۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-991AD

پرینتر پزشکی سونی UP-991AD
دقت : 325 dpi
تکنولوژی چاپ : چاپ حرارتی مستقیم
سرعت چاپ: 8 ثانیه 

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-991AD

شرکت سونی یکی از تولید کنندگان مهم در تجهیزات پزشکی در جهان است یکی از آن تجهیزات پرینتر پزشکی می باشد که به سه دسته پرینتر های لیزری، حرارتی و پرینتر سه بعدی می باشد.
کاربر می تواند با استفاده از پرینتر پزشکی سونی SONY UP-991AD هر دو ورودی سیگنال و دیجیتال را دریافت کند که در بالا رفتن سرعت عمل و افزایش کیفیت خروجی حائز اهمیت می باشد. همچنین باعث می شود از دقت و سرعت فوق العاده زیادی به همراه امنیت بالا برخوردار باشد.
پرینتر پزشکی حرارتی سونی SONY UP-991AD  این امکان را به ما می دهد که بر روی بر روی کاغذ A4 و فیلم شفاف آبی چاپ کنیم.
معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-991AD
مکانیسم چاپ در مدل UP-991AD از نوع چاپ حرارتی مستقیم می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای برنامه های پزشکی مانند C-arm ، سونوگرافی و ازمایشگاه نارسایی قلبی و سایر سیستم های تصویر برداری قابل استفاده است.
زمانی که کاربر توسط CR به کيفيت بالاي نسبي تصوير دست پیدا می کند و امکان کنترل پارامترهاي مختلف بیماری وجود خواهد داشت که به تشخیص درست منجر می شود.
این پرینتر پزشکی سونی مدل SONY UP-991AD نسخه کیفیت بالایی را از تصاویر ضبط شده توسط سیستم های تصویر برداری ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-991AD

یکی از مهمترین قابلیت های چاپگر پزشکی SONY UP-991AD اتصال به USB است. کاربر می تواند تصاویر را بر روی فلش ذخیره کرده و تحویل دهد. بنابراین دیگر نیازی نیست که بیماران عکس های رادیوگرافی خود را با سختی حمل کنند بلکه انها میتوانند پرونده های رادیوگرافی خود را با یک فلش به پزشک خود تحویل دهند.
یکی از بهترین ویژگی های پرینتر پزشکی سونی Sony UP-991AD داشتن تکنولوژی چاپ حرارتی است که با رزولوشن تقریبی 325 نقطه در اینچ به همراه سرعتی در حدود 8 ثانیه امکان چاپ با سرعتی بالا را دارد.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-991AD
پرینتر پزشکی سونی UP-991AD دارای ابعاد 316*132.5*265 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم است که جز پرینتر های جمع و جور و کوچک محسوب می شود.
از دیگر امکانات مهم تصویر بردار پزشکی UP-991AD نشان دادن عملیات چاپ بر روی صفحه نمایش LCD است و کاربر می تواند ان را مطابق با خواسته خود تنظیم کند.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Sony UP-991AD

مواد مصرفی پرینتر پزشکی مدل Sony UP-991AD شامل PP-210HD و UPP-210S می باشد.
مواد مصرفی پرینتر پزشکی Sony UP-991AD
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مواد مصرفی پرینتر های پزشکی با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-991AD

از دیگر ویژگی های مهم پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-991AD که شرکت سازنده سونی به ان اشاره کرده این است که در جلوی پنل پرینتر دکمه ای با نام Multi وجود دارد کاربر با فشردن ان امکان سوییچ کردن بین دو حالت تک عکسی و چند عکسی را خواهد داشت.
پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-991AD
به گونه ای است که کاربر به سیستم انالوگ متصل می شود و می تواند در یک فیلم یا کاغذ دو ، چهار و شش تصویر را چاپ بگیرد. هم هزینه کاربر کمتر می شود و هم صرفه جویی در مصرف فیلم یا کاغذ به حداقل خواهد رسید.
ضمناً دستگاه تصویر برداری Sony UP-991AD دارای پورت اتصال USB flash driv, USB 2.0, BNC, Stereo mini jack می باشد و امکان چاپ تصاویر ذخیره شده به حالت رنگی را می دهد.
پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-991AD

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر