۱۳۹۷ خرداد ۱۲, شنبه

صندلی مدیریتی آرتمن Artman IPM

صندلی مدیریتی آرتمن IPM
مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی آرتمن IPM

صندلی مدیریتی آرتمن مدل IPM یکی از محصولات با کیفیت شرکت آرتمن در زمینه مبلمان اداری است. ساختار این صندلی مدیریتی کاملا ارگونومیک و متناسب با فرم بدن می باشد. به همین دلیل در گروه صندلی های طبی قرار گرفته و از ایجاد آسیب های فیزیکی جلوگیری می نماید. 
معرفی صندلی مدیریتی آرتمن IPM

در ادامه به معرفی صندلی مدیریتی آرتمن IPM می پردازیم. این محصول با مکانیزم سینکرون ساخته می شود اما امکان سفارش و خرید آن با مکانیزم تیلت نیز وجود دارد. قطعات این صندلی بسیار با کیفیت و ساخت کشور تایوان می باشد. 
دسته های صندلی مدیریتی Artman IPM متحرک هستند و کاربر می تواند به تناسب ارتفاع میز، آن را تنظیم کند. همچنین دسته ها از مواد مقاوم و ضد خش ساخته شده اند و بر روی آن ها پد بهداشتی از جنس انتگرال قرار گرفته است.
در تکیه گاه صندلی یک پد طراحی شده که گودی کمر را کاملا پر می کند و باعث می شود ستون فقرات در بهترین حالت قرار بگیرد. 
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی آرتمن IPM

در ادامه طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی آرتمن IPM باید بگوییم که جک به کار رفته در این صندلی اداری از نوع کورس 10 سانتی است که به کاربر امکان می دهد با تنظیم ارتفاع صندلی در بهترین وضعیت قرار گیرد. پایه های صندلی نیز از جنس آلومینیوم دایکاست است که با جلوه صیغلی و درخشان، به زیبایی محصول می افزاید. 

صندلی مدیریتی آرتمن Artman IPM

صندلی مدیریتی آرتمن Artman IPM با روکش پارچه ای و در رنگ مشکی ارائه می شود. همچنین در قسمت تکیه گاه توری مش به کار رفته که به جریان بهتر هوا کمک می کند. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی IPM با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
صندلی مدیریتی آرتمن Artman IPM

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر