۱۳۹۸ تیر ۸, شنبه

ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278

ماوس با سیم تسکو TM 278
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 6 کلید

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس با سیم تسکو TM 278

ماوس با کیفیت یکی از ضروریات کار راحت با کامپیوتر است که همواره باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید.
طراحی و مشخصات ظاهری ماوس با سیم تسکو TM 278
ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278 با ابعاد 35*75*110 میلی متری و وزن 100 گرمی خود یکی از ماوس های سایز بزرگ موجود در بازار است که می تواند برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها انتخاب مناسبی باشد.
بدنه موس باسیم تسکو Tsco TM 278 با لایه ای از جنس پلاستیک ضد تعریق و ضد لغزش پوشانده شده و می توان با آن بدون احساس خستگی به مدت طولانی کار کرد.

امکانات موس باسیم Tsco TM 278

برای استفاده از ماوس تسکو 278 که از نوع ماوس های با سیم می باشد، تنها کافی است تا کابل ماوس را به پورت USB دستگاه مورد نظر خود وصل کنید. این موضوع سبب می شود تا از ماوس باسیم تسکو TM 278 بتوان به راحتی بر روی انواع مدل های لپ تاپ و کامپیوتر بهره برد.
همچنین با توجه به مجهز بودن این ماوس به حسگر اپتیکال، موس سیمی تسکو Tsco TM 278 بر روی اکثر سطوح با جنس های مختلف قابل استفاده است.
امکانات موس باسیم Tsco TM 278
یکی از ویژگی های موس باسیم Tsco TM 278، برخوردار بودن آن از 6 کلید با عمر ضربه‌پذیری 3 میلیون کلیک جهت انجام فعالیت های کامپیوتری است.
این ماوس علاوه بر کلیدهای معمول کلیک راست، کلیک چپ و اسکرول به سه کلید Backward، Forward و تنظیم DPI نیز مجهز است. از طریق کلید تنظیم DPI می توانید میزان دقت ماوس را بر روی یکی از دو حالت 800 یا 1200 نقطه بر اینچ تنظیم کنید و بنا به نیاز خود از ماوس استفاده کنید.

ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278

طراحی ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278 به صورت قرینه است، به این معنا که اگر شما راست دست باشید یا چپ دست، در هر دو صورت می توانید از این ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.
ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278
ماوس تسکو TM 278 از تمامی نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند و برای استفاده از آن، نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا درایور خاصی نیست.
برای اطلاع از قیمت و خرید ماوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
ماوس باسیم تسکو Tsco TM 278

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730

پرینتر اچ پی Pro 8730
قابلیت: پرینتر، اسکن و کپی 
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 24 برگ
 در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 20 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 2400*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8730

پرینتر اچ پی مدل HP OfficeJet Pro 8730 یکی از پرینترهای چهار کاره محصول شرکت HP است که در دسته پرینترهای جوهرافشان قرار دارد.
سرعت بالای چاپ، پشتیبانی از فناوری های اتصال بدون سیم، قابلیت استفاده در شبکه و کیفیت مطلوب چاپ رنگی از جمله ویژگی های این پرینتر به شما می آید.
چاپگر جوهر افشان HP Pro 8730 علاوه بر پرینت، امکان کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730 یکی از پرینترهای پرکاربرد موجود در بازار می باشد که برای استفاده در مشاغل با حجم کاری کم، ادارات کوچک و مصارف خانگی ارائه شده است.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8730

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی 8730 Pro

سرعت چاپ پرینتر اچ پی OfficeJet Pro 8730 به صورت سیاه و سفید و رنگی برابر با 36 برگ در دقیقه است و رزولوشن آن برابر با 1200*1200 dpi می باشد. البته با استفاده از کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP می توان رزولوشن این پرینتر را تا 2400*1200 dpi بهبود بخشید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر جوهرافشان Pro 8730 برای استفاده های اداری و شخصی کاملاً مناسب به نظر می رسد.
یکی از مهم ترین مشخصه های پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP Pro 8730 پشتیبانی آن با قابلیت اتصال بدون سیم و از راه دور است.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی 8730 Pro
این پرینتر جوهر افشان از تکنولوژی های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria پشتیبانی می کند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، دستور چاپ فایل موردنظر خود را صادر نمایید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا به عنوان مثال از دفتر کار با پرینتر خود در منزل کار کنید!
از دیگر روش های اتصال به پرینتر اچ پی Pro 8730 می توان به قابلیت اتصال از طریق کابل در شبکه یا اتصال با استفاده از پورت USB به آن اشاره کرد.
پرینتر چهار کاره اچ پی HP Pro 8730 با سرعت 19 تصویر در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 8 تصویر در دقیقه به صورت رنگی و با رزولوشن 1200 dpi از اسناد اسکن می گیرد. همچنین سرعت کپی آن برابر با 36 کپی در دقیقه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان اچ پی HP Pro 8730

4 کارتریج (یک مشکی و سه رنگی) در پرینتر اچ پی OfficeJet Pro 8730 به کار برده شده است. از کارتریج های مدل 955 با ظرفیت چاپ 1000 برگ به صورت سیاه و سفید و 700 برگ به صورت رنگی می توان در این پرینتر اچ پی HP استفاده کرد.
همچنین کارتریج های مدل 955XL با ظرفیت 2000 برگ سیاه و سفید و 1600 برگ رنگی در چاپگر HP OfficeJet Pro 8730 قابل استفاده هستند. در صورتیکه نیاز به کارتریجی با ظرفیت بالاتر دارید، می توانید از مدل 959X با ظرفیت 3000 برگ استفاده کنید (این کارتریج فقط در رنگ مشکی در این پرینتر قابل استفاده است).

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان اچ پی HP Pro 8730

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730

سینی کاغذ پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8730 ظرفیتی معادل با 250 برگ کاغذ دارد که می توان برای استفاده های در حجم بالاتر، از یک سینی 250 برگی دیگر نیز در آن استفاده کرد.
حداکثر کارکرد ماهانه پرینتر چند کاره اچ پی Pro 8730 برابر با 30000 برگ است که البته بهتر است از آن برای چاپ 250 تا 2000 برگ در ماه استفاده شود تا دستگاه دچار افت کیفیت چاپ نشود.
پرینتر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8730 به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ، درگاه USB در قسمت جلویی بدنه و صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی مجهز است.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730
چنان چه قصد دریافت قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730 را دارید می توانید به سایت ایده برتر به عنوان نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 با کارشناسان فروش در تماس باشید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8730

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نارنجی


گوشی موبایل اپل آیفون XR
رنگ :نارنجی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 2942 میلی‌ آمپر ساعت (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 6.1 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone XR

گوشی موبایل مدل iPhone XR (یا آیفون تن آر) در سپتامبر سال 2018 توسط کمپانی اپل به بازار عرضه شد.
از جمله ویژگی های این گوشی می توان به سخت افزار قدرتمند به کار رفته در آن و کیفیت ساخت مطلوب بدنه در کنار جذابیت های ظاهری اشاره کرد.
اپل گوشی آیفون XR را در دو نسخۀ 64 GB و 128 GB و در رنگ بندی متنوع ارائه کرده که در ادامه به بررسی رنگ نارنجی (مرجانی) نسخه 64 گیگابایتی آن می پردازیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR

در ساخت گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نارنجی ترکیبی از فلز و شیشه استفاده شده است. به این صورت که جنس بدنه در پشت و قسمت جلویی گوشی از شیشه است و یک قاب فلزی دور تا دور آن را احاطه کرده است.
رنگ نارنجی یکی از زیباترین رنگ های موجود در رنگ بندی ارائه شده توسط اپل برای گوشی آیفون تن آر محسوب می شود که در کنار قاب فلزی براق آن، جلوه ای بانشاط و جذاب به این موبایل بخشیده است.
بدنه این گوشی موبایل ios از مقاومت قابل قبولی در برابر فشار، ضربه و خراشیدگی برخوردار است. لازم به ذکر است که این موبایل با وزنی حدود 194 گرم، کمی به نسبت سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار سنگین تر است.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR​

گوشی موبایل iPhone XR به یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت های فلش چهارگانه LED، لرزشگیر و فوکوس اتوماتیک مجهز است.
این دوربین امکان تصویربرداری با کیفیت 4K و FHD را نیز به شما می دهد. دوربین سلفی گوشی آیفون ایکس آر نیز از سنسوری 7 مگاپیکسلی برخوردار است.
اما در رابطه با صفحه نمایش گوشی آیفون اپل تن آر باید گفت که این صفحه نمایش 6.1 اینچی، با رزولوشن 1792*828 پیکسلی خود، تراکم 326 پیکسل در هر اینچ را به شما ارائه می دهد.
این صفحه نمایش که از نوع IPS LCD است، از میزان روشنایی حداکثر معادل 625 cd/m2 بهره می برد و حتی در زیر نور آفتاب نیز امکان مشاهده تصاویر همراه با جزئیات را برای شما فراهم می آورد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR​

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone XR

حافظه داخلی گوشی ایفون iPhone XR ظرفیتی معادل با 64 گیگابایت دارد. البته این گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و شما برای ذخیره فایل ها و برنامه های خود از باید از همین 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنید.
اما ویژگی ای که سبب تمایز گوشی موبایل آیفون ایکس ار می شود، تراشه A12 Bionic به کار رفته در آن است. این تراشه که به یک پردازنده شش هسته ای (با دو هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز برای پردازش های پیچیده و چهار هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برای افزایش کارایی) و یک پردازنده گرافیکی چهار هسته ای مجهز است، یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود در بازار سخت افزار موبایل به حساب می آید.
به همین دلیل گوشی Apple iPhone XR را می توان یکی از سریع ترین گوشی ها در هنگام اجرای برنامه و بازی دانست. باتری گوشی آیفون ایکس ار نیز از نوع لیتیوم یونی است و 2942 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اما قابلیت تعویض باتری برای این گوشی پیش بینی نشده است.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone XR

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR

گوشی اپل ایفون ایکس ار از قابلیت شارژ بدون سیم و شارژ سریع باتری (50 درصد در 30 دقیقه) برخوردار است.
همچنین نرم افزار Siri بر روی این مدل آیفون نیز حاضر است و امکان کار صوتی با این دستگاه را به شما می دهد. میزان شارژدهی این گوشی به حدی است که با یک بار شارژ 100 درصدی، انرژی لازم برای پخش موسیقی به میزان 65 ساعت، مکالمه به میزان 25 ساعت و استفاده از اینترنت به میزان 15 ساعت را تأمین می کند.
قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نارنجی

نسخه 64 گیگابایتی مدل نارنجی رنگ موبایل iPhone XR را می توان از جمله گوشی های قدرتمند موجود در بازار در زمینه اجرای برنامه و بازی دانست که از بدنه ای مقاوم و طراحی ظاهری جذاب و زیبایی نیز بهره می برد.
در مجموع می توان گفت که اگر کارایی گوشی برای شما در درجه اول قرار دارد، آیفون تن آر اپل می تواند کاملاً برای شما مناسب باشد.
برای کسب اطلاع دقیق در مورد گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نارنجی همچنین خرید و دریافت قیمت گوشی موبایل اپل به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا با واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نارنجی

۱۳۹۸ تیر ۵, چهارشنبه

گوشی موبایل نوکیا Nokia 216

گوشی موبایل نوکیا 216
حافظه داخلی: ندارد
RAM: شانزده مگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، قال تعویض، 1020 میلی آمپر ساعت

پردازنده: ندارد
سایز صفحه نمایش: 2.4 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 216

گوشی موبایل نوکیا 216 به منظور استفاده های ابتدایی از گوشی مانند برقراری تماس، ارسال و دریافت SMS، گوش دادن به موسیقی و مرور صفحات وب به صورت محدود طراحی و عرضه شده است.
این موبایل برای کسانی که به گوشی های کلاسیک و نوستالژیک علاقه دارند، انتخاب ایده آلی می باشد و می توان از آن در کنار یک گوشی هوشمند و به منظور انجام کارهای پرتکرار مانند تماس تلفنی بهره برد. در ادامه به بررسی گوشی نوکیا 216 خواهیم پرداخت.
معرفی گوشی موبایل نوکیا 216

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 216

جنس بدنه گوشی موبایل نوکیا Nokia 216 از پلاستیک است و مانند دیگر گوشی های برند نوکیا از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد.
موبایل نوکیا 216 در ابعاد 118*50.2*13.5 میلی متر و در سه رنگ مشکی، طوسی و سبز نعناعی به بازار عرضه شده است.
این گوشی موبایل با وزن 82.6 گرمی خود، یکی از گوشی های سبک و با قابلیت جابجایی آسان محسوب می شود.
یکی از ویژگی های موبایل مدل Nokia 216 طراحی ارگونومیک آن است که سبب شده تا این گوشی به راحتی در دست قرار گیرد و استفاده طولانی مدت از آن در طول روز باعث خستگی و ناراحتی دست ها نشود.
صفحه کلید گوشی نوکیا 216 از کیفیت و طراحی مطلوبی بهره می برد و به آسانی می توان از آن برای تایپ SMS استفاده کرد. ضمن اینکه حروف فارسی نیز بر روی کلیدهای آن وجود دارد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 216

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 216

گوشی Nokia 216 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی از نوع TFT بهره می برد که رزولوشن آن معادل 240*320 پیکسل است. مسلماً از صفحه نمایش گوشی های کلاسیک نمی توان انتظار پخش با کیفیت فیلم و ویدئو را داشت؛ اما صفحه نمایش گوشی Nokia 216 برای استفاده در فعالیت های روزمره عملکرد قابل قبولی دارد.
یکی از مشخصه های گوشی موبایل نوکیا 216، مجهز بودن آن به یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی با کیفیت VGA می باشد.
درست است که این دوربین ها کیفیت بالایی ندارند، اما می توان از آنها برای ثبت عکس با کیفیت معمولی و برطرف کردن نیازهای فوری به دوربین استفاده کرد. از جمله قابلیت های دوربین گوشی نوکیا 216 می توان به فلش LED، زوم دیجیتال تا دو برابر و امکان ثبت ویدئو اشاره کرد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 216

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 216

بر روی گوشی موبایل نوکیا 216 خبری از سیستم عامل های اندروید یا ویندوزفون نیست و این گوشی نیز مانند دیگر گوشی های کلاسیک برند نوکیا از پلتفرم نرم افزاریِ سری 30+ بهره می برد.
گوشی نوکیا 216 از قدرت پردازشی چندانی مانند گوشی های هوشمند برخوردار نیست، اما در استفاده های ابتدایی و روزمره عملکرد مطلوبی دارد.
موبایل Nokia 216 از شبکه ارتباطی 2G پشتیبانی می کند و می توان از اینترنت به صورت محدود بر روی آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که قابلیت استفاده از وای فای برای این گوشی در نظر گرفته نشده است.
حافظه داخلی گوشی موبایل نوکیا 216 برای ذخیره SMSها و تماس ها کفایت می کند، اما برای ذخیره فایل ها و برنامه ها باید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت استفاده کنید.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 216

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 216

شما می توانید متناسب با نیاز خود از یک یا دو سیمکارت در اندازه مینی در موبایل نوکیا 216 استفاده کنید. این گوشی از قابلیت ضبط تماس برخوردار است و به جک 3.5 میلی متری صدا، بلوتوث، رادیو و پورت microUSB مجهز است.
همچنین تعدادی بازی بر روی گوشی موبایل نوکیا 216 نصب است که می توانید دیگر بازی های سبک و متناسب با گوشی های کلاسیک را نیز بر روی آن اجرا کنید.
این گوشی موبایل 1020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و انرژی مورد نیاز برای 18 ساعت مکالمه و 47 ساعت پخش موسیقی را تأمین می کند.
شارژدهی باتری گوشی موبایل نوکیا 216 که از نوع لیتیوم یونی است، برای مصارف معمولی و روزانه کفایت می کند و با یک بار شارژ، می توان از آن در تمام طول روز استفاده کرد.
قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 216

گوشی موبایل نوکیا Nokia 216

در روزهایی که انواع و اقسام گوشی های هوشمند با امکانات متنوع در بازار موجود است، گوشی های کلاسیک نیز طرفدارهای خاص خود را دارد.
گوشی نوکیا مدل Nokia 216 که استفاده از آن می تواند حس نوستالژیکی در کاربران ایجاد کند، یکی از گوشی هایی است که در انجام کارهای ابتدایی با یک گوشی موبایل عملکرد قابل قبولی دارد و به خوبی می تواند نیازهای شما را در استفاده از یک گوشی معمولی برآورده سازد.
خوش دست و سبک بودن، دوام و کیفیت مطلوب بدنه و مجهز بودن به دوربین سلفی از جمله ویژگی های گوشی نوکیا 216 می باشد.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل نوکیا Nokia 216 به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 216

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8740


پرینتر اچ پی Pro 8740
قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 24 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 20 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8740

پرینتر OfficeJet Pro 8740 از جمله پرینترهای جوهرافشان شرکت اچ پی می باشد که برای استفاده های در حجم کم و متوسط در ادارات، شرکت ها، محیط های آموزشی و دانشگاهی و مصارف خانگی ارائه شده است. 
این پرینتر که از قابلیت چاپ دورو اتوماتیک و چاپ رنگی برخوردار است، امکان ارسال و دریافت فکس، کپی و اسکن را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
سرعت چاپ چاپگر جوهرافشان اچ پی HP Pro 8740 برابر با 24 برگ در دقیقه برای صفحات سیاه و سفید و 20 برگ در دقیقه برای صفحات رنگی است که باعث شده تا این پرینتر کارایی و عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8740

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8740

ارسال و دریافت فکس به صورت رنگی، یکی از قابلیت های پرینتر جوهر افشان اچ پی HP Pro 8740 است. سرعت ارسال فکس در این دستگاه برابر با 4 ثانیه به ازای هر برگه می باشد.
در رابطه با مشخصات فنی پرینتر چند کاره اچ پی 8740 باید گفت که رزولوشن چاپ این پرینتر همه کاره برابر با 1200*1200 dpi است که در صورت استفاده از کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP، رزولوشن آن در هنگام چاپ رنگی به 4800*1200 dpi می رسد.
این میزان رزولوشن، کیفیت و وضوح بالای تصاویر رنگی چاپ شده با پرینتر پرینتر چاپ عکس اچ پی HP Pro 8740 را کاملاً تضمین می نماید.
دو سینی کاغذ که هر کدام 250 برگ ظرفیت دارند برای پرینتر چند کاره اچ پی HP Pro 8740 در نظر گرفته شده که برای استفاده های در حجم زیاد می تواند شما را از قرار دادن کاغذ در آن در فواصل زمانی کم بی نیاز کند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8740
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8740 به یک اسکنر تخت همراه با منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و با رزولوشن 1200*1200 dpi از اسناد شما اسکن گرفته و فایل خروجی را در یکی از فرمت های BMP، JPG، PDF، PNG یا TIFF ذخیره می کند.
پرینتر جوهر افشان مدل HP Pro 8740 قابلیت کپی سیاه و سفید و رنگی با سرعت 36 کپی در دقیقه را نیز به شما می دهد که از قابلیت های آن می توان به بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8740

در پرینتر اچ پی HP Pro 8740 از کارتریج های مشکی و رنگی (3 عدد) مدل HP 952 استفاده شده است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل برابر با 1000 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی برابر با 625 برگ می باشد.
این کارتریج ها امکان تعویض نیز دارند و می توان از کارتریج های مدل 952XL که ظرفیت بالاتری نسبت به کارتریج های مدل 952 دارند استفاده کرد (ظرفیت کارتریج مشکی 952XL برابر با 2000 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن 1600 برگ می باشد).
کارتریج مدل 956XL با ظرفیت چاپ 3000 برگ در پرینتر جوهرافشان رنگی اچ پی OfficeJet Pro 8740 قابل استفاده است که برای مدتی طولانی شما را از تعویض کارتریج بی نیاز خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که فقط کارتریج مشکی مدل 956XL در این پرینتر کاربرد دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8740

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8740

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8740 قابلیت چاپ 30000 برگ در ماه را دارد. اما در صورتیکه می خواهید تا عملکرد دستگاه و کیفیت چاپ آن با افت مواجه نشود، بهتر است تا از این پرینتر برای چاپ 250 تا 2000 برگ در ماه استفاده کنید.
صفحه نمایش 4.3 اینچی و لمسی به کار رفته در چاپگر جوهر افشان اچ پی Pro 8740 از دیگر مشخصه های آن است که امکان مدیریت اسناد در حال چاپ را به شما داده و کار با این چاپگر جوهر افشان چهار کاره اچ پی را برای حتی افراد تازه کار آسان می کند.
از دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی Pro 8740، امکان اتصال بدون سیم آن به گوشی موبایل، تبلت و آیپد و پشتیبانی آن از فناوری HP ePrint است که اجازه پرینت از راه دور و از طریق اینترنت را به شما می دهد.
کاربران کسب اطلاعات در مورد قیمت پرینتر جوهرافشان چند کاره اچ پی مدل OfficeJet Pro 8740 یا دریافت یک پیشنهاد خوب برای خرید پرینتر جوهر افشان می توانند به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8740

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8720

پرینتر اچ پی Pro 8720
قابلیت: پرینتر، اسکن و کپی 
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 24 برگ
 در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 20 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 4800*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8720

پرینتر اچ پی مدل HP OfficeJet Pro 8720 جز پرینترهای جوهر افشان رنگی بوده که به منظور استفاده در کسب و کارهای کوچک، ادارات و مصارف خانگی ارائه شده است.
کیفیت بالای چاپ رنگی، امکان پرینت دو رو به صورت اتوماتیک و قابلیت اسکن، کپی و ارسال و دریافت فکس از جمله ویژگی های این پرینتر می باشد.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8720

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8720

رزولوشن چاپگر جوهر افشان HP Pro 8720 در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 1200*1200 dpi است.
در هنگام پرینت رنگی، می توان با استفاده از کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP، رزولوشن این پرینتر را تا 4800*1200 dpi نیز ارتقا داد. از این رو می توان گفت که پرینتر اچ پی HP OfficeJet Pro 8720 از کیفیت بالایی بخصوص در چاپ تصاویر به صورت رنگی برخوردار است.
به منظور افزایش طول عمر پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8720 و همچنین حفظ کیفیت چاپ آن در طول زمان، از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن برای چاپ 250 تا 2000 برگ در ماه استفاده کرد.
البته لازم به ذکر است که این پرینتر جوهر افشان توانایی چاپ 30000 برگ در ماه را داراست و می توان از آن برای مصارف در حجم متوسط رو به بالا نیز بهره برد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی 8720
پرینتر جوهرافشان اچ پی 8720 به یک اسکنر تخت همراه با ADF با ظرفیت 50 برگ مجهز است و می توان از آن برای اسکن اسناد و ایمیل فایل خروجی به صورت مستقیم استفاده کرد.
از پرینتر اچ پی HP Pro 8720 می توان برای ارسال و دریافت فکس به صورت رنگی با سرعت 4 ثانیه به ازای ارسال هر برگ استفاده کرد. حافظه فکس این دستگاه برابر با 100 برگ می باشد.
سرعت چاپ سیاه و سفید پرینتر اچ پی OfficeJet Pro Pro 8720 برابر با 24 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن برابر با 20 برگ در دقیقه می باشد. از دیگر قابلیت های این جوهر افشان اچ پی امکان کپی حداکثر 99 برگ با رزولوشن 600 dpi می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8720

در ابتدا باید این نکته را بگوییم که پرینتر جوهرافشان اچ پی OfficeJet Pro 8720 تنها با کارتریج های ساخت شرکت HP سازگار می باشد و بهتر است تا برای جلوگیری از افت کیفیت چاپ، از کارتریج دیگری در آن استفاده نشود.
در این پرینتر اچ پی HP چهار کارتریج (یک مشکی با ظرفیت 745 برگ و سه رنگی با ظرفیت 400 برگ) تعبیه شده است. در صورت نیاز به تعویض می توانید از کارتریج های مشکی و رنگی در مدل 952 با ظرفیت چاپ 1000 برگ مشکی و 700 برگ رنگی یا مدل 952XL با ظرفیت چاپ 2000 برگ مشکی و 1600 برگ رنگی استفاده کنید.
همچنین در صورتیکه حجم کاری بالایی دارید، می توانید کارتریج مشکی مدل 956XL با ظرفیت 3000 برگ را تهیه کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8720

