۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

پاور بانک یوسمز PB11 Mini

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، لپ تاپ، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: دو پورت خروخی USB، یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

پاوربانک PB11 Mini یکی از محصولات دو منظوره برند یوسمز است که کاربرد بالایی برای کاربران گوشی های موبایل دارد. این دستگاه در واقع هم به عنوان پاور بانک و هم به عنوان شارژر قابل استفاده است و می توان علاوه بر موبایل، از آن برای شارژ دیگر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، لپ تاپ، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین و... استفاده کرد. پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای ابعاد فوق العاده کوچکی نیز هست و به آسانی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

  • قابل استفاده به عنوان پاوربانک و شارژر

شارژر همراه یوسمز PB11 Mini به یک دو شاخه تاشوی متصل به بدنه مجهز است و شما می توانید آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید. در این حالت این کالا به عنوان شارژر قابل استفاده است و شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را با برق شهری شارژ کنید. ولتاژ ورودی پاور بانک گوشی موبایل یوسمز PB11 Mini در هنگام استفاده در قالب شارژر برابر با 100 تا 240 ولت و شدت جریان آن 0.3 آمپر خواهد بود. همچنین با اتصال این پاوربانک به پریز برق، باتری آن نیز به صورت هم زمان شارژ می شود.

قابل استفاده به عنوان پاوربانک و شارژر

پاور بانک تبلت یوسمز PB11 Mini دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C است. بنابراین شما می توانید از آن برای شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف در هنگام اتصال به پریز برق استفاده کنید. توجه داشته باشید که در مواقعی که این پاوربانک به پریز متصل نیست، پورت USB-C آن به عنوان پورت ورودی و برای شارژ باتری پاوربانک با شدت جریان 2 آمپر قابل استفاده است.

در رابطه با شدت جریان پورت های پاور بانک 3 پورت یوسمز مدل Usams PB11 Mini نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه در هنگام استفاده به عنوان شارژر و پاوربانک دارای شدت جریان های متفاوتی است. به این صورت که شدت جریان پورت های USB آن در هنگام اتصال دستگاه به پریز برق برابر با 2.2 آمپر و در هنگام استفاده از آن به عنوان پاوربانک برابر با 2.4 آمپر می باشد. همچنین شدت جریان خروجی پورت USB-C نیز برابر با 2.2 آمپر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی عالی پاوربانک تایپ سی یوسمز PB11 Mini در هر دو حالت شارژر و پاوربانک اطمینان کامل داشت.

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • کوچک و سبک، قابل استفاده در تمام طول روز!

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر را می توان یکی از کوچک ترین پاوربانک های موجود در بازار دانست. این دستگاه در ابعاد 72 * 63 * 35 میلی متر و وزن 190 گرم عرضه شده و شما می توانید آن را با قرار دادن در جیب لباس یا کیف، با خود حمل کنید. بنابراین پاور بانک جیبی یوسمز PB11 Mini در تمام طول روز و در هر مکانی که حضور دارید، دردسترس شما خواهد بود و خیالتان را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان راحت می کند! همچنین این پاوربانک برای استفاده در سفر نیز گزینه قابل اعتمادی است.

کوچک و سبک، قابل استفاده در تمام طول روز!

  • دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، مناسب مصارف روزمره

باتری به کار رفته در پاوربانک گوشی یوسمز PB11 Mini از نوع لیتیوم پلیمری است که از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این میزان ظرفیت برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی موبایل کفایت می کند که برای مصارف روزمره و معمولی مناسب به نظر می رسد. البته با توجه به مجهز بودن پاور بانک PB11 Mini یوسمز به دوشاخه تاشو، در صورت اتصال آن به پریز برق شارژ باتری پاوربانک مصرف نمی شود.

پاور بانک 5 هزار یوسمز PB11 Mini کیفیت شارژدهی بسیار مناسبی را نیز برای شما به ارمغان می آورد و از دستگاه های متصل به آن در برابر بروز اختلالاتی مانند ولتاژ بیش از حد، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. همچنین در این شارژر همراه از چیپ هوشمند بهره برده شده که باعث می شود تا در هنگام تکمیل شدن شارژ دستگاه متصل به پاوربانک، روند شارژدهی به صورت خودکار متوقف شود. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل یوسمز PB11 Mini نیز مؤثر بوده، مانع از وارد آمدن فشار به باتری دستگاه های متصل به پاوربانک می شود.

دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، مناسب مصارف روزمره

جمع بندی

با خرید پاور بانک یوسمز مدل PB11 Mini هم از یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی و هم از یک شارژر سه پورتی بهره مند خواهید شد! این دستگاه دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C است و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را به ارمغان می آورد. وزن سبک، ابعاد فوق العاده کوچک، کیفیت ساخت مطلوب، مجهز بودن به چیپ هوشمند و سازگاری با انواع گوشی موبایل و تبلت از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید پاور بانک یوسمز PB11 Mini را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4

 

سی پی یو اینتل Xeon E5-2699 v4

تعداد هسته: 22 هسته، 44 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: DDR4 1600/1866/2133/2400 (1.5 ترابایت)
سوکت پردازنده: FCLGA2011-3

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699 v4

از جمله پردازنده های قدرتمند شرکت معتبر اینتل باید به سی پی یو مدل Xeon E5-2699 v4 اشاره کنیم که از توان پردازشی و سرعت محاسباتی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی سرورهایی با توان کاری بالا به حساب می آید. این پردازنده سرور به 22 هسته مجهز است و از قابلیت اجرای 44 رشته پردازشی بهره می برد. همچنین فرکانس پایه پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4 برابر با 2.2 گیگاهرتز است. باید به این نکته اشاره کنیم که این سی پی یو در سال 2016 روانه بازار شده و دارای لیتوگرافی 14 نانومتر و ابعاد 45 x 52.5 میلی متر می باشد. برای استفاده از سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 باید آن را بر روی سوکت FCLGA2011-3 مادربرد نصب کنید.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699 v4

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2699 v4

  • توان پردازشی بسیار مطلوب با بهره گیری از 22 هسته

همان طور که اشاره شد، پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 به 22 هسته مجهز است و از اجرای 44 رشته پردازشی پشتیبانی می کند. این پردازنده برای سرور در مواقع بیکاری و در هنگام اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه 2.2 گیگاهرتز برخوردار است. همچنین CPU سرور اینتل مدل Intel Xeon E5-2699 v4 با فناوری Turbo Boost 2.0 سازگار است که باعث ارتقای فرکانس این پردازنده به 3.6 گیگاهرتز در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر می شود. سایر مشخصات فنی این سی پی یو شامل حافظه کش 55 مگابایت (با بهره بردن از فناوری Smart Cache اینتل)، سرعت باس 9.6 GT/s و توان حرارتی 145 وات می شود. با توجه به این مشخصات باید از توان پردازشی بسیار مطلوب سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 اطمینان کامل داشت!

  • سازگاری با حافظه های رم قدرتمند DDR4 با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت

از دیگر مشخصات کاربردی پردازنده سرور اینتل زئون E5-2699 v4 باید به سازگاری آن با حافظه های قدرتمند DDR4 با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت و فرکانس های 1600، 1866، 2133 و 2400 مگاهرتز اشاره کرد. این پردازنده از پهنای باند 76.8 گیگابایت بر ثانیه برای ارتباط با رم سرور بهره می برد و به چهار کانال برای این منظور مجهز شده است. با استفاده از CPU مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 در کنار حافظه های رم با مشخصات ذکر شده، می توانید به بالاترین کیفیت و سرعت عملکرد سرور خود در اجرای برنامه های مختلف دست یابید. ضمن اینکه این پردازنده از تکنولوژی ECC نیز پشتیبانی می کند که در زمینه تشخیص و رفع خودکار خطاهای داخلی مموری کارایی دارد. این فناوری زمانی قابل اجراست که علاوه بر پردازنده، چیپست سرور نیز با آن سازگار باشد.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2699 v4

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4

  • ارائه عملکردی سریع و پربازده با بهره گیری از تکنولوژی های کارآمد اینتل

در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4 از تکنولوژی Hyper-Threading بهره برده شده که قابلیت اختصاص یافتن دو رشته پردازشی به هر یک از هسته های فیزیکی پردازنده و امکان پردازش موازی را فراهم می آورد. همچنین این سی پی یو با تکنولوژی های VT-x و VT-d نیز سازگار است. تکنولوژی VT-x به پردازنده این امکان را می دهد تا در قالب چند واحد مجازی ایفای نقش کند. در این حالت وظایف به چند بخش تقسیم می شوند و زمان اجرای آنها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. فناوری VT-d نیز در برقراری ارتباط بهینه تر و با کیفیت تر پردازنده با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده کارایی بالایی دارد.

از دیگر مشخصات سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2699 v4 باید به سازگاری آن با فناوری EPT اشاره کنیم. این تکنولوژی نقش عمده ای در کاهش بار کاری حافظه و برقراری ارتباط سریع تر پردازنده با مموری دارد. به این ترتیب که درخواست های پردازنده از مموری به صورت پیج بندی شده و با ایجاد جدول ارسال می شوند. ضمن اینکه این پردازنده از قابلیت ارائه عملکرد همگام سازی شده با مموری از لحاظ سخت افزاری برخوردار است که کارایی بالایی در اجرای پردازش های چندرشته ای دارد.

پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 قابلیت تشخیص وضعیت های مختلف بیکاری (Idle States) را دارد و در این وضعیت ها مصرف انرژی بهینه ای دارد. در این سی پی یو از تکنولوژی های مربوط به بررسی دما نیز استفاده شده که از آسیب دیدن آن در اثر افزایش بیش از اندازه دما جلوگیری می کند.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4

جمع بندی

در مجموع پردازنده سرور Intel Xeon E5-2699 v4 با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به 22 هسته، 44 رشته پردازشی، 55 مگابایت حافظه کش و فرکانس پایه 2.2 گیگاهرتز (با قابلیت ارتقا به 3.6 گیگاهرتز با فناوری توربو) انتخابی عالی برای استفاده بر روی سرورهایی با توان کاری بالا به حساب می آید. همچنین این سی پی یو برای سرور دارای توان حرارتی 145 وات است و از حافظه های رم قدرتمند DDR4 1600/1866/2133/2400 پشتیبانی می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2699 v4 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پردازنده سرور هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

 

مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

چیپ: Intel B250
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
ظرفیت حافظه رم: 64 گیگابایت

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

اگر به انجام بازی های کامپیوتری علاقه دارید و قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ را دارید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! این مادربرد کامپیوتر در ابعاد 244 * 218 میلی متر و فرم فاکتور microATX عرضه شده و قابلیت نصب آن بر روی انواع کیس های گیمینگ وجود دارد. از جمله مشخصات این مادربرد می توان به سازگاری پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم و یک اسلات کارت گرافیک اشاره کرد. همچنین مادربرد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING دارای شش کانکتور ساتا 3.0 و دو کانکتور M.2 است و امکان استفاده از انواع هارددیسک داخلی و هاردهای SSD را به شما می دهد. در ادامه بیشتر به بررسی این مادربرد گیمینگ می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

  • بهره گیری از چیپست B250 اینتل

شرکت ایسوس در مادربرد گیمینگ مدل ROG STRIX B250G GAMING از چیپست B250 اینتل استفاده کرده است. این مادربرد دارای یک سوکت سی پی یو از نوع LGA 1151 بوده و از سی پی یوهای نسل شش و هفت اینتل (Core i7، Core i5، Core i3، پنتیوم و سلرون) پشتیبانی می کند. شما می توانید از پردازنده های دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و مجهز به تکنولوژی Turbo Boost 2.0 بر روی این مادربرد بهره ببرید.

  • مجهز به چهار اسلات رم، قابلیت استفاده از حافظه های رم با ظرفیت 64 گیگابایت

شما می توانید از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بر روی مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING استفاده کرده و به سرعتی عالی در اجرای بازی ها و برنامه های سنگین دست یابید! این مادربورد از حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز پشتیبانی می کند و با فناوری XMP نیز سازگار است. فناوری XMP به شما این امکان را می دهد تا فرکانس کاری حافظه را براساس توانایی سیستم و نیاز خود تنظیم کنید.

  • دارای یک اسلات توسعه برای نصب کارت گرافیک

مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل (Intel HD Graphics) پشتیبانی می کند و به یک اسلات PCI Express x16 جهت نصب کارت گرافیک مجهز است. بنابراین شما می توانید با استفاده از کارت های گرافیک قدرتمند بر روی این مادربرد، لذت انجام بازی های روز را تجربه کنید! لازم به ذکر است که مادربرد حرفه ای ایسوس مدل Asus ROG STRIX B250G GAMING دارای پورت HDMI بوده و خروجی تصویر عالی با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل را به شما می دهد! این مادربرد با تکنولوژی های کاربردی Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider هم سازگار است.

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

  • پشتیبانی از هارد SSD، بالاترین سرعت در اجرای بازی!

از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING باید به مجهز بودن آن به دو اسلات توسعه PCI Express x1 اشاره کنیم. همچنین این مادربرد دارای شش کانکتور ساتا 3.0 است که برای نصب هارددیسک و درایو نوری قابل استفاده هستند. اما یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد مناسب بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING مجهز بودن به دو کانکتور M.2 است که به شما این امکان را می دهد تا از هاردهای SSD بر روی آن بهره ببرید! استفاده از هاردهای SSD نقش زیادی در بهبود سرعت عملکرد سیستم در لود سیستم عامل و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین دارد و تجربه ای لذت بخش از انجام بازی بر روی PC را برای شما به ارمغان می آورد.

پشتیبانی از هارد SSD، بالاترین سرعت در اجرای بازی!

پورت های ارتباطی مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING نیز شامل یک پورت PS/2 از نوع کمبو، دو پورت USB 3.1 و چهار پورت USB 2.0 می شود. پورت های USB 3.1 این مادربرد بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات را ارائه می دهند. همچنین این مادربرد دارای پورت های HDMI و DVI نیز هست که برای اتصال به مانیتور و گرفتن خروجی تصویر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اوج هیجان و لذت با صدایی قوی و فراگیر!

در مادربرد تک پردازنده ایسوس ROG STRIX B250G GAMING از کارت صدای هشت کاناله SupremeFX و آمپلی فایرهای دوگانه هدفون استفاده شده است. خروجی صدای این مادربرد برای گیم دارای امپدانس فراگیر است و حس صدای واقعی از جلو و عقب را به شما القا می کند. همچنین صدای ارائه شده توسط این مادربرد داری قدرت بالایی است و اوج هیجان و لذت در هنگام انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه مادربرد ایسوس مدل ROG STRIX B250G GAMING با فناوری واقعیت مجازی (VR) سازگار است و می توان از آن برای انجام بازی های مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز نیز بهره برد. این ویژگی بر روی قیمت مادربرد گیمنیگ ایسوس ROG STRIX B250G GAMING نیز مؤثر بوده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد نسل 7 ایسوس ROG STRIX B250G GAMING به کارت شبکه I219V اینتل مجهز است و از فناوری LANGuard پشتیبانی می کند. بنابراین با استفاده از این مادربرد می توانید انجام بازی در قالب شبکه به صورت گروهی را تجربه کنید!

  • سازگار با نرم افزار Fan Xpert 3، امکان اعمال تنظیمات بر روی مادربرد به صورت گرافیکی

مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل ROG STRIX B250G GAMING دارای فن ها و سیستم خنک کننده قدرتمندی است و به طور کامل از آسیب دیدن قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می کند. از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انجام بازی های سنگین استفاده کنید! ضمن اینکه این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert 3 سازگار است که به شما امکان کنترل نحوه عملکرد فن ها را می دهد. مادربرد ROG STRIX B250G GAMING ایسوس از قابلیت اعمال تنظیمات مختلف به صورت گرافیکی در دو حالت EZ و Advanced نیز برخوردار است.

سازگار با نرم افزار Fan Xpert 3، امکان اعمال تنظیمات بر روی مادربرد به صورت گرافیکی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری به شمار می آید. از جمله ویژگی های این مادربرد می توان به سازگاری با سی پی یوهای نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم، یک اسلات کارت گرافیک، شش کانکتور ساتا 3.0 و دو کانکتور M.2 اشاره کرد. همچنین در این مادربرد از جدیدترین تکنولوژی های ایسوس و اینتل بهره برده شده که باعث توانایی بالایی آن در اجرای بازی های گرافیکی روز شده است. طراحی ظاهری زیبا و جذاب، ارائه صدایی واقعی و قوی، قابلیت انجام بازی در شبکه، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید بهترین مادربرد گیمینگ ارزان قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کنید.

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

 

تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 32 اینچ مدل 32XT520

سایز صفحه نمایش: 32 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: HD

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520

تلویزیون ایکس ویژن 32XT520 یکی از مدل های ساده اما با کیفیت موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، یک انتخاب ایده آل برای استفاده های خانگی و اداری به شمار می آید. این تلویزیون در سایز 32 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی در اتاق های کوچک دارد. از جمله ویژگی های تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 می توان به کیفیت تصاویر HD، قابلیت پخش صدای دالبی، مجهز بودن به ماشین زمان و بهره بردن از دو پورت USB و دو پورت HDMI اشاره کرد. این تلویزیون از طراحی ظاهری شیک و جذابی نیز برخوردار بوده و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520

تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520 در ابعاد 733 * 490 * 165 میلی متر و وزن 4.4 کیلوگرم همراه با پایه عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که اشاره شد، این تلویزیون برای استفاده در اتاق های کوچک و مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، انتخاب مناسبی است. در تلویزیون اچ دی ایکس ویژن 32XT520 از صفحه تخت استفاده شده که دور تا دور آن را یک قاب مشکی با ضخامت کم دربرگرفته است. حاشیه کم قاب این تلویزیون جلوه ای شیک و زیبا به آن بخشیده است. تلویزیون خانگی ایکس ویژن 32XT520 دارای طول عمر و کیفیت ساخت بالایی نیز هست و در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520

مشخصات فنی تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520

  • دارای گیرنده دیجیتال، امکانات مناسب برای پخش برنامه های تلویزیونی

برای تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520 گیرنده دیجیتال داخلی (تیونر DVB-T2) در نظر گرفته شده و شما می توانید از طریق آن تمامی شبکه های داخلی را با کیفیتی ایده آل دریافت کنید. این تلویزیون امکانات مناسبی برای مصارف روزمره را در اختیار شما می گذارد که از میان آنها می توان به قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) اشاره کرد. همچنین تلویزیون اچ دی 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 دارای جدول زمان بندی پخش برنامه ها (EPG) و ماشین زمان (Time Shift) نیز هست.

مشخصات فنی تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520

  • نمایش تصاویر با کیفیت HD

در تلویزیون ایکس ویژن مدل 32XT520 از پنل IPS LED با درجه کیفی A+ استفاده شده است. این تلویزیون تصاویری با کیفیت HD و رزولوشن 768 * 1366 پیکسل را ارائه می دهد که برای مصارف روزمره و عادی خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد. همچنین این تلویزیون قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ است و تصاویر آن از رنگ هایی طبیعی و شفاف بهره می برند.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 زاویه دید گسترده و 178 درجه ای آن به صورت عمودی و افقی است که باعث می شود در هر ناحیه ای از اتاق که حضور داشته باشید، تصاویر برایتان کاملاً واضح باشد. شدت روشنایی این تلویزیون نیز برابر با 220 نیتس است و شما می توانید با خیالی راحت بابت عدم افت کیفیت تصاویر، از آن در اتاق هایی با میزان نور معمولی استفاده کنید. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 32 اینچ 32XT520 از سرعت پاسخدهی 6.5 میلی ثانیه ای بهره می برد و با مشکلاتی مانند تار و پیکسل پیکسل شدن تصاویر در هنگام تعویض سریع آنها مواجه نخواهید شد.

نمایش تصاویر با کیفیت HD

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

  • مجهز به دو بلندگوی 10 واتی، قابلیت پخش صدای دالبی

علاوه بر کیفیت مطلوب تصاویر، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 صدایی قوی را نیز ارائه می دهد و لذت تماشای برنامه مورد علاقه تان را برای شما دوچندان می کند! در قسمت پایین قاب این تلویزیون دو بلندگو تعبیه شده که هریک دارای توان 10 وات هستند. بنابراین این تلویزیون خروجی صدا با توان 20 وات را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به اندازه تلویزیون، کاملاً مناسب به نظر می رسد. تلویزیون با کیفیت ایرانی ایکس ویژن 32XT520 از قابلیت پخش صدای دالبی برخوردار بوده و انتظارات شما را از لحاظ کیفیت صدا به خوبی برآورده می کند.

  • امکان پخش فایل از روی هارد اکسترنال و فلش مموری، قابلیت استفاده به صورت مانیتور

برای اتصال تلویزیون ال ای دی ایرانی ایکس ویژن 32XT520 به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! برای این تلویزیون دو پورت USB و دو پورت HDMI در نظر گرفته شده و می توان انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را به آن متصل کرد. تلویزیون ایکس ویژن 32XT520 از پخش فایل های ویدئویی (در فرمت های H.264، MPEG4/2، XVID و HEVC)، عکس (در فرمت های JPG، BMP و PNG) و موسیقی (در فرمت های MP3 و AAC) از روی فلش مموری و هارد پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در این زمینه دارد.

از دیگر ویژگی های کاربردی تلویزیون HD ایکس ویژن 32XT520 باید به مجهز بودن آن به پورت D-Sub یا VGA اشاره کرد که از طریق آن می توانید تلویزیون را به کیس های کامپیوتری متصل کنید. در این حالت امکان استفاده از این تلویزیون به صورت مانیتور برای شما فراهم می شود! این ویژگی بر روی قیمت تلویزیون ال ای دی 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 نیز مؤثر بوده است.

امکان پخش فایل از روی هارد اکسترنال و فلش مموری، قابلیت استفاده به صورت مانیتور

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 با سایز 32 اینچ انتخابی ایده آل برای استفاده در اتاق های کوچک منازل و ادارات محسوب می شود و تمام نیازهای شما برای مصارف روزمره و پخش برنامه های تلویزیونی را به خوبی برطرف می کند. این تلویزیون به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز بوده و تمامی شبکه های داخلی را با کیفیتی ایده آل دریافت می کند. کیفیت تصاویر HD، قابلیت پخش صدای دالبی از طریق دو بلندگوی 10 واتی، مجهز بودن به ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و امکان پخش فایل از روی فلش مموری و هارد اکسترنال از دیگر مشخصاتی هستند که باعث محبوبیت تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 در میان کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تلویزیون ال ای دی ایرانی ایکس ویژن 32XT520 را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک لپو P16 10000

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: یک پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه لپو P16 10000

این روزها بسیاری از افراد بخش زیادی از روز خود را به کار با گوشی موبایل و تبلت می گذرانند. استفاده از اینترنت، چک کردن شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلمبرداری و... باعث مصرف شدن شارژ گوشی می شود و چه بسا در هنگام کار با گوشی، با مشکل خاموش شدن آن در اثر اتمام شارژ مواجه شوید. در این شرایط اگر یک پاور بانک با کیفیت با خود به همراه داشته باشید، می توانید بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی از آن استفاده کنید. از جمله پاوربانک های زیبا و خوش ساخت موجود در بازار باید به پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر اشاره کنیم که کارایی بالایی برای شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت دارد. این پاوربانک دارای طراحی خاص و جذابی است و برای علاقه مندان به محصولات فانتری گزینه مناسبی به نظر می رسد!

مشخصات و امکانات شارژر همراه لپو P16 10000

  • زیبا، خوش ساخت، با دوام!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک فانتزی لپو P16 10000 دارای طراحی خاصی است و پورت های آن برخلاف اغلب پاوربانک های موجود در بازار در قسمت کناری بدنه تعبیه شده است. همچنین در این قسمت یک نوار LED به شکل دماسنج موجود است که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را نشان می دهد. بدنه پاوربانک طرح دار لپو P16 10000 در قسمت های بالایی و پایینی دارای انحنا است و از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. این پاوربانک دارای رنگ بندی شاد و جذابی نیز هست و در رنگ های سفید، زرد و سبز قابل تهیه می باشد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاور بانک 10 هزار میلی آمپر لپو مدل Lepow P16 10000 در ابعاد 138 * 70 * 16 میلی متر و وزن 220 گرم عرضه شده و از ضخامت کمی برخوردار است. بنابراین برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت.

زیبا، خوش ساخت، با دوام!

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS

شارژر همراه لپو P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت کاملاً برای مصارف روزمره مناسب است. ظرفیت کامل این پاوربانک برای 3.5 بار شارژ کردن آیفون سون، 3 بار شارژ کردن گلکسی s7 و 1.5 بار شارژ کردن ایپد ایر 2 کفایت می کند. در واقع این پاوربانک به طور میانگین قادر به 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند است؛ اما تعداد دفعات دقیق شارژدهی آن به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. لازم به ذکر است که پاور بانک گوشی موبایل لپو P16 10000 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین، مودم قابل حمل و دیگر دستگاه های دیجیتال نیز کارایی دارد.

سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS

پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به یک پورت خروجی، سرعت شارژدهی مطلوب

برای پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک پورت خروجی از نوع USB در نظر گرفته شده است. شدت جریان این پورت برابر با 2.1 آمپر است که باعث شارژ شدن گوشی شما با سرعتی مطلوب می شود. همچنین این شارژر همراه دارای پورت ورودی با شدت جریان 2.1 آمپر است که سرعتی ایده آل در هنگام شارژ شدن باتری پاوربانک را به ارمغان می آورد. در پاور بانک P16 10000 لپو از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که نسبت به باتری های معمولی لیتیوم یونی سبک تر و با دوام تر است. این پاور بانک از چیپ هوشمند بهره می برد و با تنظیم شدت جریان متناسب با نوع و ظرفیت دستگاه متصل به آن، از آسیب دیدن باتری دستگاه در حین شارژ شدن جلوگیری می کند. همچنین این پاوربانک از مدارهای محافظ در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان برخوردار است. با توجه به این مشخصات قیمت پاور بانک گوشی موبایل لپو P16 10000 را باید کاملاً ایده آل دانست!

مجهز به یک پورت خروجی، سرعت شارژدهی مطلوب

جمع بندی

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی خاص و زیبا هستید، پاوربانک فانتزی لپو P16 10000 را مد نظر داشته باشید! این پاوربانکِ 10000 میلی آمپر ساعتی از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار بوده و پورت های ورودی و خروجی آن در قسمت کناری بدنه تعبیه شده اند. پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از سرعت مناسبی در شارژدهی برخوردار بوده و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS بهره برد. رنگ بندی شاد و مجهز بودن به نوار LED جهت نمایش شارژ باتری پاوربانک از دیگر ویژگی های این پاور بانک است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک گوشی موبایل لپو P16 10000 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

پاوربانک لپو Lepow P16 10000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس GT3

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: یک پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس GT3

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت، زیبا و با دوام هستید، پاور بانک روموس GT3 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! این شارژر همراه با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل به شمار می آید. از جمله ویژگی های پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر می توان به مجهز بودن به بدنه فلزی، سرعت ایده آل هم در شارژدهی و هم در شارژگیری و وزن و ضخامت کم اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس GT3

  • ضخامت 11.5 میلی متر، وزن 158 گرم، قابلیت حمل آسان

شارژر همراه روموس GT3 برای آن دسته از کاربرانی که قصد حمل پاوربانک با خود در تمام طول روز را دارند، کارایی بالایی دارد. این پاور بانک در ابعاد 122 * 67 * 11.5 میلی متر و وزن فقط 158 گرم عرضه شده و این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن دستگاه در کیف یا جیب لباستان، بتوانید به آسانی آن را حمل و جابجا نمایید. به این ترتیب در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، می توانید از پاور بانک جیبی روموس GT3 برای تأمین شارژ آن استفاده کنید.

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، بدنه آلومینیومی پاور بانک 5 هزار میلی آمپر روموس GT3 است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست دهد! ضمن اینکه این پاوربانک در برابر آسیب هایی مانند خط و خش و ضربه مقاومت قابل توجهی دارد. پاور بانک گوشی موبایل روموس مدل Romoss GT3 در رنگ های قرمز و رزگلد عرضه شده و قسمت های بالایی و پایینی بدنه آن به صورت شیب دار طراحی شده اند. این ویژگی جلوه ای شیک و خاص به این پاوربانک بخشیده است.

ضخامت 11.5 میلی متر، وزن 158 گرم، قابلیت حمل آسان

  • سرعت مناسب در شارژدهی به انواع گوشی موبایل

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای یک پورت خروجی USB است و شما می توانید از آن در هر لحظه برای شارژ یک دستگاه استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پاوربانک برابر با 2.1 آمپر است که سرعت مطلوبی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل را به ارمغان می آورد.

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک تک پورت روموس GT3 مجهز بودن آن به مدارهای مقاوم در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه است که باعث می شود تا پاوربانک از دستگاه متصل به آن در صورت رخ دادن این اختلالات محافظت کند. بنابراین با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن باتری گوشی در حین شارژ شدن، می توانید از پاوربانک روموس GT3 استفاده کنید.

سرعت مناسب در شارژدهی به انواع گوشی موبایل

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

در پاوربانک گوشی موبایل روموس GT3 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که نسبت به باتری لیتیوم یونی از مزایایی مانند پوشش دهی محدوده دمایی بیشتر و وزن سبک تر بهره می برد. همچنین این نوع باتری از طول عمر بالاتری در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی برخوردار است. شما می توانید برای شارژ باتری پاور بانک جیبی ارزان روموس GT3 از کابل MicroUSB استفاده کنید. شدت جریان ورودی این پاوربانک برابر با 2.1 آمپر بوده که باعث شارژ شدن باتری آن با سرعتی مطلوب می شود. در کل با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی روموس GT3، تکمیل شدن شارژ آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و در حدود 3.5 ساعت به طول خواهد انجامید. برای اطلاع از میزان شارژ باتری این پاوربانک، از نشانگرهای LED تعبیه شده در کناره بدنه آن کمک بگیرید.

بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

  • یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت

پاور بانک جیبی کوچک روموس GT3 برای مصارف روزمره و معمولی عرضه شده و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین اگر در دسته کاربرهای پرمصرف قرار دارید، بهتر است تا نسبت به خرید پاوربانک هایی با ظرفیت بالاتر اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک GT3 روموس به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت

جمع بندی

در مجموع پاور بانک گوشی موبایل روموس GT3 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، طراحی ظاهری شیک، رنگ بندی جذاب و سرعت مناسب در شارژدهی می توان یک انتخاب مناسب برای کاربران معمولی گوشی های موبایل دانست. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی پاور بانک جیبی روموس GT3 از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4

 

سی پی یو اینتل Xeon E5-2620 v4

تعداد هسته: 8 هسته، 16 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: DDR4 1600/1866/2133 (1.5 ترابایت)
سوکت پردازنده: FCLGA2011-3

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2620 v4

شرکت اینتل یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید سخت افزار کامپیوتر و شبکه است که محصولات آن به طور گسترده در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. سی پی یو مدل Xeon E5-2620 v4 یکی از محصولات این شرکت است که در سال 2016 عرضه شده و کارایی بالایی بر روی سرور متوسط و معمولی دارد. مجهز بودن به 8 هسته و فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز از جمله ویژگی های پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4 است که در ادامه به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2620 v4

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2620 v4

  • دارای لیتوگرافی 14 نانومتر، قابل نصب بر روی سوکت FCLGA2011-3

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 با لیتوگرافی 14 نانومتر عرضه شده و دارای ابعاد 45 * 52.5 میلی متر است. برای استفاده از این سی پی یو سرور باید آن را بر روی سوکت FCLGA2011-3 مادربرد سرور نصب کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 با حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 1600، 1866 و 2133 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت سازگار است و عملکردی ایده آل در کنار حافظه هایی با این مشخصات از خود ارائه می دهد. این سی پی یو برای برقراری ارتباط با مموری به حداکثر 4 کانال و پهنای باند 68.3 گیگابایت بر ثانیه مجهز شده است و از تکنولوژی ECC پشتیبانی می کند. تکنولوژی ECC قابلیت خطایابی و رفع خودکار خطاهای داخلی مموری را ایجاد می کند و برای اجرا شدن، به سازگاری چیپست سرور با آن نیز احتیاج دارد.

  • قابلیت اجرای 16 رشته پردازشی، امکان ارتقای فرکانس به 3 گیگاهرتز با فناوری توربو

همان طور که اشاره شد، CPU سرور اینتل مدل Intel Xeon E5-2620 v4 دارای 8 هسته و فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز است. این سی پی یو سروری قابلیت اجرای 16 رشته پردازشی را دارد و امکان ارتقای فرکانس آن به 3 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو وجود دارد. در پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 از نسخه 2.0 فناوری Turbo Boost استفاده شده که باعث تغییر فرکانس پردازنده متناسب با بار کاری آن در هر لحظه می شود. از دیگر مشخصات این سی پی یو می توان به مجهز بودن به حافظه کش با ظرفیت 20 مگابایت (با فناری Intel Smart Cache)، سرعت باس 8 GT/s و توان حرارتی 85 وات اشاره کرد.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2620 v4

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4

  • پشتیبانی از فناوری های EPT، VT-x، VT-d، Hyper-Threading و...

یکی از تفاوت های پردازنده های سرور با پردازنده های معمولی به کار رفتن تکنولوژی های پیشرفته تر در آنها به منظور ارائه عملکردی سریع تر و بهینه تر است. سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 نیز از این قاعده مستثنی نیست و در آن از برخی از تکنولوژی های کاربردی اینتل بهره برده شده است. از میان این تکنولوژی ها می توان به فناوری های VT-x و VT-d اشاره کرد. فناوری VT-x واحد سخت افزاری پردازنده را به چند واحد مجازی تبدیل می کند و با تقسیم وظایف به چند بخش باعث اجرا شدن سریع تر آنها می شود. فناوری VT-d نیز نقش زیادی در ارتقای کیفیت عملکرد تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده و ارتباط بهینه تر آنها با پردازنده دارد.

فناوری Hyper-Threading یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4 است. این تکنولوژی قابلیت پردازش موازی و اجرای دو رشته پردازشی توسط هر یک از هسته های فیزیکی پردازنده را ایجاد می کند. در این سی پی یو از فناوری EPT نیز بهره برده شده که باعث می شود تا درخواست های پردازنده از رم سرور با ایجاد جدول و به صورت پیج بندی شده ارسال شود و به این ترتیب بار کاری حافظه کاهش یابد. ضمن اینکه CPU مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 قابلیت همگام سازی سخت افزاری عملکرد با مموری را دارد و پردازش های چند رشته ای را با سرعتی ایده آل اجرا می کند.

سی پی یو سروری اینتل Xeon E5-2620 v4 توانایی تشخیص وضعیت های مختلف بیکاری (Idle States) را دارد و در این وضعیت ها مصرف انرژی بهینه ای دارد. در این سی پی یو از سنسورهای هوشمند به منظور جلوگیری از آسیب دیدن آن در اثر افزایش بیش از اندازه دما نیز استفاده شده است.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4

جمع بندی

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2620 v4 با توجه به مشخصاتی مانند مجهز بودن به 8 هسته، 16 رشته پردازشی، فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز (قابل ارتقا به 3 گیگاهرتز با فناوری توربو) و پشتیبانی از حافظه های رم DDR4 1600/1866/2133 مگاهرتز یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی سرورهای متوسط و معمولی است. مجهز بودن به حافظه کش 20 مگابایتی، توان حرارتی 85 واتی و بهره گیری از تکنولوژی های کاربردی اینتل از دیگر مشخصات سی پی یو برای سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 هستند.

چنانچه قصد خرید پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2620 v4 را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با کاربردها و نحوه خرید این محصول و دیگر قطعات سرور و ذخیره ساز به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4

 

سی پی یو اینتل Xeon E5-2667 v4

تعداد هسته: 8 هسته، 16 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: DDR4 1600/1866/2133/2400 (1.5 ترابایت)
 سوکت پردازنده: FCLGA2011-3

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2667 v4

سی پی یو را می توان مهم ترین قطعه سخت افزاری سرور دانست که وظیفه اجرای پردازش ها و انجام محاسبات را برعهده دارد. اگر قصد راه اندازی سروری سریع با توان کاری متوسط را دارید، می توانید از پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4 بر روی آن استفاده کنید. این پردازنده سرور دارای فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز برخوردار است و سرعتی بسیار مطلوب در اجرای پردازش ها را به ارمغان می آورد. از دیگر مشخصات سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 باید به مجهز بودن آن به 8 هسته و پشتیبانی از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2667 v4

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2667 v4

  • مجهز به 8 هسته با قابلیت اجرای 16 رشته پردازشی

CPU برای سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 به 8 هسته مجهز است و از قابلیت اجرای 16 رشته پردازشی بهره می برد. این پردازنده دارای فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز است که قابلیت ارتقای آن به 3.6 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو وجود دارد. در پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 از نسخه 2.0 فناوری Turbo Boost بهره برده شده که باعث تغییر فرکانس پردازنده به صورت داینامیک متناسب با بار کاری آن در هر لحظه می شود. دیگر مشخصات این سی پی یو سروری شامل مجهز بودن به حافظه کش 25 مگابایتی (با فناوری Smart Cache اینتل)، سرعت باس 9.6 GT/s و توان حرارتی 135 واتی می شود.

لازم به ذکر است که CPU مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon E5-2667 v4 با لیتوگرافی 14 نانومتر و ابعاد 45 * 52.5 میلی متر عرضه شده و بر روی سوکت FCLGA2011-3 مادربرد سرور نصب می شود.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2667 v4

  • پشتیبانی از فناوری های VT-x، VT-d، EPT و دیگر تکنولوژی های کارآمد اینتل

پشتیبانی از تکنولوژی های کاربردی اینتل یکی دیگر از ویژگی های سی پی یو Xeon E5-2667 v4 اینتل است که باعث ارائه عملکرد پربازده و مصرف بهینه انرژی آن می شود. در این سی پی یو از فناوری Hyper-Threading بهره برده شده که باعث اختصاص یافتن دو رشته پردازشی به هسته های آن می شود و قابلیت پردازش موازی را ایجاد می کند. همچنین پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 به فناوری EPT مجهز است که با ایجاد جدول از درخواست های پردازنده از مموری و پیج بندی آنها، باعث کاهش بار کاری حافظه و ارائه عملکرد سریع تر آن می شود. این پردازنده از قابلیت همگام سازی سخت افزاری عملکرد با مموری نیز برخوردار است که نقش زیادی در سریع تر اجرا شدن پردازش های چند رشته ای دارد.

در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4 از فناوری های VT-x و VT-d نیز بهره برده شده است. تکنولوژی VT-x واحد سخت افزاری پردازنده را به چند واحد مجازی تبدیل می کند و با تقسیم وظایف به چند بخش، زمینه اجرای سریع تر آنها را فراهم می آورد. فناوری VT-d نیز باعث ارتباط بهینه تر پردازنده با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده و ارتقای عملکرد آنها می وشد.

سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2667 v4 قادر به تشخیص وضعیت های بیکاری (Idle States) به صورت هوشمند نیز هست و در این وضعیت ها مصرف انرژی بهینه ای دارد. ضمن اینکه در این سی پی یو از سنسورهای هوشمند استفاده شده که از آسیب دیدن آن در اثر افزایش بیش از حد دما جلوگیری می کند. با توجه به این مشخصات قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 را باید مناسب دانست.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4

  • ارائه عملکردی ایده آل در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت

استفاده از سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 در کنار حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 1600، 1866، 2133 و 2400 مگاهرتز باعث عملکرد سریع سرور در اجرای برنامه های مختلف می شود. این پردازنده از حافظه های رم با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت پشتیبانی می کند و به 4 کانال و پهنای باند 76.8 گیگابایت بر ثانیه برای ارتباط با رم سرور مجهز شده است. ضمن اینکه سی پی یو سروری اینتل Xeon E5-2667 v4 با فناوری Error-Correcting Code که تحت عنوان ECC شناخته می شود نیز سازگار است. این فناوری در تشخیص و رفع خطاهای داخلی مموری کارایی زیادی دارد. دقت داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت ECC چیپست سرور هم باید با آن سازگار باشد.

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4

جمع بندی

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4 برای آن دسته از افرادی که به دنبال راه اندازی سروری سریع در اجرای پردازش ها هستند انتخاب مناسبی است. این پردازنده برای سرور دارای فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز است که امکان ارتقای آن به 3.6 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو هم وجود دارد. مجهز بودن به 8 هسته، 16 رشته پردازشی، 25 مگابایت حافظه کش و توان حرارتی 135 وات از دیگر مشخصات سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon E5-2667 v4 است. همچنین این سی پی یو با حافظه های رم DDR4 1600/1866/2133/2400 سازگار است و در آن از تکنولوژی های کاربردی اینتل بهره برده شده است.

چنانچه قصد خرید سی پی یو برای سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با کاربرد این محصول یا دیگر قطعات سرور و ذخیره ساز به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P

 

مادربورد ایسوس Prime Z370-P

چیپ: Intel Z370
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
 ظرفیت حافظه رم: 64 گیگابایت

معرفی مادربورد ایسوس Prime Z370-P

مادربرد یکی از قطعات اصلی کامپیوتر است که وظیفه برقراری ارتباط دیگر قطعات سخت افزاری را برعهده دارد. هر چه مادربورد مورد استفاده شما از ظرفیت های بالاتری برخوردار باشد، می توانید از قطعات سخت افزاری به روزتر و قوی تری بر روی آن استفاده کنید. از جمله مادربردهای کارآمد و با دوام موجود در بازار باید به مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P اشاره کنیم که برای استفاده هم در کامپیوترهای معمولی و هم در کامپیوترهای گیمینگ کارایی بالایی دارد. این مادربرد کامپیوتر از پردازنده های جدید اینتل پشتیبانی می کند و به چهار اسلات رم و دو اسلات کارت گرافیک مجهز است. همچنین در مادربورد ایسوس Prime Z370-P از تکنولوژی های پیشرفته ایسوس جهت ارتقای عملکرد حافظه و کارت گرافیک بهره برده شده است. مجهز بودن به دو کانکتور M.2 جهت نصب هارد SSD و بهره بردن از استاندارد 5x Protection III جهت محافظت از قطعات سخت افزار نصب شده بر روی مادربرد از دیگر ویژگی های مادربرد کامپیوتر ایسوس Prime Z370-P است.

معرفی مادربورد ایسوس Prime Z370-P

  • پشتیبانی از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل

با توجه به اینکه مادربرد Prime Z370-P ایسوس دارای فرم فاکتور ATX بوده و در ابعاد 305 * 226 میلی متر عرضه شده است. شرکت ایسوس در این مادربرد از چیپست Z370 اینتل بهره برده که دارای یک سوکت پردازنده از نوع LGA 1151 است. این امکان برای شما وجود دارد تا از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل (سری Core، پنتیوم گلد و سلرون) با لیتوگرافی 14 نانومتر بر روی مادربرد تک پردازنده ایسوس Prime Z370-P استفاده کرده و قدرت پردازشی بالایی در اجرای برنامه ها و بازی های مختلف دست یابید. همچنین این مادربرد با پردازنده های دارای فناوری Turbo Boost 2.0 نیز سازگار است.

  • امکان استفاده از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید مادربرد باید به آن توجه داشته باشید، تعداد اسلات های رم و حافظه های قابل پشتیبانی توسط آن است. مادربرد حرفه ای ایسوس Prime Z370-P به چهار اسلات رم مجهز می باشد و شما می توانید از حافظه های DDR4 با فرکانس های مختلف و با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بر روی آن استفاده کنید. در این حالت کامپیوتر شما توانایی اجرای برنامه های حرفه ای و سنگین را به صورت هم زمان خواهد داشت! ضمن اینکه مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس Prime Z370-P با فناوری XMP سازگار است که به شما اجازه می دهد تا فرکانس کاری حافظه را متناسب با نیاز خود و توانایی سیستم تنظیم کنید. در این مادربرد از تکنولوژی ASUS OptiMem نیز بهره برده شده که نقش زیادی در بهبود سرعت آدرس دهی و دسترسی به حافظه دارد.

مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P

  • قابلیت بهره بردن از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان

اگر قصد استفاده از مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P در کامپیوترهای گیمینگ را دارید، می توانید از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان در آن استفاده کنید. این مادربرد دارای دو اسلات PCI Express x16 بوده و با فناوری AMD CrossFireX سازگار می باشد. این فناوری به تعامل بهتر کارت گرافیک ها با یکدیگر و ارتقای عملکرد آنها کمک زیادی می کند. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد گیمینگ ایسوس Prime Z370-P از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل (Intel HD Graphics) پشتیبانی می کند.

از لحاظ کیفیت تصویر خروجی نیز مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس Prime Z370-P انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و می توان از طریق پورت HDMI از آن خروجی با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل گرفت.

قابلیت بهره بردن از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان

  • مجهز به کانکتور M.2 دوگانه، چهار کانکتور ساتا 3.0 و پورت های ارتباطی کاربردی

با توجه به اینکه مادربرد نسل 9 ایسوس مدل Asus Prime Z370-P به دو کانکتور M.2 مجهز است، می توانید از هاردهای SSD بر روی آن بهره ببرید و به سرعتی عالی در لود سیستم عامل و اجرای برنامه های مختلف دست یابید! ضمن اینکه این مادربرد دارای چهار کانکتور SATA 3.0 است که برای نصب هارددیسک و درایو نوری قابل استفاده هستند. مجهز بودن به چهار اسلات توسعه PCI Express x1 از دیگر مشخصات این مادربرد است.

در رابطه با پورت های ارتباطی مادربرد مخصوص بازی ایسوس Prime Z370-P نیز باید بگوییم که این مادربرد دارای یک پورت PS/2 کمبو (برای اتصال ماوس و کیبورد)، چهار پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 است. با بهره بردن از پورت های USB 3.1 می توانید از بالاترین سرعت و کیفیت در انتقال اطلاعات و اتصال کامپیوتر به دستگاه های دیگر بهره مند شوید. ضمن اینکه این مادربرد به پورت های HDMI و DVI جهت اتصال به مانیتور و دیگر دستگاه های دیجیتال مجهز است.

مادربرد Asus Prime Z370-P دارای پورت LAN نیز هست و در آن کارت شبکه Realtek RTL8111H و فناوری ASUS LANGuard به کار رفته است. بنابراین می توانید از این مادربرد در قالب شبکه استفاده کرده و از عملکرد سریع آن بهره ببرید.

  • دارای استاندارد 5X Protection III در طراحی، محافظت کامل از قطعات کامپیوتر

با خرید مادربرد 1 سی پی یو ایسوس Prime Z370-P و استفاده از آن خیالتان بابت ایمنی قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی آن به طور کامل راحت خواهد بود! این مادربرد با استاندارد 5X Protection III طراحی شده و در آن از قطعات و مدارهای با دوام بهره برده شده است. همچنین اسلات های این مادربرد 1.6 برابر مقاوم تر از حالت معمولی هستند و باعث نصب محکم و ایمن قطعات سخت افزاری بر روی مادربرد می شوند.

مادربرد ایسوس Prime Z370-P از سیستم خنک کننده هوشمند براساس جریان هوا و آب برخوردار است و به طور کامل از آسیب دیدن قطعات کامپیوتر در اثر افزایش دما جلوگیری می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق نرم افزار Fan Xpert 4 کنترل فن ها و نحوه خنک کنندگی مادربرد را به صورت گرافیکی در اختیار داشته باشید! مادربورد ایسوس مدل Prime Z370-P با نرم افزار UEFI BIOS نیز سازگار است که امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی مادربرد تنها با چند کلیک ساده را در اختیار شما می گذارد!

دارای استاندارد 5X Protection III در طراحی، محافظت کامل از قطعات کامپیوتر

  • ارائه صدای با کیفیت و طبیعی، سازگار با تکنولوژی واقعیت مجازی (VR)

کارت صدای به کار رفته در مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل Prime Z370-P از نوع Realtek ALC887 و 8 کاناله است. در این مادربرد از تکنولوژی های به روز برای ارائه صدایی با کیفیت و طبیعی بهره برده شده که به خصوص در هنگام انجام بازی کارایی بالایی دارد. اما یکی از قابلیت های جذاب این مادربرد ایسوس با 1 سی پی یو سازگاری آن با فناوری واقعیت مجازی (VR) است که با استفاده از آن می توانید به اوج هیجان و لذت در انجام بازی و موارد دیگر دست یابید!

جمع بندی

مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P یکی از مادربردهای کارآمد و پرطرفدار برند معتبر ایسوس است که برای استفاده در کامپیوترهای معمولی و گیمینگ می توان روی آن حساب باز کرد. این مادربرد به چهار اسلات رم و دو اسلات کارت گرافیک مجهز است و از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل پشتیبانی می کند. همچنین مادربرد کامپیوتر ایسوس Prime Z370-P دارای دو کانکتور M.2 برای نصب هارد SSD و چهار کانکتور ساتا 3.0 است. بهره گیری از فناوری های پیشرفته ایسوس برای بهبود کارایی و سرعت عملکرد حافظه، ساخته شده بر اساس استاندارد 5X Protection III و محافظت کامل از قطعات سخت افزاری کامپیوتر و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز از دیگر مشخصات این مادربرد است.

شما می توانید برای دریافت قیمت مادربرد گیمینگ ایسوس Prime Z370-P و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

مادربرد ایسوس Asus Prime Z370-P

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

 

هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB Type-C (سازگار با Thunderbolt 3)
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 یکی از هاردهای قابل حمل موجود در بازار است که یک ترابایت فضا برای ذخیره انواع فایل مانند فیلم، عکس، موزیک، PDF و... را در اختیار شما می گذارد! این هارد دیسک به رابط USB Type C مجهز است و سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را ارائه می دهد. مجهز بودن به بدنه آلومینیومی، سازگاری با سیستم عامل های مک و ویندوز و قابلیت استفاده فوق العاده آسان از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 در میان کاربران شده است.

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، وزن و ابعاد ایده آل برای حمل آسان

همان طور که اشاره شد، بدنه هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 از آلومینیوم ساخته شده و دارای رنگ خاکستری است. این هارد اکسترنال از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست می دهد! همچنین قاب کناری این هارد با رنگ مشکی ارائه شده که به زیبایی های ظاهری آن افزوده است.

نکته قابل توجه در رابطه با هارد دیسک جی تکنولوژی GDrive 0G10265 وزن و ضخامت بسیار کم آن است که باعث می شود تا بتوانید به آسانی هر چه تمام تر آن را با خود حمل کنید! به طور دقیق تر باید گفت که این هارد اکسترنال دارای ابعاد 109 * 82 * 11 میلی متر و وزن فقط 138 گرم است و یکی از هاردهای یک ترابایتی سبک موجود در بازار به شمار می آید.

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

  • مجهز به رابط USB Type C، سازگار با رابط Thunderbolt 3

یکی از مواردی که در هنگام استفاده از یک هارد اکسترنال نامرغوب ممکن است مشکل ساز شود، سرعت پایین آن در انتقال اطلاعات است. این موضوع به خصوص در هنگام انتقال فایل های حجیم اهمیت زیادی پیدا می کند. هارد اکسترنال جیبی جی تکنولوژی مدل G-Technology GDrive 0G10265 دارای رابط USB Type C است و سرعت انتقال اطلاعات آن به 140 مگابایت بر ثانیه نیز می رسد. بنابراین دیگر مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن انتقال فایل های حجیم نخواهید بود! همچنین این هارد اکسترنال با رابط Thunderbolt 3 نیز سازگار است و کیفیتی عالی در خواندن و نوشتن اطلاعات را ارائه می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت چرخش هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 برابر با 7200 دور در دقیقه است و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا تأخیر در عملکرد مواجه نخواهید شد. با توجه به این مشخصات قیمت هارد دیسک جی تکنولوژی GDrive 0G10265 را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

مجهز به رابط USB Type C، سازگار با رابط Thunderbolt 3

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

  • آماده به کار تنها با اتصال کابل رابط به دستگاه مورد نظر شما!

هارد اکسترنال 1 ترابایت جی تکنولوژی GDrive 0G10265 بلافاصله پس از اتصال کابل رابط آن به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ آماده به کار خواهد بود! از این جهت نیازی به نصب نرم افزار یا درایور بر روی دستگاه وجود ندارد. این هارد دیسک اکسترنال به صورت پیش فرض دارای فرمت HFS+ است و به سرعت توسط سیستم عامل مک (نسخه 10.11 و جدیدتر) شناسایی می شود. همچنین شما می توانید با یک تغییر فرمت ساده از آن در ارتباط با سیستم عامل ویندوز (نسخه های 10، 8.1 و 7) نیز استفاده کنید. در مجموع هارد اکسترنال رومیزی جی تکنولوژی GDrive 0G10265 دارای قابلیت استفاده فوق العاده راحتی است و از کارایی بالایی در ارتباط با دستگاه های مختلف بهره می برد.

آماده به کار تنها با اتصال کابل رابط به دستگاه مورد نظر شما!

جمع بندی

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 یکی از هاردهای قابل حمل یک ترابایتی موجود در بازار است که امکان ذخیره و جابجایی فایل های مختلف شامل فیلم، عکس، موسیقی، PDF و... را برای شما فراهم می آورد. این هارد اکسترنال به رابط USB Type C مجهز است و از رابط تاندربولت 3 نیز پشتیبانی می کند. از این جهت می توان از سرعت عالی آن در انتقال اطلاعات اطمینان کامل داشت! هارد دیسک جی تکنولوژی مدل GDrive 0G10265 دارای بدنه ای آلومینیومی و خوش ساخت است و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد. سازگاری با سیستم عامل مک به صورت پیش فرض و امکان استفاده از آن در ارتباط با سیستم عامل ویندوز با تغییر فرمت، از دیگر مشخصات این هارد اکسترنال به شمار می آید.

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کنید.

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265