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy J6
از دیگر امکانات موبایل گلکسی جی 6 می توان به مجهز بودن آن به ورودی 3.5 میلی متری صدا، وای فای، بلوتوث نسخه 4.2، GPS، رادیو، حسگر اثر انگشت، شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کرد که در فعالیت های روزمره می توانید بر روی استفاده از آنها حساب باز کنید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت از نوع دو سیمکارته است و امکان استفاده از دو سیمکارت در سایز نانو در آن وجود دارد. توجه داشته باشید که مکان قرارگیری این سیمکارت ها با کارت حافظه متفاوت بوده و شما می توانید برخلاف بسیاری از گوشی های میان رده دیگر، از دو سیمکارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در این گوشی بهره ببرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

در جمع بندی معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل J6 باید گفت که این گوشی برای کسانی عرضه شده که قصد صرف هزینه سنگین برای خرید گوشی هوشمند را ندارند و در عین حال به دنبال یک گوشی خوش ساخت و با کیفیت هستند.
چنانچه قصد خرید گوشی موبایل مقرون به صرفه و کاربردی دارید و نیاز به راهنمای خرید گوشی موبایل را دارید، می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید همچنین جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با دریافت قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود در رابطه با این گوشی را در قسمت کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J6 با ظرفیت 32 گیگابایت

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

دیتا پروژکتور اپتما UHL55
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: 2160*3840
شدت روشنایی: 15000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 250000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55

با دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 اوج هیجان و لذت را در خانه خود تجربه کنید! این ویدئو پروژکتور لذت تماشای فیلم های مورد علاقه و بازی های محبوب شما را از طریق نمایش آنها بر روی پرده نمایش در ابعاد بزرگ دو چندان می کند و به شما این امکان را می دهد تا از تصاویری باکیفیتِ 4K بهره مند شوید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55
ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 برای کسانی عرضه شده که به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندند و به دنبال این هستند تا در محیطی مدرن و هوشمند زندگی کنند. این ویدئو پروژکتور با سرویس های Amazon Alexa و دستیار صوتی گوگل کاملاً سازگار است و شما می توانید به صورت صوتی فرمان روشن یا خاموش شدن آن، کم یا زیاد کردن صدا، عوض کردن ترک در حال پخش و... را صادر نمایید. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور خانگی دارید، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 با ما در ادامه متن همراه باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55

دیتا ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHL55 با تمام دستگاه های پخش 4K سازگار است و تصاویری با وضوح و کیفیتی عالی را برای شما به نمایش می گذارد. همچنین این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد و به شما اجازه می دهد تا آن را به جدیدترین نسل کنسول های بازی متصل کرده و بازی های گرافیکی روز را به صورت سه بعدی بر روی پرده نمایش تجربه کنید!
می توان گفت که دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 از تمام فناوری های لازم برای نمایش با کیفیت فیلم های سینمایی و بازی ها برخوردار است. از میان این فناوری ها می توانیم به UltraDatail اشاره کنیم که باعث نمایش کوچکترین جزئیات تصویر به شکلی کاملاً واضح و شفاف خواهد شد. پس اگر از علاقه مندان به سینما هستید، می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور خود را در قاب جادویی سینما و فیلم های مورد علاقه تان غرق کنید!

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55

 ویدیو پروژکتور سه بعدی اپتما UHL55 به فناوری PureMotion نیز مجهز است. این فناوری باعث حذف نویزها و لرزش های احتمالی می شود و از مات شدن تصویر در هنگام جابجایی ها و تعویض تصاویر جلوگیری می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فیلم های اکشن و انجام بازی های دارای تحرک زیاد کارایی بالایی پیدا می کند و تصاویری کاملاً با کیفیت و شارپ را به شما ارائه می دهد.
توانایی در نمایش رنگ ها به شکلی کاملاً طبیعی و زنده یکی دیگر از ویژگی های سینمای خانگی اپتما مدل Optoma UHL55 است. این دیتا پروژکتور که از فناوری PureColor بهره می برد، طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد و تصاویری با رنگ های شفاف و درخشان را به ارمغان می آورد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55
شدت روشنایی دیتا ویدیو پروژکتور اپتوما مدل UHL55 برابر با 1500 لومن است و پیشنهاد می کنیم که برای دستیابی به بالاترین کیفیت تصویر، ابتدا چراغ های اتاق خود را خاموش کرده و با شبیه سازی سالن سینما در اتاق خود، از تماشای فیلم های سینمایی لذت ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 در ابعاد 218.4 * 134.6 * 218.4 و وزن 3.9 کیلوگرم ارائه شده و از قابلیت حمل و جابجایی نسبتاً آسانی بهره می برد.
از لحاظ پورت های ارتباطی دیتا ویدیو پروژکتور اپتما UHL55 در وضعیت کاملاً مطلوبی قرار دارد و اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال را امکان پذیر می کند. این ویدئو پروژکتور اپتما از قابلیت تشخیص فایل های تصویری بر روی فلش مموری برخوردار می باشد و قادر است تا این فایل ها را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر نمایش دهد. این ویژگی برای مواقعی که امکان اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر وجود ندارد و با محدودیت فضا در اتاق خود مواجه هستید، کاربرد بالایی دارد. همچنین ویدئو دیتا پروژکتور اپتما UHL55 به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز بوده که برای انتقال صدا و پخش فایل های صوتی می توان از آن استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

برای نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش نیز با استفاده از ویدئو پروجکشن اپتما UHL55 کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دیتا پروژکتور از قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه برخوردار بوده و می توان آن را در فاصله 0.79 تا 5.3 متری نسبت به پرده نمایش قرار داد. بنابراین می توانید این ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 را به راحتی بر روی میز قرار داده و فیلم های محبوبتان را در ابعاد 30 تا 200 اینچ تماشا کنید.
شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپتما Optoma و همچنین خرید ویدئو پروژکتور اپتما مدل UHL55 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55