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8720

پرینتر چند کاره اچ پی HP Pro 8720 از فناوری های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه، از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید از تصاویر و فایل های متنی موجود بر روی گوشی اندرویدی یا iOS، تبلت و آیپد خود پرینت بگیرید.
همچنین می توان از پرینتر جوهرافشان اچ پی Pro 8720 از طریق سیم در شبکه استفاده کرد و یا با استفاده از پورت USB آن، فلش مموری یا هارد اکسترنال را به آن متصل نمود.
کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8720 هستند.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8720

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p

پرینتر سه بعدی Dayan K12-p
حداکثر اندازه چاپ: 445*630* 440 میلیمتر
ضخامت چاپ:  10 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-p

پرینتر سه بعدی دایان K12-P از جمله پرینترهای قدرتمند تولید شرکت برنا است که از آن می توان برای چاپ سه بعدی به صورت تخصصی و حرفه ای استفاده کرد.
این پرینتر سه بعدی با سرعت حرکتی 560 میلی متر بر ثانیه و دقت حرکتی 7 میکرون در راستای محورهای طولی و عرضی و 2 میکرون در راستای محور ارتفاع، یکی از سریعترین و دقیق ترین پرینترهای سه بعدی ساخت ایران است.
چاپگر سه بعدی برنا Dayan K12-P که در ابعاد 440*445*630 میلی متر به بازار عرضه شده به یک پردازنده 32 بیتی مجهز می باشد که سبب شده تا این پرینتر از سرعت پردازش و چاپ بالایی برخوردار باشد.
معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-p

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی دایان K12-p

پرینتر سه بعدی دایان Dayan K12-p از تکنولوژی FDM برای چاپ سه بعدی بهره می برد. همچنین این پرینتر از اکسترودر 2 نازل جهت چاپ استفاده می کند که امکان دو پرینت سه بعدی به صورت همزمان را به شما می دهد.
سیستم حرکتی پرینتر سه بعدی دایان K12-P از نوع Core XY می باشد که باعث می شود تا نمونه چاپ شده از دقت بالایی برخوردار باشد. این سیستم حرکتی در پرینتر سه بعدی دایان K12-P با تجهیزات حرکتی ریل و واگن ترکیب شده است که منجر به عملکردی عالی در سرعت و دقت چاپ می شود.
همچنین برای محور Z در این 3D printer از موتور گیربکس دار استفاده شده که دامنه حرکتیِ مطلوبی را به ارمغان می آورد. صفحه ساخت پرینتر سه بعدی Dayan K12-P از جنس آلومینیوم آلیاژی 10 میلی متری است و از قابلیت انتقال حرارت برخوردار می باشد.
برای گرم کردن این صفحه که حداکثر دمای آن به 130 درجه سانتیگراد در هنگام چاپ می رسد، از یک گرم کن سیلیکونی 210 واتی استفاده شده است.
در رابطه با مواد مصرفی پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان K12-p باید این نکته را ذکر کرد که این دستگاه قابلیت چاپ با تمام فیلامنت های موجود را دارد و می توان از فیلامنت هایی با جنس های PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL در آن بهره برد.
ابعاد نمونه چاپ شده با پرینتر سه بعدی دایان K12-P حداکثر برابر با 200*200*300 میلی متر است. بنابراین از این پرینتر برای چاپ های بزرگ و حجیم نمی توان بهره برد.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p

امکان نصب ماژول وای فای، قابلیت اضافه نمودن ماژول لیزر حکاکی و مجهز بودن به هایبرنیت (محافظ قطعی برق) از دیگر ویژگی های پرینتر سه بعدی دایان K12-P به شمار می آیند.
همچنین پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p به یک صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است که باعث شده تا کار با این پرینتر سه بعدی برای حتی افراد تازه کار نیز بسیار آسان باشد. برای پرینتر سه بعدی Dayan K12-P یک درگاه ورودی SD Card در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد تا حافظهرم SD خود را به آن متصل کرده و از تصاویر موجود بر روی آن به صورت سه بعدی پرینت تهیه کنید.
لازم به ذکر است که این پرینتر از قابلیت اتصال به کامپیوتر هم برخوردار است. پرینتر سه بعدی برنا دایان K12-P یکی از دقیق ترین پرینترهای سه بعدی موجود در بازار می باشد که برای استفاده های حرفه ای و چاپ تخصصی می توان از آن بهره برد.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت پرینتر سه بعدی Dayan K12-P با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p